2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty Reviews

star star star star star_half
cancel
info
check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Brian Reynolds Jacksonville, NC

They find the best people to send--good people who are courteous and kind, and ask things like "Are you satisfied with everything?".

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Brian, we’re so happy you had an excellent experience with our services. We’re proud that 2-10 Home Buyers Warranty exceeded your expectations. Thank you for your continuing business!

Mar. 16th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Debra Keefe Laveen, AZ

2-10 has never really been able to help me with my issues. The most recent time I needed to use my warranty was because the washer wasn't working. They connected me with a company that didn't show up until 7:30 pm, and then they promised to come back and repair my washer and they never did. The other time I needed to use the warranty, the same thing happened. They sent me a really bad company who messed everything up and then 2-10 never covered the damages.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Debra, we’re sorry and embarrassed that you didn’t receive the assistance you expected. If you’d like, our escalation team can contact you at your convenience.

If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We understand you’re upset, and we want to try to fix it. You’ve trusted us to protect your home, and we want to earn that trust back.

Mar. 16th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Christopher Bakersfield, CA

My dishwasher went out and it took three months for me to get the thing taken care of but they did get me the money to get a new dishwasher eventually.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Christopher, we’re happy to hear that you had a great overall experience with our services. However, we’re disappointed that you had a problem with the independent service contractor we dispatched.
If you’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss.
We’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thank you for your feedback.

Mar. 17th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Anonymous Knoxville, TN

Used it for the washing machine and I liked it so well, I signed up for another year. The technician was really nice. Everything worked out well.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Wow, thank you for the excellent review. Everyone at 2-10 Home Buyers Warranty is super happy that you want to renew your Service Agreement with us and would also recommend our services! Thanks again for your continuing business.

Mar. 17th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Bobby Glenn Dale, MD

Service providers have always been outstanding. They live up to their work. When something can’t be fixed, they replace it.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Bobby, we’re glad you had such a great experience with our contractors. They work really hard to keep your home humming when you need it most. Thanks for your continuing business with 2-10 Home Buyers Warranty!

Mar. 17th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Cortney Aston, PA

It’s a worthwhile investment. They are always able to answer my questions or hook me up with the service I need. I was able to get a new dryer.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Cortney, thanks so much for your great rating. All of us at 2-10 Home Buyers Warranty want to do everything we can to make protecting your home simple and economical. We’re glad we could help you!

Mar. 17th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Amauris Denver, NC

It was mostly a great thing. They did meet most of the guidelines and came out within two days. They were very attentive and quick.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Amauris, we’re happy that your service request went smoothly. At 2-10 Home Buyers Warranty, we take pride in making the service request process as smooth as possible. Thanks for your continuing business!

Mar. 18th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Curtis Baytown, TX

Once again I am shopping around for a new home warranty because it has been very negative working with them. There is very little communication. It takes forever to get a hold of them and they’ve hung up on me several times. I’ve also been hold for more than four hours. Recently I had a dryer repair and it took over a week to get parts approved and then the contractor ordered the wrong part and it took another week to get approved for the right one. I was without a dryer for a month before the part came.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Curtis, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it.
If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 18th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Anthony Gainesville, GA

Have used it multiple times for the heat pump and they have sent multiple companies. Two of the three were incompetent and didn’t fix but kept charging the hundred dollars. They didn’t go to bat for me.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Anthony, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it.
If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 18th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Casey Alabaster, AL

the people who came out were all great at what they did. it was the repair they were after and not trying to sell me something

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Casey, we’re glad you had such a great experience with our contractors. Thanks for your continuing business with 2-10 Home Buyers Warranty!

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Craig Herring Herndon, VA

Worst customer service, hold times over an hour unacceptable, constantly being transferred between departments, do not believe them when they say a refund for a non repair has been processed as they do not process it. Rude representatives that will put you on what they say a brief hold and never come back, totally unacceptable warranty lack of service.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi there Craig, thanks for your review. We’re really sorry about the long hold time you dealt with on our phone system. We hate waiting on hold, too, and we really hate making you wait.

If you’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss.
Thanks for trusting us to protect your home. We’ll do our best to make it more convenient for you next time.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Anonymous Tucson, AZ

Sometimes it takes a long time to get your inquiry when you call them but so far they've taken care of me very well. The service has been good.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello, we’re glad you had such a great experience with our contractors. Thanks for your continuing business with 2-10 Home Buyers Warranty!

Mar. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Vic Guyan Saint Petersburg, FL

I have had 2 claims with them immediately after buying the townhouse, and they have been very responsive with excellent results.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Vic, thanks for your fantastic rating. Everyone at 2-10 Home Buyers Warranty works really hard to make it easy for you to recommend our services to others. Thank you for your continuing business!

