Complete ID Logo

Complete ID

check_circleVerified

star star star star_half star_border
596 User Reviews

6.4

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star star star star

Sharon Louisville, KY

I had locked myself out of my account; a quick call to customer service and I was in...call was answered almost immmediately, few if any prompts, very courteous rep.

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for your feedback. I am glad that we have exceeded your expectations. Hope you have a great day. Thank you -Rene'

Mar. 11th, 2019

star star star star_border star_border

Doris Ypsilanti, MI

I had to call a number of times before I was able to get a hold of someone. When I finally did, it was because i had stayed on the line for 34:25 minutes. I know exactly the amount of time, because I was very annoyed. Once they answered, the service was great

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dear Doris, we apologize for the long hold times. I would be frustrated as well if I had to wait 34 minutes to connect with representative. We are in the process of hiring and training new support reps. The hold times have also dramatically decreased. You should be able to connect quickly now. Thank you for your patience and we look forward to serving you better in the future. Thanks, Josh @ Complete ID.

Jan. 17th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Bill Browning Roswell, GA

I tried to contact Complete ID on 3 separate occasions on January 8. I was on hold on each call. One call for 40 minutes. One call for 20 minutes. The last call for 10 minutes. I never spoke to anyone. I tried again on January 9 and that call was answered after 10 minutes. I called Costco Corporate and spoke to Tiffany on January 8. She did not seem too concerned about the service provided by Complete ID. I had to force the issue with her and filed a formal complaint that the customer service of Complete ID was very poor. She indicated that someone would contact me about the issue, as of this date no one has.

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Dear Bill, It is unacceptable that you have had to wait on hold for so long. We strive to provide best-in-class support and we clearly missed the mark here. We are in the process of training new support reps so that we can dramatically improve the amount of time it takes for our agents to answer the phone. However, because we require our new agents to go through extensive training, it isn't an instant turnaround from the time they are hired. Thank you for your feedback and patience and we look forward to better serving you in the future. If you still need assistance, please email our dedicated email line at . I will forward this post to our customer experience manager. Sincerely, Josh w/ Complete ID

Jan. 10th, 2019

star star star star star

William Neese San Clemente, CA

The customer representative was so helpful in unlocking my access to Complete ID. She was so professional and caring, an made me feel like a valued customer!

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

William, thank you for the positive feedback!

Jan. 17th, 2019

star star star star_border star_border

BOB KOSER Brigham City, UT

I HAVE HAD TROUBLE FOR SOME TIME SIGNING IN. I WILL TRY AND AFTER 3 TIMES I AM LOCKED OUT. I CAL IN AND THEY WILL UNLOCK ME AND I CAN GET IN. THIS LAST TIME AFTER UNLOCKING ME I GOT IN AND I TRIED AGAIN AND GOT IN. SO MAYBE NOW IT WILL WORK FOR ME.

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Bob, thank you for the feedback. We are actively working on new ways for customers to login that are both simple and secure. We look forward to continuing to serve you. Sincerely, Josh

Jan. 3rd, 2019

star star star_border star_border star_border

tk2fast Payson, AZ

Experian charged our credit card for a full credit report without our knowledge or approval and Complete ID could not tell us the identify of who exactly did this. Complete ID was absolutely no help... This service is useless. MIND YOU THIS CREDIT CARD IS ONLY USED FOR COMPLETE ID, SO COMPLETE ID HAD TO ALLOW THIS TO HAPPEN. No one had the Credit card number except Complete ID so we had to cancel the CC. Very disconcerting.

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Tk2fast, I am sorry that you had a negative experience. I am forwarding your review to our customer experience manager. If you would like us to revisit your case, which we would like the opportunity to, please email us at . I will let the team know you may be emailing them. Sincerely, Josh

Dec. 13th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Terry Ellington, CT

Very long call wait time in excess of 20+ minutes. When finally reached advised the counselor I have had a security breech, She took my information and advised me she would have someone call me back the next afternoon (last Friday). To date no calls have been received. I have tried calling again yesterday and again today with long wait times and never actually spoke to anyone. Not sure what services I am paying for. Thought if Costco thought your services were excellent that I could trust your services. I am not feeling like this was a good choice. want a supervisor or someone n Costco to call me so I can resolve my security breech.

