CNA National Logo

CNA National

check_circleVerified

star star star star_half star_border
35 User Reviews

3.9

Overall Score

LAST UPDATED: September 22nd, 2021

CNA National offers five kinds of vehicle protection plans to independent buyers. It also offers two additional kinds of warranties through car dealers.

Most of CNA National’s warranties include additional services like roadside assistance and rental car reimbursement. These additional benefits offer car owners peace of mind while on the road and add value to a CNA National warranty.

View CNA National Reviews

Top Ranked Companies

thumb_up

The Good

  • Plan Variety
  • Additional Features
  • Plans Available through Car Dealers

Plan Variety

Extended warranties offer protection after a car's original warranty or manufacturer's warranty expires. This protection reduces the amount car owners pay in out-of-pocket expenses for covered repair costs. CNA National offers three car warranties for new or slightly used cars and two for used cars.

The extended auto warranty offerings for new or slightly used cars include

  • Automotive Preferred Care℠
  • Mechanical Advantage Care℠
  • Vehicle Value Care℠

These protection plans offer powertrain coverage — engine, transmission, and drive train assembly.

The Automotive Preferred Care℠ vehicle service contract offers the most comprehensive coverage available in an extended warranty: exclusionary coverage. An exclusionary warranty covers all of the parts except those stated in the contract.

The Mechanical Advantage Care℠ plan covers everything the Vehicle Value Care℠ plan does and includes coverage for the car’s interior and powertrain electronics, ABS brakes, accessories, and vehicle hardware.

The Vehicle Value Care℠ plans cover the heating and air conditioning, fuel, electrical, and cooling systems, brakes, suspension, and front wheel steering.

CNA National’s extended car warranty offerings for used cars include

  • Powertrain Advantage Care℠
  • Certified+Plus Care℠ 

These plans offer for the powertrain warranty coverage. The Certified+Plus Care℠ plan includes two options: Preferred and Advantage.

The specific differences between the two Certified+Plus Care℠ auto warranty plans is unclear; however, these are only offered for cars that have been certified by a dealer and whose factory warranty coverage has been extended.

Additional Features

CNA National vehicle service contracts include the following:

  • 24/7 roadside assistance
  • Trip interruption reimbursement
  • Car rental reimbursement
  • Towing

Trip interruption coverage and car rental reimbursement are only available when the car is in a repair facility for a covered repair. A refund is only available for covered repairs.

Some warranty providers also allow clients to choose a repair shop. It's unclear whether CNA National offers this benefit to its clients.

However, the additional benefits that CNA National does offer, add value to its vehicle protection plans. While these features are common among providers, some auto warranty companies do not offer all of these additional features.

Plans Available through Car Dealers

In addition to offering car warranties to independent buyers, CNA National offers these extended warranties through dealers:

  • Lifetime Limited Powertrain Warranty℠
  • Lifetime Wrap Service Contract℠

The Lifetime Limited Powertrain Warranty℠ covers the car’s powertrain. This warranty does not include the additional features, like 24/7 roadside assistance.

The Lifetime Wrap Service Contract offers additional coverage, including brakes, fuel system, interior electronics, and more. This plan includes the additional features listed above.

These certified warranties are only available for quality vehicles that pass inspections.

thumb_down

The Bad

  • Some Restrictions

Some Restrictions

The restrictions vary depending on the product purchased. CNA National vehicle protection plans cannot be renewed unless they include a rider called a future contract guarantee.

For the warranty to be transferable, it must include a transfer guarantee.

If potential clients are interested in these features, they can add them to their vehicle protection agreement before purchasing.

gavel

The Bottom Line

An extended service contract from CNA National is a good option for car owners who want to buy an extended warranty. While CNA National’s warranties are not always transferable or renewable, these features can be negotiated before signing the contract.

CNA National has a nice selection of vehicle protection plans, which makes it easier for potential clients to find the warranty coverage they want at a good price. Warranty cost is determined by several factors, including the car's make, model, and mileage. Many vehicle service contract companies do not publish general cost estimates due to the variability. For more detailed extended car warranty cost information, people interested in a CNA extended warranty should contact the company directly.

For its warranties offered through dealerships, cars must be high quality and pass an inspection before a CNA National warranty can be provided. This feature helps car shoppers identify good used cars and make a smart car purchase.

Before getting an extended warranty, it's worth thoroughly reviewing the contract and terms. Most warranties do not cover damage from normal wear and tear, damage from failure to properly care for the vehicle, and damage from accidents.

