2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty Reviews

star star star star star_half
cancel
info
check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Anonymous Bentonville, AR

I spent four hours being transferred around and on the phone this past week trying to get stuff done. Eight out of ten times it's been a positive experience. There were some hassles with extra paperwork when I had multiple claims at once.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Susan Trussville, AL

Every time I've called they've been very helpful and problems have been resolved. When we file the claims they send a technician out and the issue is resolved.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Susan, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Demetris Hamilton, GA

I've had to use my warranty for HVAC system. I went online and it was pretty straightforward as far as submitting a work order and it is taken care of in a pretty quick fashion.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Demetris, we're glad to hear your experience went well. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Alicia Greenville, SC

I don't like that we have to put everything online. We had some plumbing work done and it was a really good experience. The worker explained what he was doing and was very respectful of our home and took care of the situation. Once we had a worker mess up some electrical work and I had to repair it myself.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Alicia, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Norman Hephzibah, GA

The customer service support was really great and really informative as far as fixing the issue that I had. The contractor had some miscommunication and mishaps with my work order.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Norman, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Sean Cumming, GA

Very easy to get in touch when they answer the call. I had a problem with my freezer in the garage. A company came out within twenty four hours to take a look at it.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Sean, we're excited to hear about your experience. Thank you for sharing and being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Nora Hendersonville, TN

It was a smooth process to get a repair man out. The first time I used it for my refrigerator and each time it was easy to do. I just wish it was a little bit cheaper.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Nora, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Anonymous Waddell, AZ

They have no customer support. Two years ago my air conditioning broke at the height of the pandemic. I could not get a person on the phone I was only allowed to put in request in on the website. I ended up having to pay for getting it fixed myself because they couldn't get me a contractor to come out and do it. I could never get a hold of any person to have a conversation with because they don't have customer support .

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

C Oro Valley, AZ

They took my claim very quickly. The air conditioner went out and the capacitor was burned up and they paid the price and replaced the capacitor even though of the whole unit needed replaced.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi C, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Melissa Riverdale, GA

They were pretty good. My AC went out. And the response time was very quick and efficient and always reasonable. They are always courteous and fast. The staff was responsive.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Melissa, we're excited to hear about your experience. Thank you for sharing and being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Arthur Columbus, GA

The purchasing department seems to be lacking in their responsibilities. I use my warranty approximately three times and it's because the service was very problematic. On this fourth time I been waiting too long now to get all that was required and as of right now I still haven't gotten it.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Arthur, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

James Kannapolis, NC

We are happy with the service. The only thing was that initially getting through to them takes a super long and once it was resolved everything was fine from there.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi James, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Chad Graham Bentonville, AR

2-10's coverage of claims filed is the most ridiculous thing I've ever encountered. Nothing is covered and you won't see any money reimbursed for any kind of work done to your home from an issue that comes up. The entire purpose of a warranty is to have your home covered in the event that something goes wrong. Every time something goes wrong, 2-10 finds a loophole or simply doesn't pay to help keep your home whole. On top of that, you have to spend at least 2 hours on hold to be told you're not getting any money. Getting a 2-10 hone warranty is the worst thing someone can do. Throughout each home I've owned and had 2-10 as a home warranty provider, I've filed 5 claims for substantial items and probably received a combined $100 from 2-10 and I paid for the rest.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Chad, we're sorry to hear how you feel. What you described is not the experience we aim to provide as we pay out 97.5% of all claims placed with us. If you feel we did not honor our coverage, please give us a call and we will review your claim with you. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time.

Jul. 21st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Judy McClure Maryville, TN

Our ac went out yes they sent person a week after to check it had to have compressor part ordered electric had to be checked an repairs made waited 6 weeks in heat to be told our need for electrician had been canceled And it was up to us find an have fixed ourselves when we plainly have electric problems covered in our policy uts not right after waiting all that time the company that had part back in 6 weeks told us 210 was supposed to supply us with window air because it taking so long I'm not happy about how we were treated we've used 210 for 6 years now I looking into other companies Judy McClure Maryville Tennessee

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Judy, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Jul. 21st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Catherine Reese Chesterfield, VA

I like the company. The service is very good. The price concerns me as it seems to go up every year, significantly, with no real reason or explanation. I'm worried about how much it will be upon renewal time.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Catherine, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 21st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Angienette Damiani Columbus, GA

