Complete ID is an identity theft protection product by Experian made available exclusively to Costco members. Complete ID's goal is to "deliver complete peace of mind at the best possible price."

While similar identity protection products will range between $19.99 to $29.99, Complete ID is offered for $8.99 per person per month for Executive Costco members and $13.99 per month for Costco Gold Star and Business members.

Complete ID provides credit monitoring services that include all three main credit reporting bureaus in addition to 12 different monitoring features, U.S.-based certified identity theft restoration, and up to $1 million in identity theft insurance*. 

Review Icon

Customer Review: David Leftwich from Loudon, Tennessee

"The representative I spoke with at Complete ID was polite, helpful, and thorough in answering my questions. I am totally pleased with their service."

Read on to learn more about Complete ID's services and to read verified Complete ID reviews from customers.

The Good

  • Affordable Plans
  • Multiple Monitoring Services
  • Identity Theft Insurance
  • 24/7 Customer Service
  • Informative Online Education Center

Affordable Plans

Complete ID's identity protection plans start as low as $8.99 per month for each Executive Costco member.

For an additional $2.99, Executive Costco members can obtain child monitoring services. Gold Star members can obtain child monitoring services for $3.99 per month.

In comparison to other identity protection services, Complete ID does offer some of the most affordable identity theft protection coverage.

Additionally, Complete ID appears to go the extra mile and runs a comprehensive check on new customers (after their initial sign up) to see if there are any "previous or ongoing instances of ID theft." 

Monitoring Services

Complete ID offers a large number of monitoring services, including credit monitoring from all three major credit bureaus (Experian, Equifax, and TransUnion). In terms of credit monitoring, the company offers monthly credit score updates (VantageScore), annual three-bureau VantageScores, annual three-bureau credit report, a financial dashboard, and credit alerts.

Potential customers should note that the company's credit monitoring service with Experian begins within 48 hours of enrollment in Complete ID and monitoring with Equifax and TransUnion takes approximately four days to begin.

In addition to its credit monitoring service, Complete ID offers financial account monitoring, criminal records monitoring, non-credit identity monitoring, dark web surveillance, payday loan monitoring, and social security number monitoring.

If any suspicious activity is detected, the company will issue a fraud alert to the customer.

Complete ID does offer a variety of other services included in its identity theft protection product. These include annual credit reports from all three credit bureaus and 24/7 customer support.

Helpful Identity Theft Insurance*

Complete ID provides customers with up to $1 million in identity theft insurance with no deductible. This policy covers and reimburses certain expenses if various identity theft situations, like data breaches or other forms of identity abuse, occur. 

According to the Complete ID website, the company's identity theft insurance covers lost or stolen wages/income, attorney fees/legal fees, child care/elderly care, refiling loan expenses, and more. Complete ID also provides full-service identity restoration as well as lost wallet replacement assistance.  

24/7 Customer Service

Complete ID customers can receive U.S-based customer service help around-the-clock.

For customers who find that they have fallen victim to identity theft, Complete ID offers direct communication with a designated identity theft restoration specialist.

The company's restoration specialists often offer an immediate plan of action for the theft. They walk customers who have has their identities stolen through the entire restoration process which can include calls on the customer's behalf and the filing of report paperwork.

Complete ID also provides customers with a full online list of potential steps they may have to take to recover from being an identity theft victim.

According to the Complete ID website, the Complete ID restoration "specialists can be granted limited power of attorney and can take action on your behalf."

Informative Online Education Center

For an identity theft protection company, Complete ID offers a good amount of online educational resources.

Complete ID has an entire education center section on its website dedicated to teaching people about identity theft.

Some of the topics covered under the education center section include how thieves commit identity theft and identity fraud, how identity theft can affect a credit score, how people can protect their social security numbers, what to look out for when it comes to your credit report, how to spot fraudulent/suspicious activity, and much more.

Both customers and non-customers can access Complete ID's online education center. 