View Best Car Warranty Companies

Was this content helpful?
thumb_up Yes thumb_down No

Star Rating

3.7

star star star star_half star_border

35 Reviews

Review Breakdown

5 grade

66%

4 grade

3%

3 grade

0%

2 grade

0%

1 grade

31%

Sentiment Criteria

Value

star star star star_half star_border

Quality

star star star star_half star_border

Service

star star star star star_border

Trustworthiness

star star star star_half star_border
cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
check_circle

Review Source

star star star star star

Stephen V Ibanez Nashua, NH

My truck A/C stopped working while on vacation. No shops near me could get me in so it waited until I returned home and I asked my regular mechanic to check it out. They found the problem and got authorization from CNA National to perform the repairs the same day. The shop called to tell me the truck would probably be ready to pick up the following afternoon once they received payment from CNA. I was surprised (and delighted) when they called me near the end of the same day telling me I could pick it up as the work was complete and CNA had already paid them for the work. I couldn't have asked for better service!

1 month ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Stephen, thank you for telling us about your experience and for leaving a five-star review. We are so glad we were able to be of assistance to you. Our goal is to always provide excellent, hassle-free service. Thank you, too, for being one of our customers!

Aug. 11th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Barbara Barber Lodi, CA

I would choose no stars if possible. Purchased an extended warranty for 2017 CPO BMW. Paid $3800 for the privilege. Had suspension damage.Had to replace front strut, steering knuckle, front wheel bearing +hub assembly+strut mounting=wheel hub/bearing mounting bolts to knuckle. We were denied. Were told that we hit a pot hole. We live in California, there are no pot holes that could cause such damage where we live and we did not hit one or anything else that could cause this suspension failure. Quite upset.

1 day ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

We asked one of our senior claims managers to review your claim to ensure that it was handled correctly, and it was. The damage you reported was not caused by a mechanical failure; therefore, it is not covered under the terms and conditions of our contract with you. It is my understanding that you have already discussed this in detail with one of our representatives, who explained the reasons for the denial. We have abided by our contract with you and can offer no further assistance with regard to this matter.

Sep. 22nd, 2021

star star star star star

David Smith Bossier City, LA

Aug. 11th. 2021. I posted a not so favorable review the other day not understanding how CNA's system works. I do apologize and I am amending my review. The day after I posted the last review I received full payment on my Claim. Thank you CNA for your efforts and support.

1 month ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

You should be receiving another check from us any day now. A second check, #123682815, was mailed to you on August 5, 2021. Thank you for your patience.

Aug. 10th, 2021

star star star star star

Bob Simpson Akron, OH

no problems at all. had to have the front end of my truck repaired like the ball joints and other parts and CNA covered it all! all i had to pay was my $200.00 deductible. Cna saved me a couple $1000.00 so the warennt paid for itself! very happy with CNA!!

2 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thank you, Bob, for taking the time to tell us about your experience. We are happy that we were able to be of assistance to you.

Jul. 8th, 2021

star star star star star

larry w dean Tallassee, AL

First of all the automotive company that was supposed to do the warranty work told me that CNA had denied the claim. So I made a contact myself and talked with Rich from CNA. He not only took my call on a Saturday (What! Are you kidding me!), but saw it through to approval. I appreciate whoever else may have been involved in getting the check processed and mailed.

3 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Larry, thank you for taking the time to leave a five-star review. We will be sure to let Rich and his supervisor know that he was able to assist you. Thank you, too, for being one of our customers!

Jun. 1st, 2021

star star star star star

Lashawnda Johnson Kansas City, MO

My experience with this warranty company has been the best! I was currently under 2 other warranty company contracts which were completely useless (I won't their names). I took my 2015 dodge challenger to a Dodge Landmark dealership to get repaired for bad rocker arms and lifters. I spoke with CNA warranty rep and put a down payment on my warranty which the other two companies denied repair and CNA warranty got me in the following week and repaired my car totaling at $1700 for absolutely an $0 deductible also placing me in a rental vehicle while they worked on my car. My car sounds sooo good and drives great I'm completely happy with my choice btw this was an dealership in Kansas City, MO.

11 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Lashawnda, thanks for the positive review! We are glad to hear your experience went smoothly. We are here to help and will be here for you in the future if you need us.

Oct. 12th, 2020

check_circle

Review Source

star star star star star

Tokunboh-Baridi Nkokheli Summit, NJ

Very reliable and responsive company. Paid all claims quickly.