I have had bad experiences with the time it takes to get a service company to help me. They send the same companies out to do plumbing and AC. It took three months to get my refrigerator fixed. It took several months to get my AC fixed because the AC company they sent didn't know what they were doing. I try to give them chance after chance. I am no longer loving their service.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Angienette, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 21st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dawn Aliff

I have put in 3 work requests, one I had to cancel, but the other two were for a pretty significant leak from my AC unit. I live in a condo on the 2nd floor, and would hate for water damage to happen to my condo or my neighbor below me, and the company didn't seem very concerned with this because the companies they have contracts with are either too busy or just don't want to deal with home warranties, I got maybe one phone call, after having 3 to 4 different companies assigned to my case. Very poor. I finally had to call someone on my own to come out, they answered when we called and came the same day. Amazing, maybe 2-10 should find better companies.

3 years ago Edited January 10, 2024

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Dawn, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 21st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Lorrie Houston, TX

Answered the phone, but didn't provide a solution for the issue. I needed to use my warranty and the companies they sent out damage my property. I have no recourse because 2-10 did things incorrectly so now I'm battling this company on my own. Also, the warranty doesn't cover everything that 2-10 Home Buyers Warranty said it would. I paid extra for the luxury of package.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Lorrie, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

David Tucson, AZ

They denied a claim I submitted because I loosened a screw. Another they accepted, but it hasn't been fully repaired yetr, so we are in the middle of it. They are very easy to contact when I need to reach them.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi David, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Gary Gainesville, GA

The people they have sent out to to do the work on the things have all been just really, really good. Everything I've needed they took care of it right away.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Gary, we're glad to hear you feel that way. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Dane Lexington, SC

They're very responsive and got the issues resolved very quickly. My air conditioning went out and they came and assessed it and decided to swap it out.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Dane, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Stephany Hampton, VA

You have to wait a long time to get somebody on the phone. I had something that broke, so they sent someone out and they didn't cover it because they said it was installed but there was no way of me knowing anything about when or how the hot water heater was installed so I had to pay it out of my pocket.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Stephany, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Travis Fort Mitchell, AL

We had a problem with our AC unit and I couldn't get through anybody on the phone, so I did online request. They sent somebody out to fix the AC and the guy looked at everything said it wasn't something that they cover. I basically sent them a hundred dollars and then didn't get it fixed. The one girl that I have spoken with was super nice.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Travis, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Nancy Clearwater, FL

My oven stopped working on a weekend I called and gave them the information and because it was a holiday weekend it took a little longer but they were able to do the repair.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Nancy, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Anonymous Braselton, GA

Just used my warranty a few days ago because our air conditioning upstairs was out and the guy came out in a reasonable amount of time and found the problem and fixed it.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Connie Ocala, FL

Not a reputable company. It's very hard to get in contact when I call and I didn't get any call back. It's very hard to get where you need to go online as well. I wanted to use my warranty and then found out the warranty I had didn't cover as much as I thought, but I am still paying monthly premiums for a plan that I can't really use. I'm not very happy with it right now.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Connie, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Anonymous Dumfries, VA

They were very responsive and timely. I needed a hot water heater replaced which they handled very quickly and we were able to get it done within ten days.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

We're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Gregory Braselton, GA

Recently used the warranty for air conditioner repair. I thought the repair was incomplete because all they did was tell me that Freon was leaking from the system and I was told that they would have to come back out if it continues to leak. That just means I'll be interrupted again and have to wait for someone to come.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Gregory, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Samuel Warren, OH

The furnace and air conditioning contractors that they've had come out weren't very good. They were sent out four times to address a problem and never did. The final time the contractor cancelled the appolintment and wouldn't even come. Customer service at two to ten gets back to me pretty quick.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Samuel, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Jameca B. Pettis Gonzales, LA

Because my A/C and microwave went out and they had someone out in no time and when the microwave could not be fixed they replaced it without hesitation.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Jameca, we're glad to hear your experience was a success. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Traffina Tamper San Antonio, TX

My service request was timely and efficient. As soon as I filled out the information on the portal, there was already someone assigned who came in a timely manner

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Traffina, we're glad to hear your experience went well. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Lola montgomery Athens, GA

I had to wait many days without a fridge for the tech to say I'd have to wait again while parts were ordered. Altogether I'll be without a fridge or freezer for over two weeks. It was already costly because I had to discard everything In the unit, and it's costly to feed a family when you can't store groceries. So, the delay is what I object to

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Lola, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Lee Falk Brooksville, FL