Visit Site

The Bad

  • Lack of Services and Information

Lack of Services and Information

Complete ID does not provide a number of important services including credit card, checking, or savings account real-time alerts, data breach notifications, a service guarantee for lawyers and experts, or investment account activity real-time alerts.

The company's website does not seem to provide information regarding anti-virus software and customer-based mobile app options. 

The Bottom Line

Complete ID offers a number of affordable identity protection services and several monitoring services including financial bank account monitoring, credit monitoring services for the major credit bureaus, as well as social security number monitoring, payday loan monitoring, and up to $1 million in identity theft insurance.

It's important to note that those who have a Costco Executive, Costco Gold Star, or Costco Business membership are able to purchase Complete ID's identity protection services at a lower rate than those who do not have a Costco membership. 

In terms of insurance, the company covers lost or stolen wages, legal fees, and more after a theft takes place. Additionally, Complete ID offers reliable identity restoration assistance which includes lost wallet replacement assistance.

On the Complete ID website, both customers and non-customers can access the company's online education center to learn more about identity theft. 

Complete ID also provides real-time fraud alert notifications if there is any hint of suspicious activity, an annual credit report from each of the main bureaus, and 24/7 live customer support.  

However, Complete ID fails to provide a number of important identity theft protection services. Additionally, the company does not appear to offer information about any anti-virus software. Customers who wish to enhance their personal device security may have to buy the software themselves.  Additionally, there is a lack of information on the company's website regarding any mobile app options. 

If you are interested in identity protection services, it is recommended that you read Complete ID reviews and conduct thorough industry research to see if Complete ID is the right company to help you protect your identity.

*The Identity Theft Insurance is underwritten and administered by American Bankers Insurance Company of Florida, an Assurant company under group or blanket policy(ies). The description herein is a summary and intended for informational purposes only and does not include all terms, conditions and exclusions of the policies described. Please refer to the actual policies for terms, conditions, and exclusions of coverage. Coverage may not be available in all jurisdictions. Review the Summary of Benefits.  

Why Can I Trust Bestcompany.com arrow_drop_down

User Reviews

Star Rating

3.8
starstarstarstar_halfstar_border

531 Reviews

Review Breakdown

5 star
57%
4 star
10%
3 star
8%
2 star
7%
1 star
19%

Sentiment Criteria

Value for your money
starstarstarstarstar_half
Quality of product or service
starstarstarstar_halfstar_border
Customer service
starstarstarstarstar_half
Company trustworthiness
starstarstarstarstar_half
search cancel
starstarstarstarstar

BobS

December 11th, 2018 Pauline, SC DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar_border
Quality of product or service
starstarstarstarstar_border
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar_border

Was considering Complete ID but had questions/concerns. The wait times for a rep were long but for something as important as ID protection I figured it was worth the wait. When Brenna came on the line she was very professional and polite. She answered all questions to my satisfaction and I decided to go ahead and sign up. She offered to do it for me or I could go to the website and do it. I felt better about signing up with her assistance and so we did. The process was painless. Based on my experience I would recommend. I also signed my wife up as well.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 12, 2018

Dear Bob, I am glad that you had a good experience with Brenna. I think one of our best features is our US-based support and dedicated restoration team. As a side note, we usually have very short hold times. However, a recent data breach has created a high influx of call volumes. We look forward to serving you in the future and we are happy to have you and your wife in the Complete ID family. Sincerely, Josh

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Terry

December 11th, 2018 Ellington, CT DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Very long call wait time in excess of 20+ minutes. When finally reached advised the counselor I have had a security breech, She took my information and advised me she would have someone call me back the next afternoon (last Friday). To date no calls have been received. I have tried calling again yesterday and again today with long wait times and never actually spoke to anyone. Not sure what services I am paying for. Thought if Costco thought your services were excellent that I could trust your services. I am not feeling like this was a good choice. want a supervisor or someone n Costco to call me so I can resolve my security breech.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 12, 2018

