ScoreShuttle Logo

ScoreShuttle

check_circleVerified

star star star star_half star_border
155 User Reviews

7.7

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star star star star

John Cusimano Brooklyn, NY

You guys have been great the experience so far is wonderful and I am satisfied with us going forward and I hear my school job doing better thank you so much for your guys time and effort

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi John! Thank you for choosing ScoreShuttle. We're so glad to hear about your successful experience using our score-enhancing toolkit :)! Keep up the awesome work and best wishes on your credit journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support.

Oct. 29th, 2019

star star star star star

Douglas Miller Redding, CA

Great customer service, very patient on the phone. I feel they really want a good reputation for their growing company. Im looking foward to a great relationship with their staff.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Douglas! Thank you for your positive review. We're so happy our dedicated software support team was able to help answer all your questions and walk you through the credit enhancing features in the ScoreShuttle software. We wish you a sky-rocketing credit journey! - To the moon, ScoreShuttle Software Support.

Oct. 17th, 2019

star star star star star

Kelly Columbus, IN

Score Shuttle helped me out when my bills were piling up beyond management. Everyone that I dealt with was kind, professional and nonjudgmental. I would definitely recommend Score Shuttle to anyone who has financial issues.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Thank you for your review Kelly! The ScoreShuttle software was built as a tool that consumers can use to improve their creditworthiness. We're so glad you used the ScoreShuttle toolkit to achieve your goals. Keep up the great work Kelly! - To the moon, ScoreShuttle Software Support.

Sep. 10th, 2019

check_circle

Verified Customer

star star star star star

Rosmery Velasquez

Great service! My score has improved in 6 months

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Woohoo! Congratulations on your score success, Rosmery! It’s awesome to hear that you’ve been able to use the many tools inside of the ScoreShuttle software to achieve your credit goals thus far :). Wishing you a galaxy full of continued credit success. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 2nd, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star_border star_border star_border

Case

I haven’t seen much improvement since COVID 19 has happened my score has even gone down since this has happened .

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Case. First and foremost, we'd like to wish you the utmost health and safety during these unusual times. And thank you for your software feedback. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Case – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star star_border

Gerri

It should be cheaper but they have done extremely well. I recommend them.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Gerri. Thank you for choosing ScoreShuttle! We are happy to hear that you were able to use ScoreShuttle's DIY software to achieve your credit goals thus far. As far as payment goes, there is a complimentary price drop after 6-months of use. Hopefully, this helps, but if you still have questions or concerns, please give our software support team a call at (855) 973-0718. Until then, best of luck on the remainder of your credit mission! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star_border star_border star_border star_border

Myckerlson

First of all they did not help me. I closed my account yesterday. They act they are helping out but after that, they don’t. Didn’t see a change.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Myckerlson. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Myckerlson. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star star_border

Brian

They were able to help me increase my credit score. I check every month.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Woohoo! Congratulations on your credit success, Brian! It’s awesome to hear that you were able to use the many tools inside of the ScoreShuttle software to achieve your goals. Wishing you a galaxy full of continued score success! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star_border star_border

Harold

some things came back on my credit and it is taking a while to get some accounts off

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Harold. Thank you for your feedback. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report as well as how the credit bureaus choose to respond to any disputes you may have activated. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star_border star_border

Wayne Gardena, CA

Haven’t seen a big improvement yet with score shuttle. I don’t know what they are doing.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Wayne. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, individual score results do vary based on a variety of personal factors. This includes what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718 to chat through some solutions that may be able to help you achieve the results you're after. We hope to hear back from you soon. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star_border star_border

Maria Houston, TX

No difference at all. They don’t call me to say how my score is. My credit is awful.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Maria. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, all report updates and credit tools can be found 24/7 on your user dashboard. Since individual score results vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report as well as your own personal use of the ScoreShuttle software, it’s tough to say what may be the cause of this issue. That being said, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718 to see if we can point you to the best tools available to achieve your credit goals. We hope to hear back from you soon. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star_border star_border

Linda Grand Rapids, MN

They have helped me a lot with my bills and to know what is going on. It is good.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Linda! Thank you so much for your positive feedback! It’s wonderful to hear that you were able to use the software's many financial and credit-enhancing tools to stay up-to-date and to achieve such a monumental accomplishment! Cheers to a successful credit mission! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 14th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star_border star_border star_border