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Hi Terry, I am sorry that you had a poor experience. We pride ourself in best-in-class support and restoration so as you can imagine, it is extremely important to hear when we do not meet our member's expectations. Over the last week we have been swamped with calls due to the recent data breach. However, it is extremely important that we are able to help restore your identity in a timely manner regardless. I am forwarding your message to our Customer Experience Manager. Will you please email and we will take a second look at your case? Sincerely, Josh

Dec. 12th, 2018

star star star star star_border

Chris El Paso, TX

Horrible. On hold wait times over 30 minutes. Agents less than helpful. Service has declined recently. This used to be a service I valued for my money. Now it is becoming a hassle that I pay for

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Hi Chris, I am sorry that you had a negative experience. It is important to us that we provide best-in-class support. Our team has been swamped with high call volume over the last week due to the recent breach. We apologize that you had to wait so long. If you would like us to take another look at your case, please email us at . Thank you for being a Complete ID member and we appreciate your patience during this time. Sincerely, Josh

Dec. 12th, 2018

star star star star star_border

bert H Naples, FL

called about placing an alert on my account t with all 3 credit bureaus to call me first before giving out my credit information. Customer service person very helpful in helping me with my request.

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Bert, we are glad that you had a positive experience. Thank you for being a Complete ID member and we look forward to serving you in the future. Sincerely, Josh

Dec. 12th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

BT Libertyville, IL

I have had the worst experience with Complete ID (so far). I attempted to sign up on Saturday. It said I had to call to talk to someone which I did on Sunday. That call lasted a while and ended with me having to call back on Monday (which could have been stated at the start) On Monday I had to call in 3 times as I was disconnected once and transferred to the wrong department. Then I was finally told that an additional investigation on my sign up had to take place and they would call back in 3-5 days. I am just trying to sign up for service. I have great credit. I just ran a report and it was clean. We are just looking for better protection. I hope these comments help. I’m losing faith in this company as a service.

3 years ago

star star star star star

Roberto Castro Fairfax, VA

The two representatives I contacted about a breach of my personal information provided sound advice and recommended actions I had to take to minimice my problem.

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Hi Roberto, Thank you for your feedback. We are glad that we were able to support you. Thanks, Josh

Nov. 27th, 2018

star star star star star

Billy N Clifton, NJ

The rep Ricky was very helpful and provided me with some information & security tips I found very helpful. Very positive exoerience giving me peace of mind.

3 years ago

star star star star_border star_border

Leonard Antick Chula Vista, CA

It's becoming harder and harder to both Complete ID online and access representative assistance. I will say that most of the representatives are dutiful and make every effort to assist. A year or two ago I would have rated the service at a significantly higher level.

3 years ago

star star star star star

Martin Kiker Greer, SC

John was very helpful. He was professional and opened an investigation into my issue immediately. It has only been a day, so I still waiting on the findings.

3 years ago

star star star star star

Elizabeth Benz-Rosenberg Sun Valley, NV

Customer service representative was very helpful and answering my questions and telling me where I needed to go in the computer to look up the information

3 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Elizabeth, thank you for your review. I am glad that you had a great experience with our customer service representative. We look forward to continuing to serve you. -Josh

Nov. 6th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Barbara L Littleton, CO

I had a notice that a credit card was issued in my name from completeid on Saturday. I called completeid and a yawning gentleman gave me incorrect numbers to call to stop what was happening. The 'restoration' team doesn't work on the weekend when in fact fraud most likely occurs. They were supposed to call me back. I have called every day since last Saturday and no one has called as yet. I have spent over 22 hours online and on the phone trying to get this resolved. You cannot every reach experian equifax or transition by telephone. Two our of three of these credit bureaus websites were down between Saturday evening and sunday. So a credit card was issued since it was first reported with a credit line of $5k. Completeid was of NO HELP AT ALL. At this moment I just hung up on the supervisor at completeid who gave me the same I'm sorry story and said she would have someone call me immediately. That was hours ago. Don't bother with this company and am shocked at CostCo for offering them as a service.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Scott Walnut Creek, CA