2 weeks ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thank you for the five-star review. We appreciate that you took time to tell us about your experience.

Sep. 3rd, 2021

star star star star star

Bruiser Glendale, AZ

When I called to make my appointment at the dealership my service writer was so happy to hear I had CNA he said they are one of the best companies to deal with and it proved to be true. My radiator on my 2018 Grand Cherokee had split down the side and CNA covered it it no problem I just had to pay my deductible and without coverage the repair would of cost me $1278 so I couldn’t be happier!

10 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thank you for taking the time to write a review. We're happy to hear that you are pleased with our service and happy to know that your service writer appreciates us, too!

Nov. 4th, 2020

star star star star star

billmc Wyoming, MN

CNA National delivered on their promise. Their response time was quick. I was back on the road, same day. Was able to salvage a 3 day trip with my wife and 2 dogs. The Chevrolet dealership in Duluth went out of their way to squeeze in our water pump replacement. I have needed work done 2 times using my CNA National Lifetime Warranty and cannot say enough good things about my experiences. Thanks, CNA, for your follow thru. bilmc

11 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

We're glad that we were able to be of service to you, especially when you were travelling. Thank you for taking the time to leave a review .

Nov. 4th, 2020

star star star star star

Dorahreather K Mills Smyrna, GA

I called today to verify coverage on extended warranty plans on my two vehicles. In 2013, my husband, Gary L. Mills, purchased two 2013 Hyundai Geneses autos, titling both in his name. Mr. Mills died Jan, 12, 2019. i just moved from NC to Georgia this past week. I attempted to have 60,000 mile checkups done on one this past Saturday, but the dealer was not able to confirm the existence of my warranty. I called Mayberry Hyundia in Monroe, NC, this morning, and obtained VIN numbers and contract numbers. I was advised to call CNA to verify coverage. I was fortunate to talk with Terri. She was competent and friendly, and actually CARED about helping me. Terri told me the information CNA would need to get the coverage in my name , and I will be digging what I need out of storage. It was a pleasure to interact with Terri

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Dorahreather, we really appreciate you taking the time to share your experience with CNA National and Terri specifically. We’re sorry to hear about your loss. We understand that’s a difficult time, so it’s good to know that Terri was able to help make the coverage verification as easy as possible. We’ll be here, ready to help, should you ever need us again in the future.

Apr. 1st, 2020

star star star star star

Ralph Naples, FL

Roofers dropped roofing nail all over road (assume fell of vehicle) and I drove through them. My tires were just purchased in March 2019 and this occurred in January 2020. I thought I only damaged two. When inspected all four were damaged beyond repair and required replacements. The adjuster claimed one looked like vandalism due to a nail being on the inside wall. CNA obviously had concerns as I am sure these events are pretty rare. They quickly approved three tires to be replaced but due to the adjusters finding were not going to pay for the fourth. However, I spoke with them and assured them no vandalism occurred. The approved my fourth tire with a little hesitation. Overall, the process was great, they paid for all four tires (one in “good faith”) and I didn’t pay a penny or had to do any paperwork. Though I did have to have a few calls between the dealership and CNA. CNA answered each call very quickly (minute or less) and provided me answers immediately. I wish every business operated this way. The only “warranty” I have ever used that really did pay off! Unlike “Home Warranties” CNA stood by the contract and I will use them as much as possible. Wish I could rate them higher.

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thanks for great review, Ralph! We strive to deliver superior customer service, so we truly appreciate the positive feedback. Hopefully you have a smooth car ownership experience going forward, but we’ll be ready to help if you need us.

Jan. 28th, 2020

star star star star star

Dan Brown Clearwater, FL

I am the owner of a 2011 BMW 740i that I took in for a couple of issues to a BMW dealership. These issues turned out to be some pretty major issues of which I would have been faced with a bill of thousands of dollars personally had I not had this warranty. All were covered, albeit with some back and forth on one of the issues. However, in the end I was left to pay the deductible and the cost of a hose that was determined as wear and tear. I was very happy. The BMW dealership also told me how impressed they were with this warranty company, both what CNA covered as well as the speed in which they operated. There was another car that had been brought in the same day mine was brought in under a different warranty company and it took days and days to get a response from that warranty company, per this BMW dealership. That also made me very happy with my choice for CNA.

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Dan, thanks for reviewing us on BestCompany! We really appreciate you taking the time to share your experience.