Feb. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Davis Medford, NJ

They have been handling our situation for seven months and our air conditioning unit is still not fixed or replaced. I've filed my claim, called every other month, and it's still not fully resolved even though I've paid them $100 to have someone come out and figure out the problem.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Davis. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Feb. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kelly Gainesville, VA

Our washing machine broke and they sent out three different technicians to fix it. They sent someone to diagnose the problem, the second person came and diagnosed a different problem, and the third person tried to fix it and didn't. Here we are five months later and it's still not fixed. Their customer service is terrible, and I don't have the words to accurately explain how awful they are.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Kelly. We’re upset that your claim is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this service request.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Feb. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Brassai Sneads Ferry, NC

They are a reputable company. They are easy to use and render a quick response. I called them with a garbage disposal issue and the technician was able to resolve it.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the kind comments, Brassai. We’re glad to read that you’re happy with the services 2-10 Home Buyers Warranty provided you. Our goal is to make protecting your home as simple and economical as possible, and it sounds like we nailed it. Thanks again for your continuing business!

Feb. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Suzanne Alpharetta, GA

We've had lots of trouble getting help from people in customer service. It was near impossible to get a clear idea of what was going on from a customer service representative and got different answers from different people. Our heater went out and they gave me an incredible run around. They said what we would pay and what they would pay, but I ended up paying an extra $500 out of pocket because the people installing the heater said they had certain costs that went over the allowable amount 2-10 would cover. I will never renew with this company again because of that.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Suzanne, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it.
If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Lenix Escalante Buford, GA

Awesome service, awesome contractors. All questions are always answered, and follow up is conducted after service is completed.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Lenix Escalante, thanks so much for your great rating. All of us at 2-10 Home Buyers Warranty want to do everything we can to make protecting your home simple and economical. We’re glad we could help you!

Feb. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Julianne Gardendale, AL

They seem pretty reliable. Hold times can be long and sometimes the contractors they hire aren't the best, but it still beats paying full price for repairs.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Julianne, thanks for your positive rating. More importantly, thanks for your honest feedback about how we can do even better next time.
If you’d like to have a quick one-on-one discussion about any issues you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss.

Thanks again for your feedback and for your continuing business.

Feb. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Anonymous Raeford, NC

Some contractors are not adequate. Sometimes they show up and take the seventy five dollars and that is the last you hear from them. They are inconsistent on what they say they’ll cover from customer service rep to customer service rep.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for your comments about your service request experience. We hate letting our clients down, and we want to try to make it right.

If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.

We hope you’ll give us another chance.

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Anonymous Tucson, AZ

I’ve used my warranty to have a heater repaired and it is working fine now but it is too much money for a service call.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi, we’re so happy that you had such a positive experience with our staff. Thank you for your feedback and your continuing business with 2-10 Home Buyers Warranty!

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Anna Bogart, GA

I needed to use the warranty on the fifth of July for my air conditioning and I kept getting the run around from the warranty company and the subcontractors and the warehouse. There was some miscommunication and the product was not ordered in a timely manner. I did not get it fixed until November.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Anna, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it.
If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Brenda Evans, GA

Support is always responsive. Everything they’ve done has worked and if they do have to come back they make sure we are not recharged.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Brenda, thanks for your fantastic rating. Everyone at 2-10 Home Buyers Warranty works really hard to make it easy for you to recommend our services to others. Thank you for your continuing business!

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Nagy Jacksonville, FL

Usually when you call it takes a long time for the providers to actually come to the house. It took about a week to get the dishwasher working. I lost everything in the freezer when the compressor stopped working.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi there Nagy, we’re glad you had a positive overall experience with us. More importantly, we appreciate your suggestions on how we can improve.

If you’d like to have a quick one-on-one discussion about any issues you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss.
We’ll do our best to learn from this experience for next time. You’re important to us because you trust us to protect your home, and we want to do everything we can to continue to earn your trust.

Feb. 3rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Anonymous Houston, TX

My garbage disposal broke and I actually got a whole new garbage disposal out of the warranty. It is very easy online and a good value.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey there Anonymous, we’re so happy to read that you had a great experience with our services. Our goal at 2-10 Home Buyers Warranty is to make the service request process as easy for you as possible. We’re glad we could help you!

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Diane Scottsdale, AZ

I had a leaky dishwasher and I had to wait a week for a repairman to come and when he did he said they should have sent a plumber instead and he said they would contact me but they never did. They did respond after my second or third call but their response were not particularly helpful. It took several days to get told they were not going to cover it.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Diane, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it.
If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Anonymous Yulee, FL

Customer service is great. The company they dispatched was not very good at all. They couldn’t come out because of covid so they had to dispatch a new one.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Anonymous, we’re glad you had a positive overall experience with us. More importantly, we appreciate your suggestions on how we can improve.