Hi Terry, I am sorry that you had a poor experience. We pride ourself in best-in-class support and restoration so as you can imagine, it is extremely important to hear when we do not meet our member's expectations. Over the last week we have been swamped with calls due to the recent data breach. However, it is extremely important that we are able to help restore your identity in a timely manner regardless. I am forwarding your message to our Customer Experience Manager. Will you please email and we will take a second look at your case? Sincerely, Josh

starstarstarstar_borderstar_border

Ruth Chan

December 10th, 2018 San Francisco, CA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar_border
Quality of product or service
starstarstarstar_borderstar_border
Customer service
starstarstarstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstarstarstar_borderstar_border

It's mostly fine. Unfortunately, the only way to contact customer service is by phone and you must wait 15-20 minutes before getting a live person. Not that long, but when you're anxious about ID theft, well....

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 12, 2018

Dear Ruth, I apologize for the long hold times. Our call centers have been completely swamped over the last week due to the recent breach. I just called in and was able to get a support rep quickly. If you still need assistance, feel free to call again or email . We hope to serve you in a more timely fashion in the future. Thank you for being a Complete ID member. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Anthony Russell

December 9th, 2018 Pittsburgh, PA

I opened a savings account. In two days I received a email notice from Complete ID, that someone opened an account in my name. I find this very reassuring. I called Complete ID just to let them know that it was a valid transaction and ask a few other questions. The support was great, no rushing me off the phone. They were very helpful. Worth the money. Thank you.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 12, 2018

Hey Anthony, Great to hear that you have had a positive experience with our support team. As a Complete ID member myself who has had to call in multiple times, it always makes me feel proud to work here when I get to talk to a knowledgable expert. Thank you for being a Complete ID member and we look forward to serving you in the future. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar_border

Chris

December 8th, 2018 El Paso, TX DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstarstarstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstarstarstarstar_border

Horrible. On hold wait times over 30 minutes. Agents less than helpful. Service has declined recently. This used to be a service I valued for my money. Now it is becoming a hassle that I pay for

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 12, 2018

Hi Chris, I am sorry that you had a negative experience. It is important to us that we provide best-in-class support. Our team has been swamped with high call volume over the last week due to the recent breach. We apologize that you had to wait so long. If you would like us to take another look at your case, please email us at . Thank you for being a Complete ID member and we appreciate your patience during this time. Sincerely, Josh

starstarstar_borderstar_borderstar_border

William Miska

December 6th, 2018 Staten Island, NY DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstarstarstarstar_border

Took over 12 minutes before speaking with alive person which is unacceptable. Person on the phone was very nice

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 13, 2018

Hi William, i appreciate you raising your concern with the hold time. We are experiencing long hold times due to the recent breach and we strive to answer the phone quickly. We look forward to serving you in the future with prompt response. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Vic

December 5th, 2018 Brookfield, CT DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

My e-mail directory stated that Complete ID found a match. I called and the customer service representative immediately put my mind to rest. The match was a match to my zip code telling me that there was a person convicted of a sex crime in my town. I was relieved that there was nothing that threatened my credit or my bank account. The representative was just wonderful, patient and understanding.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 13, 2018

Vic, thank you for the positive feedback. I am glad that our support rep was able to provide you a great member experience. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Otto Benitez

December 5th, 2018 Lancaster, CA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

She was very helpful on the problem that explain to her, and help me to find a solution on what I need to do.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 13, 2018

Otto, thanks for your positive review. We look forward to continuing to serve you in the future. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Ed DeMichele

December 4th, 2018 Sparks, NV DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar_border
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

Excellent phone service with fast phone help. Thanks for being there!