Jan. 21st, 2020

star star star star star

Billy Kinzer Bluefield, WV

Our bill came to almost $2400.00 total. We were given a rental van just as nice as our vehicle. We didn't have to pay anything out of pocket. This is a legit warranty company!!

7 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thank you, Billy, for taking the time to leave a review. We are very happy we were able to assist you, and you were pleased with your rental van.

Feb. 18th, 2021

star star star star star

Shamous Ellinwood

I've had to use my CNA warranty multiple times since buying my preowned Porsche and I've been very thankful of their excellent coverage and customer service. I was skeptical when first making the aftermarket warranty purchase however at this point must say that it has been one of the best decisions I've made. I will continue to recommend them to friends and family when making a preowned vehicle purchase.

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thanks for the great review, Shamous! We strive to deliver superior customer service, so we appreciate you taking the time to share your experience as well as recommending us to others. We will be here for you in the future if you need us.

Jan. 21st, 2020

star star_border star_border star_border star_border

G H Minneapolis, MN

Paid for a full bumper to bumper warranty, including the additional preferred cost which is the very top of the line insurance. I paid $2,500 for this policy for 4 years. They did not cover one single thing in those four years. I bought a Chevy Volt and wanted to have the coverage just to be on the safe side and I had very few problems but they wouldn't cover one single problem. One turned out to be part of the powertrain which they had given me a lifetime warranty but they said they didn't cover it. I found out later on that the issue was part of the powertrain and they didn't know that, I paid for it but GMC reimbursed me since CNA wouldn't cover it. the second issue was a software issue which they said they wouldn't cover because they didn't have the correct code for it. It was an absolute joke, GMC was just besides themselves with these guys. Not one thing was ever covered by them, including 2 other issues, I will never use these guys again, biggest waste of $2500 I've ever done, what a joke

6 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Please call our claims department at 800-345-0191 so we can discuss this with you.

Mar. 1st, 2021

star star_border star_border star_border star_border

DAVID BOWER Ellicott City, MD

First let me say that there are a lot of companies out there that provide a quality service for a reasonable price. To be clear, CNA is not one of them! CNA sells itself as a honest organization that provides full-scale coverage (warranty) for mechanical issues with your car. Of course, typical items fall outside their coverage (wiper blades, tires, etc.). These are normal wear and tear type items. Furthermore, the contract itemizes tubes and hoses that may cause more significant issues if left unattended. Notwithstanding any of the above, it does not call out pipes or in my particular case, a water pipe (aka - Engine Coolant Outlet Flange). The pipe broke and the engine overheated in minutes (<5 mins) causing severe damage. Severe, in this scenario, is approximately $15,000. The independent assessor came out to look at the car and it was deemed a "no fault" incident and sent to headquarters for further review. CNA is arguing that as a result of the water outlet flange breaking they are not responsible for the repairs. They're arguing the pipe is a tube, thereby negating their need to honor the claim. I made the dealership aware and they tried to call, I called several mechanics and they all said the same thing. CNA is notorious for this type of inaction. Everyone, please listen - educate yourself. Don't support an organization that will tell you not to believe what you know to be true. They are basically saying - don't believe your lying eyes. They will claim industry accolades and recognitions, they will respond citing how long they've been in business, but at the end of the day - all you want is to feel as though you have the coverage you paid for. I'm here to tell you that's not the case with CNA. #runawayfromcna

7 months ago

star star_border star_border star_border star_border

Alvin Riggs Waycross, GA

Recently when submiting a claim at my local Goodyear and affiliate of Sonsio, I had a negative experience with a Rochelle the agent who responded to a legitimate claim on a right rear original tire that had a nail in the sidewall. The confusion of staying on the phone with Rochelle, whom was not very helpful in filing the claim. One hour talking about me paying out-of-pocket which was not an option. One problem was the fact that this agent did not understand that, I wanted Sonsio to pay there half upfront, which in the meantime caused difficulty with her processing or having a manager to process the claim, which is what she should have done in the first place, but she failed to do such. So, the situation of back and forth for over forty minutes became a great pain!!!!

8 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Alvin, I believe you have us (CNA National) confused with another company. We are not, nor are we affiliated with Sonsio, the company you've referenced. We have no record of a claim being filed by you, and we do not have a claims representative by the name of Rochelle.