If you’d like to have a quick one-on-one discussion about any issues you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss.
We’ll do our best to learn from this experience for next time. You’re important to us because you trust us to protect your home, and we want to do everything we can to continue to earn your trust.

Feb. 3rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Anonymous Marietta, GA

Great service. They sent someone out with in two days to check out my problems. It does take too long a time on hold in order to speak to someone.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi, thanks so much for your great rating. All of us at 2-10 Home Buyers Warranty want to do everything we can to make protecting your home simple and economical. We’re glad we could help you!

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Anonymous Tucson, AZ

I’ve used the warranty a couple of times for plumbing or electrical issues. I don’t have nay problems with it though sometimes customer service is closed.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Anonymous, thanks for your positive rating. More importantly, thanks for your honest feedback about how we can do even better next time.
If you’d like to have a quick one-on-one discussion about any issues you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss.

Thanks again for your feedback and for your continuing business.

Feb. 3rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Sabrina Fayetteville, NC

It was easy to access the online services to put in a request for an item. We haven’t had any issues with the contractors they’ve sent.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Sabrina, we’re glad you had such a great experience with our contractors. Thanks for your continuing business with 2-10 Home Buyers Warranty!

Feb. 3rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Dale Chesapeake, VA

I don’t know if it is worth the money but I did have a great experience when I needed my heating pump fixed. He came very quickly and was very knowledgeable. I am still waiting for my washing machine to be resolved. It’s been over a month.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Dale. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Christopher Hampton, VA

The service is great. Every time I’ve ever needed something, I’ve gotten somebody out to my house within a day or so.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey there Christopher, we’re so happy to read that you had a great experience with our services. Our goal at 2-10 Home Buyers Warranty is to make the service request process as easy for you as possible. We’re glad we could help you!

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Patricia Las Vegas, NV

Had a problem with one plumber, he did a lousy job. I would never have him back again but they normally come in a reasonable amount of time and fix the problem.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

thanks for your positive rating. More importantly, thanks for your honest feedback about how we can do even better next time.
If you’d like to have a quick one-on-one discussion about any issues you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message Facebook Page or call 800.775.4736 and we can discuss.

Thanks again for your feedback and for your continuing business

Feb. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Benjamin Palm Springs, CA

Hold times are way too long when you have to call in but other than that it was very easy to have someone repair my sink disposal. They were the same day.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

We’re happy that you enjoyed working with 2-10 Home Buyers Warranty, but we want to apologize for the long hold times. We know how busy you are, and we don’t want to be the ones holding you up. We’ll do our best to respond more quickly next time.

If you’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had, we’d love to chat with you. Just send us a private message on our Facebook Page

Feb. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Jeanine Blythewood, SC

Never have an issue any time I call with anything. Haven’t had a bad experience. Every time I use my warranty it is always a good experience.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for your excellent rating for 2-10 Home Buyers Warranty. We’re always looking out for our clients, and it’s great to hear when things go so well. Thanks for your continuing business. Happy home owning!

Feb. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Patricia Fortson, GA

My air conditioner broke in march. I called the guy to come out. It cost me a hundred dollars and three months later it is not working again. A different guy from a different company comes out and they charge me another hundred dollars and told me it would take at least three months to get the parts. They told me they would refund me the hundred dollars but I never got it. It also took four times to get my stove repaired.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Patricia, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it.
If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 9th, 2021