The complete ID generates suspect information, and does NOT provide any actionable information. I've had the service for awhile. I received an identity notification. I login and Complete ID tells me in a notification that they found my email address and some password on the internet. They suggested I change my password. I called and worked my way up thru a supervisor to find out about this so called information. #1 - Complete ID cannot tell me where they found this information. This is a problem as it does not give me any actionable information so that I can access the validity of their information. Was this information garnered from the dark web, or Jim Bo's prank site on youtube. #2 - They have found my email address and a password on said "bad site." However, they cannot, or will not tell me what this bad site actually lists the password as! The reason the above information is important is it is crucial in me determining IF this is a legitimate threat. My email address is ALL OVER the internet as I am a business owner with published email address. That same email address is used on at least 70-90 different accounts. How am I to determine which account needs the password changed on, if they will not tell me which password they uncovered, nor the site being referenced. As far as I know, it could be Billy Bob at complete ID sitting in a back room trying to make customers feel like they are getting value out of the service they are paying for. (Obviously not possible with a legitimate business you say....tell that to Wells Fargo Customers that had Millions of bogus accounts created in their names by a fine upstanding business!) Bottom line, complete ID provides no useful information that a customer can actually use to determine if they are subject to a breach. If there system is not advanced enough to copy down said information, or tell me where said information is supposedly located, its worthless. I will not change my individual passwords on 70-90 different sites. We have cancelled our service. We would still be a customer had I received what I thought I was paying for: Dear MR XXX, We have found your email listed at this site: www.URL.com It is listing this password (specific password) We encourage you to take appropriate action and change your password for this site. Instead what I got was nothing but questions, and the realization that I'm not actually getting what I am paying for.

5 years ago

star star star_border star_border star_border

michael mccormick Naples, FL

if you need to reset your password they send u a link . PROBLEM , it doesn't work with Microsoft web browser EDGE . so u cant reset your password . call customer service , they admit to the problem and suggest you download another browser like google chrome and start using that . if these guys cant even get their website to work with the #1 used browser in use , can u trust them that there software well actually work to protect your identity ? no wonder these guys have some of the worst reviews out there . Costco needs to allow members to rank this service on their website.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jim Snyder Jacksonville, FL

been a member of this service Costco CSID for about 6 months, never had a need to call in until they sent me an alert that a derogatory item had been added to my credit report. I called them to tell them that I had never heard of the company, the girl that answered was lost and finally hung up after I spelled out my email address for the 3rd time and she still didn't get it. I called back to talk to a supervisor and another representative was going to handle the item but told me I could call the creditor and gave me the number. This service is completely worthless and I cancelled after the 2nd call. Good riddance.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

S Pala San Diego, CA

Identity Guard is a company that does not have good business practices. After keeping the account for over 2 years my credit card on the account expired, a little after that i went in there and changed credit card expiration date , they charged and and somehow for non-payment (again i was actually charged) then they cancelled my account. Despite talking to several account reps they said that they can not reinstate me and i have to start again with a new account (at 3 times the cost). Even though very frustrated i did. Now i learned that i was being 'misinformed' and i could have asked to be reinstated but not any more because i was 90 days late (now, not then). Costco needs to know the business practices of IDENTITY GUARD and how they do the bait and switch type activity to their corporate members.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Moira Leigh Aptos, CA

I have tried to purchase the product through Costco. I am an attorney who holds credit cards issued with my business address and with my home address. With my Name, both addresses, American Express Card number, Costco number, phone numbers and e-mail address the intake system is unable to identify me. I have answered the questions but the system does not believe the answers. I have a credit score in the 800 range so have lots of credit. I have tried to process this on the computer on two different days, and talked to three of live employees. I think the company needs to have better questions Like "home address" or "business address" or the address on a certain credit card. There is no way that I will be able to identify myself for this program or for the employees who can't find even my name anywhere. There is always something wrong with the imput and then I am blocked out. The company was able to charge my card for $1.00 so ????????? what's up with that????