Jan. 20th, 2021

star star star star star_border

Kimberly Swift Pomona, CA

I needed coils replaced, and when CNA gave the ok, the dealer replaced it. 2 more went out during that process. CNA replaced. The dealer asked to replace them all. CN A wouldn’t cover until total failure. 1000 miles later have to my car back in for the same thing. Inconvenience. The dealer knew the others would go out and were trying to take care of their customer.

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Kimberly, Thank you for taking the time to write a review. We understand your frustration. However, our contracts cover mechanical breakdowns when covered parts fail, not preventative maintenance. We hope you have a smooth car ownership experience going forward, but we will be here to help if you need us.

Oct. 6th, 2020

star star star star star

Marcellus Saunders Jr. Albuquerque, NM

OUTSTANDING... Never had a problem, all claims were handled in a timely manor ,all representatives were courteous and extremely helpful. I am very happy with CNA National and have referred several individuals to CNA, even the repair facilities I have used, now inform their customers about CNA, AGAIN OUTSTANDING SERVICE

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thanks for the outstanding review, Marcellus! Our goal is to provide exceptional customer service, so we appreciate the positive feedback. Also, thank you for the referrals! We will be here for you in the future when you need us.

Dec. 13th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Samuel Thrower Meridianville, AL

I'm stuck with a $4200 transmission repair for my 2016 Silverado because CNA says my tires and rims are too big and they denied my claim. But, now get this, for additional money, they will allow up to 36" rims on your truck and would pay for the repairs. No one mentioned this to me and the "no big tires" are buried in the fine print. GM has had much problems with their transmissions and what a coincidence that the trucks are 2016 models and they occur at 70,000 miles where mine is at 75,000. CNA should be ashamed of themselves. A multi billion dollar company putting a 25 year old in a financial hardship over $4200. I spoke with a supervisor after being on hold for 15 minutes and was told it's in the contract, no big wheels, but you can pay us more and have them. How sad.

10 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Samuel, we have reviewed your claim several times previously and asked our senior claims managers to take another look. Along with the dealership evaluation, your vehicle was also inspected by a third-party to verify the cause of the transmission failure, which was determined to be due to the severely oversized tires. Our decision is based on the terms of our contract. Those terms include exclusions for tires that are larger than manufacturer specifications, unless you have purchased the custom suspension package. It should be noted that if this incident had happened during the manufacturer’s warranty period, typically it would not have been covered by the manufacturer warranty for the same reason. We apologize that you’re not completely satisfied. Should you have a covered repair in the future, you will find that we deliver on our contract promises and provide exceptional customer service.

Nov. 20th, 2020

star star star star star

Charles Adkins Fayetteville, AR

Enjoyed the great service when I needed assistance with a claim. However, I was disappointed I could not transfer the CNA Warranty to my newer vehicle. Would have loved to have kept my CNA coverage.

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Charles, thanks for the feedback! We're glad to hear that you found value in our products and services and that you would consider us again. Unfortunately, service contracts are specifically assigned to each vehicle. We appreciate the positive review and hope we continue to be at the top of your list.

Feb. 7th, 2020

star star star star star

Ian Centralia, WA

CNA worked with the credit union my son had his Mustang through to complete the process after his car was totaled in an accident, they (the company) did a fine job and we're easy to work with...

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thanks for the great review, Ian! We’re sorry that your son lost his vehicle, but glad that we could help make a difficult situation a little better. We will be here for you in the future if you need us.

Nov. 27th, 2019

star star star star star

Jeff Dupont Tewksbury, MA

After all the headache from the dealership not filing papers, your company helped get my truck back on the road. Thank you very much. I’ll recommend you to anyone

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Jeff, thank you for the 5-star review! We strive to deliver superior customer service, so your feedback means a lot. We appreciate you recommending us.

Aug. 5th, 2020

star star star star star

Brian New Hudson, MI

Cna is a awesome car warranty policy. I have had to use them a couple times and so satisfied got my car back on the road in a timely manner so happy with this provider

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Brian, thank you for the great review! We're glad that you found value in our products and that we could help you get back on the road quickly. We hope you have a smooth car ownership experience going forward, but we'll be here to help if you need us.

Feb. 7th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Tricia Coleman St Louis, MO

I went to the dealership only to find out my warranty was void because the dealership I purchased the car from closed. Waste of my money

3 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Tricia, your warranty is still valid as you may take your vehicle to any licensed repair facility. Just be sure to have the repair facility contact our claims department at 800-345-0191 for repair authorization prior to repairs being started.