check_circle

Review Source

star star star star star

Stephanie Jones

Customer Review Video

9 months ago

star star star_border star_border star_border

Michael Dowdy

I have had 2-10 for about 7 years now and will not be renewing after my most recent transaction. We had a plumbing leak which damaged ceiling and wall drywall. It was very minimal and happened on a Friday night. As with every claim you have to wait until next business day usually before you even get contacted and then you are at the scheduling mercy of the service company they select. Due to existing damage and desire to mitigate any further damage we wanted reasonably to get the repair going as soon as possible. The good news is 2-10 does allow you to hire your own contractor with a pre-approved limit minus your deductible. Bad news is that limit isn't enough to do any work, $200 for plumbing. You then have to call to get that price increased if the quoted repair will cost more, which it will for plumbing. Our plumber came out on a Saturday (next day) to diagnose as we called it in late Friday night. Discovered the pipe break in the wall for a $129 diagnostic fee which seemed reasonable. Quoted repair to replace 2 inch copper pipe was $600, also reasonable. I tried calling 2-10 while plumber was there to get increased approval. No answer after two tries Saturday and three tries Sunday. I approved the plumber to repair on Sunday and paid the invoice. Monday I am able to speak to 2-10 and the initial rep denies all payment because I approved the repair. I advised that this wasn't acceptable as I was already pre-approved for $200 and they were not available to make approvals. He came back stating they would reimburse the $129 minus our $100 service fee. I again stated that was unacceptable and asked for a supervisor. After waiting about 10 minutes they advised they would call back. I received a call a few hours later and the supervisor conceded they would reimburse the full $200 but could not give anymore because my pipe was in the wall. Little did I know you have to pay extra for the concealed coverage. Ridiculous as all houses have some concealed pipe. My two cents.....consumers buy these warranties so that when something happens the cost is mitigated and the effort to resolve is minimal. If you want a timely repair for something, which we all do, you have to set things up yourself. And don't do anything over the weekend as 2-10 apparently holds banker hours and will not assist. Lastly don't get fooled with their cheaper plans, because small technicalities like concealed pipe may put the cost on you anyway. I will be shopping our warranty for someone with 7 days a week support and one that covers all pipes, not just those that are exposed. If it was exposed I could repair it.

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Michael Dowdy, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Dec. 26th, 2025

check_circle

Review Source

star star star star star

Desiree Arnold

2-10 sends nothing but top notch technicians to your home. When filing a claim online service is quick and fast no longer waiting period for a tech to come out. Highly recommend 2-10. You will thank me later.

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Desiree Arnold, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Dec. 17th, 2025

check_circle

Review Source

star star star star star

Shane Wahbeh

Portal process is simple for submitting a claim and received a call to explain all out of pocket costs before the service visit. Seamless and 100% worth the investment. Plan on renewing!

11 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Shane Wahbeh, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Nov. 8th, 2025

check_circle

Review Source

star star star star star

Charlie Hudson

I have been with 2-10 since I purchased my home. I have had to contact them several times over the 21 years I have owned my home. Each time I have worked with them my issue has been resolved to my satisfaction.

11 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Charlie Hudson, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Nov. 8th, 2025

check_circle

Review Source

star star star star star

Angelia Layrisson

We are very pleased with the continued business relationship with 2-10 Warranty. We have been customers for several years and are satisfied with the coverage and claims process.

11 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Angelia Layrisson, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Oct. 24th, 2025

star star star star star

James McKnight Nicholasville, Kentucky

The technician was friendly, efficient and very thorough!

1 month ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi James , thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 31st, 2026

check_circle

Review Source

star star star star star

Francesca Napolitano

I was having refrigerator issues and 2-10 dispatched SouthWest Appliance Repair company and Paul came out to identify the issue. I was so impressed by his knowledge, professionalism and quick reply, that I will always recommend them to any of my clients. 2-10 is fortunate to have this company represent!

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Francesca Napolitano, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Sep. 30th, 2025

star star star star star

D L Mills

Florida Pro Services was fast in getting to me during regular business hours. They showed up a little earlier than the original arrival time, which was great so that my service repair could begin quickly. The technician, Dario, was friendly, personable and efficient.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi D L Mills, we're glad to hear Dario with Florida Pro Services gave you such excellent service! Thanks for sharing and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Sep. 26th, 2025

check_circle

Review Source

star star star star star

Meda Hemelt

Xavier was efficient, personable and eager to resolve the issue which he did in a timely manner. He communicated often and kept me abreast of the situation with ordered parts and availability. Kudos, very please with Xavier's service. Highly recommend him.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Meda Hemelt, we're glad to hear your experience was a success. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 29th, 2025

check_circle

Review Source

star star star star star

Angel Chaves

Though 2-10 does not always cover everything on your home warranty they do cover a lot of important things that can help when your in a financial pinch. You also don’t have to worry about finding a contractor as they handle that part for you as well. Great service overall

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Angel Chaves, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 22nd, 2025

star star star star star

Diana Cline

Homebuyers warranty is phenomenal. They take really good care of you. When my air-conditioning went out, they help me out with a unit until my air conditioning got fixed and that got fixed the next day and they let me keep the ac unit. That’s service.! I won’t go to any other company.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Diana Cline, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 23rd, 2025

check_circle

Review Source

star star star star star

LS

Customer service is excellent I have had a couple of problems with a service provider and they took the time to listen and addressed it with the provider and in one case changed to a different provider to make sure I was comfortable Always make you feel you business is valued and you can use their services as many times as necessary

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi LS, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 18th, 2025

check_circle

Review Source

star star star star star

CoreaseRobert Hogan

After my new home warranty expired after a year I knew as a new homeowner I needed backup. This was the best decision because wouldn’t you know that things break down exactly 1 year after your new home warranty expires. Great value and fantastic service.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi CoreaseRobert Hogan, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

May. 30th, 2025