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Marianne Foster Langhorne, PA

Since I received the first notification, it actually took me several times to get through to your company. On 2 previous occasions for this notification, I hung up after holding for over 1 hour. When I finally got through last evening, I was not impressed with your customer service representative. He was not at all helpful and did not appear to care about my situatuon and/or how I could rectify it.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Hi Marianne. We are sorry to hear that you weren't able to reach us when you initially tried and understand the frustration. We were experiencing longer than usual hold times due to an alert that had been sent to many customers and have since rectified our hold time issue. We will also be reviewing this call to see how we can improve. If you happen to still need assistance with this, please reach back out to us and we will be happy to help. We are available 24 hours a day. Thanks. -Maggie

Oct. 29th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Sanjeev Bissessar Boca Raton, FL

I called to inquire about a derogatory mark on my credit report. After 5 minutes of reviewing my report with the rep, he knew less than I did from me just taking a quick glance at the information I obtained from Credit Karma. I hung up because it was easier for me to resolve the problem than for me to stay on the phone with someone that clearly didn’t have the quick tools to assess what was needed to identify the problem and how to fix ir.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for sharing your experience with us, Sanjeev. We will use this information to keep improving. We do need to ask permission to be able to look at your credit report. However, I am glad to hear that you were able to retrieve that information quickly. Thanks, Maggie

Oct. 30th, 2020

star star star star star

Bob Price Columbia, PA

They have always quickly addressed the concern, suggested actions, and taken the steps that might be necessary to resolve any problems.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Hi Bob. Thanks for the rating. We are delighted to hear that your experience when reaching out to us has always been pleasant. -Maggie

Oct. 27th, 2020

star star star_border star_border star_border

Ram S Lamba , FL

I have a member since 2016 but all of a sudden since April 2020 I have been deactivated. I have called over 10 times but no one has been able to solve the problem. Every time they say something is wrong and they will fix it. But ... Let’s hope that my last call made yesterday brings some fruitful outcome!

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Hi Ram. Thanks for sharing your experience with our product. We do apologize that there was difficulty with your membership. If any information is mistyped or not matching perfectly, it is difficult for us to authenticate an account. This may be the reason why the account was deactivated. Please try to enroll again and if you encounter any other issues, don't hesitate in reaching out to us. -Maggie

Oct. 30th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

James San Antonio, TX

Complete ID reported my drivers license was found on the dark web and asked me to call them to "determine if identity theft has occurred." Over a total of four days I was on hold for over 7 hours before anyone answered. The representative then told me to call my DMV to report the problem. That sorry treatment comes after many years of paying their fees!

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Hello James. Thanks for sharing the feedback about your experience. We understand the frustration of how difficult it was to reach an agent on the phone. We experienced a high call volume for a few days due to the same alert you are referring to. Our recommendation is to reach out to the DMV to let them know that your driver's license number was located on the dark web because they will be able to provide assistance in determining the best course of action for your individual situation. -Maggie

Oct. 30th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Roger Ingersoll Houston, TX

Horrible. I waited over 2 hours until finally giving up. The website does not have a chat option, nor does it have an email address to send questions to. So the only contact option is the 855.591.0202 phone number. The next day when I called the number the recording had changed saying "if you've been notified about a drivers license number problem on the dark web, go see the issuer of your drivers license." What kind of assistance is this? I expect some form of guidance from Complete ID before waiting in line at the Driver ID county building. THIS IS RIDICULOUS.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for leaving a review, Roger. We were having a sudden unusual spike in our call volume. We apologize about your wait time and have since resolved that concern. This type of alert can be concerning. We monitor the dark web and alert you to information that was found. If your alert stated that your drivers licence number was found on the dark web then you could notify your Driver ID county that your drivers license number was found on the dark web. I hope this helps. Please call us if we can be of further assistance. Thank you - Julie

Oct. 8th, 2020

star star star_border star_border star_border

Michelle ,

Called multiple times and kept on hold 2-3 hours. Once even got disconnected after 2 hours. Not what you want to go through when you get an alert that your information may have been breached. That is something that you should get a response to within minutes. .