Jason Saint Louis, MO

They’re willing to help and they’re courteous and nice but I haven’t noticed any differences or anything special.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Jason. Thank you for your review and positive feedback regarding our friendly software support team. To address your other concern, although individual score results will vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, we advise at least 6 to 8 months of software use to achieve the best score results possible. This timeline allows you to use ScoreShuttle to dispute any report errors you may have clicked to capacity – while giving you the opportunity to put Credit Camp’s score-boosting tips into action. Hopefully, this helps. But if you still have questions regarding which tools you can use to achieve the credit goals you’re after, please give our software support team a call at (855) 973-0718 and we’ll be happy to help you navigate. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 16th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star_border star_border star_border

Ariel Cleveland, OH

Everything is impressive; they get back to you quickly and they’re pretty flexible. They update you pretty often.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Ariel. Thank you for the positive feedback! Glad to hear that our software updates and support team were there when you needed them! Wishing you a galaxy full of future credit success! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 14th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star_border star_border

John Atlanta, GA

Every time I call, they have been ready to help and they do their services well.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi John! Thank you so much for your review. It's wonderful to hear that our software support team was there to answer your questions. We hope you're enjoying using the many score-boosting tools in ScoreShuttle to achieve your goals! If future questions do come up, please give us a call at (855) 973-0718 and we'll be happy to help you navigate. Thanks again for choosing ScoreShuttle, John, and best wishes on your credit journey! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 11th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star_border star_border

Dean Moodus, CT

I was hoping for a more rapid rise in my credit score and I haven’t really seen that.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Dean. Thank you so much for your feedback. In order to achieve the highest score results possible, we advise using the ScoreShuttle software for at least 6 to 8 months. This timeline allows you to use ScoreShuttle to dispute any report errors you may have clicked to capacity – while giving you the opportunity to put Credit Camp’s score-boosting tips into action. Hopefully, this helps. But if you still have questions regarding which tools you can use to potentially achieve better results, please give our software support team a call at (855) 973-0718 and we’ll be happy to help you navigate! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star star

Beatrice Montgomery, AL

They are good people to work with and they try to help you.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Thanks a ton for your review, Beatrice! Our team is on a mission to provide you with the absolute best software support in the galaxy. That being said, we are so happy to hear and see these 5-stars! Thanks again for trusting ScoreShuttle and cheers to a stellar credit journey! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 11th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star star_border

Darryle Mason, TN

They keep you updated on this thing and let you know what your credit is.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Darryle! Thank you so much for choosing ScoreShuttle! It’s awesome to hear that our user-friendly dashboard and software support team were able to keep you updated on your credit endeavors! Thanks for your review, Darryle. Wishing you the best of luck on continued score success! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 14th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Hakeem Muhammad Santa Monica, CA

I've paid Score Shuttle as a customer for over a year to improve my credit score, nothing changed my score actually got worse and I still get calls from Score Shuttle trying to SCAM ME FOR MORE MONEY!!! I'M NOT PAYING ONE MORE PENNY

6 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Hakeem. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Hakeem. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 10th, 2020

star star star star star

Jon Almarax Fresno, CA

By far the best customer service I have ever experienced. They truely want to help the customer in any way possible wether it’s with payments or the services they offer.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Jon! Thank you for the kind words. We're so glad you've enjoyed working with our software support team! We're just a chat or call away if you ever have further questions or need assistance using ScoreShuttle's powerful score-boosting toolkit! Wishing you all the best on your future credit and financial endeavors. - To the moon, ScoreShuttle Software Support.

Sep. 23rd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Yanela Opa-locka, FL

This is by far the worst company I have dealt with. The first day I spoke to a rep named Matthew, he seemed nice at first but he is a true nightmare. They have the worst customer service. When I found out that all they do is send out letters and do not help me, I immediately call them to get more details. The rep I spoke to laughed at me and talked to me as if I’m an idiot for not understanding. The second time I spoke with Matthew and asked him to cancel their services. He was rude and just plain nasty to me. He was talking over me and yelling and hanged up the phone on me. The third time I spoke to “senior “ rep, I guess, he did not apologize for the other reps and he kept talking over me. They give you a horrible time to cancel their services, they make their clients feel stupid like we are supposed to know everything before we even call them. If we call is for a reason, duh. Never again! They took $100 from me and won’t refunded.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Yanela. We are so sorry to hear about your experience. Our dedicated support team is here to answer all of your software questions as thoroughly as possible. We'd love to hear back from you to try and solve this issue. If you'd like to chat through your personal experience and potential options, give us a call back at (855) 221-0523. Otherwise, best wishes on your credit-enhancing journey. - Sincerely, ScoreShuttle Software Support.