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 13, 2018

Ed, glad you had a great experience. We look forward to helping more in the future. Best, Josh

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Clayton Au

December 3rd, 2018 Kurtistown, HI

Horrible time ,terrible phone Sevice,dropped calls six times I gave up trying again.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 13, 2018

Dear Clayton, we apologize for the long hold times. In general we answer over 70% of calls in less than 30 seconds. However, the recent data breaches have completely weighed down our call center and it makes us very frustrated when members are not able to connect quickly. If you were unable to solve your problem, will you please give us a call at . We look forward to serving you more promptly in the future. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Gary in Pittsburgh

December 3rd, 2018 Pittsburgh, PA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

I received an email indicating a match with my identity information, but couldn't find it on the website after I logged in. I called and the representative determined that the alert was someone with a criminal background had moved into my neighborhood. This was accomplished pretty quickly. Its a pleasure dealing with someone competent and professional who can resolve problems quickly.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 13, 2018

Gary, thanks for the positive feedback. We look forward to continuing to serve you in the future. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Patsy

December 3rd, 2018 Austin, TX DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

Great responses and super helpful - I had a problem with a company that had not cancelled an account in a timely way.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 13, 2018

Patsy, thanks for the positive feedback. We look forward to continuing to serve you in the future. Sincerely, Josh

starstarstarstar_borderstar_border

sam's mom

December 1st, 2018 Avon Lake, OH DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstar_borderstar_border

Have had this service for almost a year now. Most notifications have been about sex offenders moving into the area. A few others were about possible email hacks. Sometimes an email notification would arrive and when I'd log on and go to "notifications" button all that would show up were those old email ones. Finally called to find out why these emails are alerting me to old info. The customer service rep said you have to go to the pull down menu at the top of the page and go to each category to see if there's an alert there for any of those categories. Found out that "notification" button only shows "dark web" alerts. So why on earth would there NOT be a main page "notification" button that will show you all your alerts??? Plus the alert that he found for me from that day's email was for an address change that happened over a month ago. Not very timely monitoring. On the plus side he was very helpful. Not sure if we'll keep this service or not going forward.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 07, 2018

Dear Sam's Mom, Thank you for the review and we appreciate the honest feedback. We are in the process of overhauling the interface over the next year to make it more user friendly. It is important to us that you have a great user experience and we have already started to implement some of the changes with this project such as a welcome series for new users. In the meantime, we will alert you immediately if we detect any changes to your personal information. Additionally, if your identity is stolen, we will provide you a dedicated restoration specialist to help restore your identity. If you have any questions, feel free to reach out at . Sincerely, Josh

starstarstarstarstar_border

bert H

December 1st, 2018 Naples, FL DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

called about placing an alert on my account t with all 3 credit bureaus to call me first before giving out my credit information. Customer service person very helpful in helping me with my request.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 12, 2018

Bert, we are glad that you had a positive experience. Thank you for being a Complete ID member and we look forward to serving you in the future. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Jenny

November 29th, 2018 Bellingham, WA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

Timely addressed my issues and explained how theyd be able to help

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 05, 2018

Jenny, we are glad you had a great experience. We look forward to serving you again in the future. -Josh

starstarstarstarstar

Ernie Linkous

November 28th, 2018 La Mesa, CA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

Prompt and excellent service. My situation was resolved in one call.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Feb 06, 2019

Ernie, thanks for the positive feedback. We look forward to continuing to serve you in the future. Sincerely, Josh w/ Complete ID

starstarstarstarstar

marcus cassimus

November 28th, 2018 Albuquerque, NM DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

I called and asked a couple of questions and the gentleman helped me immediately and was very courteous

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Christine Pietsch

November 27th, 2018 Newport Beach, CA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstarstarstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstarstar_borderstar_borderstar_border

Signed up beginning of November and Experian still has not been able to verify information. Even faxed items etc. They claim the system verification is done and to check back each week, and each week I get the same story.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dec 05, 2018

Sorry to hear that you’ve been having trouble authenticating. We are in the process of updating our authentication processes to improve the member experience. I apologize for the inconvenience. Please try to enroll again within the next few days. Feel free to reach out to us at if you have any questions.