Jun. 8th, 2021

star star star star star

Fredrick M New York, NY

my experience was great, they did the work in a short time everything was discussedand i would recommend to friends

9 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thank you for the five-star review. We're happy to have been of service to you.

Dec. 18th, 2020

star star star star star

SASH CRUSADERS CYO FOOTBALL Perkasie, PA

Purchased one on my sons Jeep Wrangler. They are professional and have great coverage. Easy process and fast approval for a claim over $4000. Thanks

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thanks for the great review! Our goal is to provide superior customer service, so we really appreciate you taking the time to share your experience. We will be here for you in the future if you need us.

Apr. 16th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Hosie Seal Harvest, AL

Unable to rate. May 1st trip to have power lost, which code out to be a fuel system hi press pump replace. (Oct 19,2019). As of now, it look as if there is no coverage, I had to the full service out my pocket. I was told I had a contract and I brought the BEST coverage. ( Still on reaction from LM Chevrolet) Thanks, for this review request, Update as of 11/13/2019 (all correctied. Thanks

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Hosie, we looked into your account and it appears we actually did cover your claim after the dealership contacted us. The reimbursement check was processed 11/5 and it should have been delivered to you. We strive to provide exceptional customer service and we performed up to that standard. Given we delivered on our promise, please reconsider your star rating. If we can answer any questions or if you have feedback to help us earn 5 stars, please give our claims manager Mike a call 800-345-0191 x372.

Nov. 13th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Bill Jacksonville, NC

Do not use this company for a warranty on a used vehicle. It is useless. They will no cover anything that fails due to being worn on a used vehicle. Purchased a warranty when buying a used car and had engine trouble 5000 miles later. They would not cover anything because the problems stemmed from worn piston rings and I could provide adequate maintenance history, even though I had no had vehicle long enough to reach its first recommended oil change. Make sure you read the contract very carefully and fully.

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Bill, we apologize for the issues you are having. We would like to learn more about your claim but are unable to locate your account. Could you please give us a call and speak with one of our claims supervisors? They can be reached at 800-345-0191

Nov. 8th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Elke Marietta, OH

Had a motorcycle fixed because at times it wouldn’t start, needless to say a week later warranty ran out and bike won’t start. In the mean time my Harley inherited a scratch on gas tank while at the shop. CNA doesn’t want to have the bike towed to shop unless it was something wrong with how the shop fixed the bike. Obviously it has the same problem as when it went in! Warranty is awful and in return those people seem to enjoy bringing out the worst in people!

2 years ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Elke, we apologize for the issues you are having. We would like to learn more about your claim but are unable to locate your account. Could you please give us a call and speak with one of our claims supervisors? They can be reached at 800-345-0191.

Nov. 8th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Harvey Dornellien East Hartford, CT

My wheels is still not fix , I also had to pay for my tires even it met the requirements for replacement

5 months ago

star star star star star

dc Altamonte Springs, FL

excellent company and user friendly. I highly recommend them!

11 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thank you for leaving a review. We appreciate it!

Nov. 4th, 2020

star star star star star

ROGER D DODDS Topeka, KS

Absolutely painless transaction, Saved me $2200.00 !

9 months ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Thanks, Roger. We appreciate you taking the time to leave a review.

Dec. 18th, 2020

star star star star star

Movil Exantus Cambridge, MA

I’m very satisfy whit C N A always there for me when my car have a problem

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Movil, thank you for the positive review! We appreciate you being a valued customer.

Aug. 5th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Byron Heisler Rensselaer, NY

It took to long for them to look at my car and get it fixed. I still haven't heard from them in almost 3 weeks.

1 year ago

CNA National Logo

Reply from CNA National

Byron, we're sorry to hear you're not completely satisfied. We take customer service very seriously, so looked into your situation. According to our records, the claim was submitted 7/14 for internal engine failures with your vehicle. In order to accurately diagnose the issue, we setup an inspection immediately. Once the breakdown was identified, we approved repairs on 7/21 and parts arrived to the dealership 7/28. If you have questions about the progress of repairs, please contact the dealership for an update. Or, if there's anything we can do to help in the meantime, please call 800-345-0191 and ask to speak with a claims supervisor.

Aug. 5th, 2020

We're on a mission to empower consumers to make the best decisions and connect confidently with companies that deserve their business.

© 2021 BestCompany.com LLC - All rights reserved Privacy Policy | Terms | Do Not Sell My Personal Information