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

We completely agree that you should never wait to speak to someone about an alert. We do apologize about your experience and have taken great care to ensure this is resolved. We had an usual amount of calls come to us all at once due to an alert that was sent out. We have resolved the concern of your wait time. Please call us again. We are available 24/7/365. Thanks, Julie

Oct. 2nd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

KCS Cupertino, CA

I have called several times, but the issue is still not resolved. I am not able to see my credit score in my account. I am shocked to know that my account was never enable to check the credit score. I feel what ever the subscription amount I have been paying to complete ID, is not worth. I suggest your team please review my case and resolve the issue ASAP.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for your review, KCS. We have resolved our wait time issue and encourage you to please call us back for review of your case. Thanks, Julie

Oct. 2nd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

ELIZABETH LEWIS Dallas, TX

Like others said-terrible customer service. Three times I've called and been on hold for THREE HOURS after getting a notification and just end up hanging up because who has that much time to spend on their phone. They have zero other ways to get in contact with someone from customer service so your ONLY option is to call them. I guess they are cheap for a reason and this is why.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for your review, Elizabeth. You should never have to wait to speak to someone. We do apologize about your experience and have taken great care to ensure this is resolved. We had an usual amount of calls come to us all at once due to an alert that was sent out. We have resolved the concern of your wait time. Please call us again. We are available 24/7/365. Thanks, Julie

Oct. 2nd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

SN Austin, TX

I have to agree with another reviewer about Costco picking the wrong service. I have been on the phone waiting to talk to someone for the past 3 hours! I received an alert that has me upset and I want to know more to find out how to fix this! The alert tells me to call them BUT THIS COMPANY'S CUSTOMER SERVICE WON'T EVEN ANSWER THE PHONE. 24 hours a day, 7 days a week, 365 days a year, MY FOOT! Thinking maybe I need to shop and take my money elsewhere. And also tell Costco that this is poor service and they need to remove this as an offering before their good name is tarnished.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for your review. We do apologize about your experience and have taken great care to ensure this is resolved. We had an usual amount of calls come to us all at once due to an alert that was sent out. We have resolved the concern of your wait time. Please call us again if we can be of further of help. We are available 24/7/365. Thanks, Julie

Oct. 2nd, 2020

star star star star star_border

Kenneth Koch Albuquerque, NM

They contacted me about recent activity on an inactive account. The activity was valid but I did appreciate knowing they were watching and customer service was prompt.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for the review. We appreciate your feedback. -Julie

Sep. 11th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

M Anderson Paradise Valley, AZ

I received an email stating there had been a change to one of my accounts. The representative told me that I needed to check with the institution about this change so it was worthless to contact Complete ID. Upon checking with the institution I found that I don't even have the account they were referring to and when I spoke with Complete ID again, they said it was probably an error. I wonder what I am paying for since they couldn't give me any information.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for sharing your experience with us. We alert you when we detect a change that creditors report to us. If it were fraud, we do have resolution specialist to help you and one million dollar identity theft insurance. I'm glad you called the creditor to ensure that no one opened an account in your name. If a creditor accidentally reported to the wrong report and immediately changed the information, it does generate an alert. Please keep an eye on your information to ensure no other activity takes place that you did not authorize. Thank you, Julie.

Sep. 3rd, 2020

star star star star star

Judy Hyland Surprise, AZ

Wonderful experience speaking with a woman who was willing to help me resolve my issue. I was.very happy with the results.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Hi Judy. We are pleased to hear that your experience when reaching out to us was pleasant and effective. We are glad to hear that we were able to be here for you. -Maggie

Oct. 28th, 2020

star star star star star

Karen Gere Prescott, AZ

I needed help editing my monitored information. The representative who helped me was very friendly and patient with me.

1 year ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for your review, Karen. I will thank the team for taking such good care of you. -Julie

Jul. 19th, 2020

star star star star star

Bill Slade Canton, GA

We talked to a representative and he was MOST helpful. Acted professional and friendly at the same time. Speaks well of your company.

2 years ago

star star star_border star_border star_border

Scott Billat Midvale, UT

Two answers: I have called in about login to your phone app that Doesn’t work and you still won’t fix the problem many have. Second called in with a possible fraud problem and they have been good service. The first I probably will cancel my service

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Susan Boulder City, NV

I called in to report fraud. I spoke with someone who said I’d be contacted by phone. I was called yet missed the call. They said i would also be contacted by email with their contact info. I never received an email. I tried to call twice with the case number provided and it was an invalid number. My info has been left compromised in the meantime. Very unhappy. Can not recommend this service any longer as I have been to family and friends.