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

BT

November 27th, 2018 Libertyville, IL

I have had the worst experience with Complete ID (so far). I attempted to sign up on Saturday. It said I had to call to talk to someone which I did on Sunday. That call lasted a while and ended with me having to call back on Monday (which could have been stated at the start) On Monday I had to call in 3 times as I was disconnected once and transferred to the wrong department. Then I was finally told that an additional investigation on my sign up had to take place and they would call back in 3-5 days. I am just trying to sign up for service. I have great credit. I just ran a report and it was clean. We are just looking for better protection. I hope these comments help. I’m losing faith in this company as a service.

starstarstarstarstar

Roberto Castro

November 24th, 2018 Fairfax, VA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

The two representatives I contacted about a breach of my personal information provided sound advice and recommended actions I had to take to minimice my problem.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 27, 2018

Hi Roberto, Thank you for your feedback. We are glad that we were able to support you. Thanks, Josh

starstarstarstarstar

Mary E. Smith

November 23rd, 2018 El Paso, TX DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

Excellent experience, my problem was solved in minutes. I am encouraging my children to enroll.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 27, 2018

Hi Mary, Thank you for the positive feedback. We look forward to serving your children. Thanks, Josh

starstarstar_borderstar_borderstar_border

Jessie L

November 22nd, 2018 Jacksonville, FL DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstarstarstar_borderstar_border

Advise about a ssn alert as something fraud. They refused to take further action unless I could prove with a credit bureau and prove my identity has been used. Very poor customer service received by agent

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 27, 2018

Hi Jessie, We are sorry that you had a negative experience. We want to make it right. Would you mind sending an email to ? I will let them know that you will be emailing them. Thanks, Josh

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Tess

November 21st, 2018 Redford, MI DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

I've just gone thru a scary situation where someone accessed my debit card for online purchases. Thanks to my bank, all has been fixed. But I never heard a word from Complete ID about any of it. Not worth the money, even though it's cheap.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 27, 2018

Hi Tess, thank you for providing your feedback. I will forward this information along to our product team. When designing the product, we wanted to provide services that are adjacent to what is provided by your bank. If your identity is ever compromised and your bank detects the breach, you can always work with our restoration team to contact your bank and take other necessary actions to prevent future fraud. Feel free to reach out to us at if you want to have a conversation. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Kelli

November 21st, 2018 Waialua, HI DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

I like that I dont need to worry about my credit. And when I have to call it is very fast and convenient. I get monthly updates about myself.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 27, 2018

Hi Kelli, thanks for sharing your positive experience. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Gary Biz

November 21st, 2018 Washougal, WA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar_border

We subscribed because someone obtained a credit card in our name and used it to run up a big bill 2500 miles from where we live. So far, we've been impressed by the helpful people we've spoken with. I feels good to know that we have quick access to our credit information and help is just a phone call away if we have further fraud issues.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 27, 2018

Hi Gary, thank you for sharing your positive experience. We look forward to serving you more in the future. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Billy N

November 20th, 2018 Clifton, NJ DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

The rep Ricky was very helpful and provided me with some information & security tips I found very helpful. Very positive exoerience giving me peace of mind.

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Chris

November 20th, 2018 Hurst, TX DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

I have been billed for several months without any access to my account. I have called multiple times and never get the password reset despite them having the right contact information. They can get me surveys but not access to the system

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 27, 2018

Dear Chris, it is important to us that you can access your account. Will you please send our team an email at . I will let them know that you will be sending an email. We will take a second look at your case. Sincerely, Josh

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Thomas

November 20th, 2018 Columbia, SC

Unable to verify my identity due to some unknown “glitch” that IT has yet to correct! Very dissatisfied with what appeared to be a seamless process with completing my enrollment. I have been instructed to check weekly for a remedy and I await a call from a Supervisor in Customer Service as to when all is ready for my complete enrollment.