I have had numerous electrical issues in my house. 2-10 will not fix an issue with my electrical circuit breakers until each breaker is completely broken, but I still need to pay the $75 fee each time. Every one of my circuit breakers needed to be replaced so do the math. Very disappointed in the service

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Lee, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Joel Omaha, NE

Very prompt. We already have recommended it. They've always been very prompt to get things done in a very timely manner. It has been a very positive experience, we're happy.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Joel, we're glad to hear you feel that way. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Susan Topeka, KS

Customer support responds really quickly. I recently used my warranty for my AC unit and had a very positive experience. Most of the unit and the work were covered under my warranty.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Susan, we're excited to hear about your experience. Thank you for sharing and being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Donna Stafford, VA

Customer service was great at helping and explaining things for me. Just last month I used it to have my microwave fixed. We had great experience with them.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Donna, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 13th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Ken Blackmore New Bern, NC

They sent out a contactor that could not do the repair in a reasonable time but charged me for a service call but when we complained about the contractor they did give some money but then said the garage door would not be covered again for rest of contract time

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Ken, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 30th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Isabel Hernandez Houston, TX

This company is not user friendly nor equipped to hassle a Multifamily property. The disconnect from the agent sale/set up to actual claim process was a disaster. I've spent countless hours since September 2021 on the phone, from on-boarding to filing different claims. Eject I've asked for help from the tech department I've gotten bounced back and forth from agent services to customer service. When requesting Escalations or Supervisor, that process takes forever and so does ordering parts and vendor timeliness. Maybe a single family home would have been a better experience but their stab at getting into the multi family space was a poor try.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Isabel, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 30th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Kenneth Goodson Hughes Springs, TX

We have had to use 2-10's services multiple times since purchasing our house in 2016. They have always met their obligations and provided excellent service.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kenneth, we're glad to hear your experience has gone well. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Matthew Grace Marietta, GA

I requested a service contractor to come out and diagnose my HVAC system. I let it be known that the system was still working, that I was trying to be proactive before we were left without cool air. Not until the contractor showed up, saw my system running, and collected $100 that I understand that the system must be down before requesting the warranty service.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Matthew, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Barbara Moon Dayton, OH

Plumber forgot to fix the 2nd rusted rod in 2nd bathroom and had to return. Did fix upon return. Owner of Melton Plumbing told his plumber I had to have phlange replaced after floor laid and I should call them 2 days prior to floor completion to schedule. I did this and then he told me phlange not covered because I put new floor in and I would have to pay for an extended phlange to be installed. Reported to 2-10 and they said other plumber would call me for 2nd opinion. Did not call me until next week. Consulted with another plumber myself.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Barbara, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Trina Missouri City, TX

I have had an issue with them in the past but things are better now. I don't have a computer so I had to call them and they helped me even though online is quicker so I appreciated that.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Trina, we're glad to hear you feel that way. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Carol Hot Springs Village, AR

I had two experiences, one was great and one wasn't. They do everything they can to help me. The first time I used it, the company that they picked for me was absolutely wonderful, I got a call immediately. The gentleman fixed it immediately and I was really pleased with that.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Carol, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Victor Jerome Galman Jacksonville, FL

I have been with 2-10 since 2004 and they have always taken care of me. Their speed of service is undeniable and seems to have gotten faster as the years passed.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Victor, we're glad to hear you feel that way. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Jeffrey Wagonhurst

Most claims have been processed efficiently and quickly.

3 years ago Edited January 10, 2024

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Jeffrey, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Anonymous Elgin, SC

We were unable to get a hold of customer support all the time because they have limited hours. It would be helpful if they had more people available. Other than that they are good to deal with.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Toba Gastonia, NC

Customer service is very good. Very respectful and knowledgeable. I've had it since 2005 and I have chosen to keep it. I just had to have my AC replaced and it was replaced.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Toba, we're glad to hear your experience has been a success. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Virginia Williamsburg, VA

I've been very happy. The only problem is that when I call in, the wait times are too long. I have used my warranty many times and I have been very happy.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Virginia, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Patrica Phenix City, AL

Whenever I call they answer my questions and they send out repairmen fairly quickly. I have only had positive experiences with them, there have been no problems.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Patrica, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Nick Phenix City, AL

I just filed a claim online and I got a call, I got all the email updates and I got a call that somebody was going to come out and then they came out as soon as they said.

3 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Nick, we're glad to hear your experience was a success. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 17th, 2022