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Laverne Bell Conyers, GA

I am very disappointed in the product that is offered by complete ID. I cancelled my subscription today because I was told that credit scores by all 3 agencies are only supplied 1 time per year. Why would any consumer pay monthly for a service offered by each agency for free twice a year. Sincerely, Former Customer who regrets renewing subscription

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for leaving your review, Laverne. We can certainly understand wanting to see those reports more often. We do send monthly score updates and have many different types of monitoring in place to help us scan for signs of identity theft. We are available by phone 24 hours a day, 7 days a week. We have identity theft restoration specialist here to help in case you have a fraud event occur. Please visit us again if your needs change. Thanks-Julie

Jun. 8th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Roy Breiling Prescott Valley, AZ

I answered all the questions correctly but your system did not except it. I answered all the verification questions correctly but the system still did not verify my account. Therefore I have to wait 72 hours before I can do it again. I asked for a supervisor to return my call and as of this timeframe as supervisor still has not return my call. Very frustrated.

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

I see that our supervisor has been able to reach out to you since this time and you are now authenticated. I am so glad we were able to resolve your issues. Please let us know if there is anything else we can help you with. Thank you, Roy.

Jun. 1st, 2020

star star star star star

melissa eads Killeen, TX

My experience was very satisfactory. All my questions were answered and I never felt rushed. I would highly recommend Complete ID.

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thanks Melissa! We appreciate you leaving us a review about your experience. -Julie

Jun. 3rd, 2020

star star star star star

Chad Lau San Diego, CA

I was put in touch with two professional staff to resolve my issues within 30 minutes which I treasured the most. Thanks.

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for your review and all 5 stars. The team will be so glad to see your encouraging words. We appreciate you too. Thank you, Julie.

May. 1st, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Al Avolicino El Dorado Hills, CA

I was a victim of credit card fraud last September notified you of the fraud. I was told by your representative to contact Trans Union as Complete ID does not do investigative work. Since that time I have submitted reports to Trans Union, Experian, Complete ID and Goldman Sachs who was the backer of the Apple Card Acct. Total false application with all my info on it. You should now have received the report.

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

We appreciate you taking the time to share your experience. I will also share this with the fraud department and the product team. Please call us back for further help as we are available 24/7. I hope this helps, Julie.

May. 1st, 2020

star star star star star

David Leftwich Loudon, TN

The representative I spoke with at Complete ID was polite, helpful and thorough in answering my questions. I am totally pleased with their service.

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you for the review and all 5 stars! Please let us know how we can help you again. Thanks, Julie.

Apr. 28th, 2020

star star star star star

Stuart Rosenthal Ponte Vedra, FL

Customer service rep was courteous, interested in solving the problem, and very knowledgeable. I was very satisfied with the results.

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

We really appreciate you taking your time to give us a review. Thank you for the 5 stars. -Julie

Apr. 7th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Chuck Jessell Puxico, MO

I signed up for Complete ID when my ID was stolen last summer. I was told that my case was resolved. I have just been sent to collections again, and it turns out it was for the same fraud. 6 months later, and it’s still unresolved. Complete ID was very apologetic, but nothing is resolved. I asked to speak with a supervisor. I was told one would call me the following day. Days later and I’m still waiting. Really disappointed. Not normal Costco treatment.

2 years ago

star star star star star

John Maineville, OH

After signing up, was concerned about how to read one of the reports. The person i spoke with was patient and pleasant. Best of all, no problem.

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

We really appreciate you taking your time to give us a review. Thank you for the 5 stars. -Julie

Apr. 7th, 2020

star star star star star

James Thomas Huntley, IL

I am very pleased with the fast customer service and the individual that helped me knew the correct data and information. I was impressed.

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

Thank you James for sharing your feedback with us. We appreciate the 5 stars. Please let us know when we can help again. Thanks, Julie.

Apr. 28th, 2020

star star star star star

Daniel Nguyen Fort Worth, TX

Easy to get someone over the phone and the helpful. The constantly followup with your case, and makes your life easier.

2 years ago

Complete ID Logo

Reply from Complete ID

We appreciate the 5 stars Daniel. Thank you and please let us know when we can help you again. Thanks, Julie

Apr. 28th, 2020

star star star_border star_border star_border

C. R Germantown, TN

It all depends on who you get for customer service. They're not consistent. One time I had a great representative who explained things and today I had the worst experience with this rep that didn't know what was going on and seemed like he was not paying attention to what I was saying- after 5 minutes I gave up and thanked him for his time!

2 years ago