starstarstarstar_borderstar_border

Leonard Antick

November 19th, 2018 Chula Vista, CA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstar_borderstar_border
Customer service
starstarstarstarstar_border
Company trustworthiness
starstarstarstarstar_border

It's becoming harder and harder to both Complete ID online and access representative assistance. I will say that most of the representatives are dutiful and make every effort to assist. A year or two ago I would have rated the service at a significantly higher level.

history
starstarstarstarstar

Gerald R. Shanks

November 17th, 2018 Gilbert, AZ DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

I forgot to change the credit card number when I received a new card. The representative that assisted me was very professional and made the change easy to do. I think her name is Ashley. She is a great asset to your company.

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Omar Torres

November 16th, 2018 El Cajon, CA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

If I could leave zero stars I would. Encountered incompetence, unprofessionalism, and lack of follow-through at every turn.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 27, 2018

Dear Omar, I am sorry that you had a negative experience. It is important to us that members have a best-in-class experience. If you are still having trouble or would like to bring any issues forward to our team, will you please email us at ? We want to make it right. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Chris

November 16th, 2018 DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

The rep. that I spoke to, Ed, was pleasant and was able to get the process going to fix my problem. TY.

starstarstarstarstar

Glenn H

November 15th, 2018 Garden Valley, ID DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

I have been with Complete ID for several years. A couple of years ago they led me by the hand through a terrible identity theft/credit card situation. In the end it was fixed with no out of pocket financial damage to me. Just recently my wife experienced a similar credit theft attempt using her information. She was not included in the Complete ID protection at the time. She/we called Complete ID and were led through the process of getting her signed up and instructed in the steps to get credit freezes and signing her up with her own Complete ID account. A very nasty situation took very little time to make disappear and get her covered to prevent further credit theft situations in the future.

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Bogart Moran

November 15th, 2018 South Gate, CA

I have been trying to join Costco’s CompleteID identity protection, since Sunday, Nov. 11 and it’s now Thurs. Nov. 15, and have been having difficulties setting my account. Customer service has not been able to resolve the situation. I have not been able to authenticate any of my information like they’ve offered me, and have not received calls back like they promised. I am very disappointed and will cancel any transactions soon for lack of professionalism and support.

starstarstarstarstar

Steve

November 14th, 2018 Holmdel, NJ DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar_border
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

I'm pretty happy with this service. The monitoring does pick things up and I the one time I had to call in, I got good info. It's a good value for the money - glad I switched from Life Lock.

starstarstarstarstar

Anthony

November 13th, 2018 Surprise, AZ DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar_border
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

The current medical insurance monitoring is limited to 2 account numbers. Since Medicare is issuing new cards with a new account number, provision should be made o monitor the old and new number. Suggest this monitoring be opened to 3 account numbers

starstarstarstarstar

Jane

November 13th, 2018 Wauna, WA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

I have always found Complete ID very helpful and supportive in answering my questions thoroughly and clearly . I’m very pleased and confident in my choice with Complete ID. ☺️

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 14, 2018

Jane, thank you for the kind words. It makes us happy to know that you find our team helpful and supportive. We look forward to serving you more in the future. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

J. R. SWANSONringsted

November 12th, 2018 Smyrna, DE DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

My experience was thorough and helpful and we were able to reach a syccessfyk conclusion.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 13, 2018

J.R., thanks for the positive feedback and we look forward to serving you more in the future.

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Aaron Gardner

November 11th, 2018 Tucson, AZ DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

When i needed there help getting my credit report when I was going to buy a new car they said i needed to log in i told them i can't I've never been able to get logged in since day one they said sorry waste o f my money!

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 13, 2018

Hi Aaron, We are sorry that you have had trouble logging in. We want to make sure you are able to access your account. Will you please email us at ? Thanks, Josh

starstarstarstarstar

Martin Kiker

November 11th, 2018 Greer, SC DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

John was very helpful. He was professional and opened an investigation into my issue immediately. It has only been a day, so I still waiting on the findings.

starstarstarstarstar

CDM

November 9th, 2018 Tracy, CA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

Highly recommend Complete ID. Representatives are great 👍and very helpful.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 14, 2018

CDM, thanks for the positive recommendation. -Josh

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

David

November 6th, 2018 San Antonio, TX

After the husband enrolled he went to enroll his wife. Complete ID was not able to access the wife's credit file. Called the representative for a solution. Representative accessed the credit file for the wife but was unable to proceed with the enrollment for the wife. Told to wait a week for the system to resolved. Husband promptly cancelled his enrollment.

starstarstarstarstar

Kathy

November 5th, 2018 Eugene, OR DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

The gentleman that helped me with logging back in to my account was very nice. When I said thank you and was ready to hang up he asked if he could help with any questions. He stayed on the phone and explained everything to me. Thank You!!!!

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 06, 2018

Kathy, I am glad that you had a great experience with our support rep. We look forward to continuing to serve you. -Josh, Complete ID

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Mina Gendi

November 5th, 2018 Mission Viejo, CA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Completely unsatisfied. I called to inquire regarding a significant dip in my credit score, and they provided ZERO help/insight.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 06, 2018

Dear Mina, I apologize that you did not receive the help and insight that you are looking for. If you are interested in re-engaging with our team, please email . We would appreciate the opportunity to have another conversation. I have briefed our team on your issue. Sincerely, Josh

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Joseph Tapia

November 5th, 2018 Cincinnati, OH

I tried to sign up but was not successful. I was trying to sign up my wife, I must have answered a question wrong because it would not go accept.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 06, 2018

Dear Joseph, Thank you for signing up for Complete ID and I am sorry that you had a difficult time authenticating. It can be frustrating to sign up for something and not have it work. If the issue has not been resolved, will you please reach out to our dedicated support team at ? Thank you for your business and we hope to get your situation worked out. Sincerely, Josh

starstarstarstarstar

Andrew Bramasco

November 2nd, 2018 Fountain Valley, CA DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

My complete ID representative was able to help me take action against a potential phishing threat and guided through steps to freeze my credit.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 06, 2018

Andrew, thank you for your review. I am glad the representative was able to help guide you through the steps to freeze your credit. -Josh

starstarstarstarstar

Elizabeth Benz-Rosenberg

November 2nd, 2018 Sun Valley, NV DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

Customer service representative was very helpful and answering my questions and telling me where I needed to go in the computer to look up the information

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 06, 2018

Elizabeth, thank you for your review. I am glad that you had a great experience with our customer service representative. We look forward to continuing to serve you. -Josh

starstarstarstarstar

EdM

October 31st, 2018 Pensacola, FL DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar_border

Your representative helped me change my password. She was pleasant and very professional.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 06, 2018

Ed, thank you for your review. We are glad that you had a good experience. -Josh

starstarstarstarstar

Frank B Bontempo

October 29th, 2018 Milwaukee, WI DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

they immediately told us what we needed to do when someone opened an account with our information on but it was not us who opened the account and they have been working with us ever since.

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Nov 06, 2018

Mr. Bontempo, thank you for leaving your review. We know that it can be stressful when somebody steals your identity. It makes us happy when we hear that a Costco member has had a positive experience working with our restoration team. -Josh

starstarstarstarstar_border

George

October 26th, 2018 Argyle, TX DETAILS arrow_drop_down
Value for your money
starstarstarstarstar_border
Quality of product or service
starstarstarstarstar_border
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar_border

Customer service was very good. What I am not happy was the password that I had been using, for some reason , was invalid. Using the Forget the Password option was no help. This option kept telling me the new password did not match. I had to call customer service to resolve it. Frustrating.