Sep. 23rd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Maria Sanchez Rodriguez Providence, RI

If I could give them -5 stars I will!! Not only did they fail to inform my situation didn't qualify for their services they still lied to me over and over again. I called to cancel before my payment was due and they still took the money out of my account and won't give me a refund. This service sounds pretty on paper but all they do is send letters pretending to be you for 8 months and youre supposed to expect for everything to go away. The person's name is Jun L by the way, who laughed at me for not understanding beforehand that they weren't by best options- btu again why didn't anyone tell me prior to me signing up that I might be a better fit may be at a later time. all I wanted was my money back and they made it impossible- Jun L even said hes the owner of the company to not pass me along to another person to process my refund- all im saying is that score shuttle sucks and it sounds like a scam that makes it very hard to cancel and to get a refund. and im pretty sure they delete the bad reviews because 4.5 stars is not accurate.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Maria, We are so sorry to hear about your experience using the ScoreShuttle software. Unfortunately, credit score improvement doesn't happen overnight. Depending on the amount and severity of derogatory items and/or errors listed, it can take anywhere from 6 to 8 months or more of disputing and positive credit-building activity to experience results. If you'd like to chat through your personal experience and potential options, give us a call back at (855) 221-0523. Otherwise, best wishes on your credit enhancing journey. - Sincerely, ScoreShuttle Software Support

Sep. 10th, 2019

star star star star star

Mariam Oklahoma City, OK

It is amazing I'm so satisfied and so happy. It took just a month to dispute the charges I had. I'm really very happy with the service.i would definitely recommend it to all

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Mariam, Phenomenal results and we were happy to be part of the solution. Thank you for putting your trust in us here at ScoreShuttle and please continue to share your experience with others. Best of luck on your continued journey. Cheers, ScoreShuttle Member Success

Jul. 11th, 2019

star star star star star_border

Arus Young Troy, MI

To this point i am very satisfied with scoreshuttle they are very engaging and receptive to there clients. I have saw a few things deleted from my report in under a month. Thanks again

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Arus, Thank you for the kind words and it's great to see you having successful results in the first few months of the program. We look forward to continuing to earn your trust and your business on this credit journey! Cheers, ScoreShuttle

Jun. 24th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Ken Phoenix, AZ

So they set you up on automatic debits so be aware if you tell them what date you think you can make a payment you are agreeing to have automatic payments made if you sign the contract why over the phone without review of paperwork it’s more being agree to then what is stated I sign up two weeks ago had a very abrupt emergency situation occur not knowing an autodebit would strike call them immediately and not one person not one person could reverse knowing the hardship I was going thru do your homework I recommend if they have no heart and can’t reverse a transaction for you all this within same day mind you not I don’t think they really fighting for you in your best interest to there best if they don’t care about your life how can they fight for you I’m filing a lawsuit by the way so please just do your work

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Ken, We are sorry to hear that you had an unfortunate experience with our team. The challenge we experienced with your particular case was a refund was requested but when asked when you would like to reschedule the payment, you were not able to offer us a date in the future for the work that had been completed. We pride ourselves on our ability to work with our clients for the best possible outcome, but it is a partnership. We hope that when things settle down, you will give us another try to finish what we set out to do. Until then, we wish you the best of luck. Best, ScoreShuttle Member Success

Jun. 3rd, 2019

check_circle

Verified Customer

star star star star star_border

Rhonda

I would like to be informed & faster results.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Rhonda. Thank you for your feedback. As a friendly reminder, all credit updates can be found 24/7 on your user dashboard. However, if you need help navigating or have questions about your account, our software support team is happy to help at (855) 973-0718. As far as score growth goes, in order to achieve the highest score results possible, we advise using the ScoreShuttle software for at least 6 to 8 months. This timeline allows you to use ScoreShuttle to dispute any report errors you may have clicked to capacity – while giving you the opportunity to put Credit Camp’s score-boosting tasks into action. Hopefully, this helps. But if you still have questions, please give us a call at the number above during normal business hours. Until then, wishing you the absolute best on your credit mission! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 2nd, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star star_border

The Smith’s

They have helped me raise my credit score.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Woohoo! Congratulations on your score success! It’s awesome to hear that you were able to use the many tools inside of the ScoreShuttle software to achieve your credit goals thus far :). Wishing you a galaxy full of continued credit success. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star_border star_border star_border star_border

Jully

Didn’t get any help at all. My credit lowered. I have called several times and they he doesn’t come to the phone.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Jully. Thank you for your feedback. We are sorry we missed your call. If you still have questions about your account or how you can best use the ScoreShuttle software to achieve your goals, please give our software support team a call at (855) 973-0718 Monday-Friday during normal business hours. We hope to hear back from you soon, Jully. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star_border star_border star_border star_border

Linda

I would like to speak with someone as I have no contact from them and I never receive any information.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Linda. Thank you for your feedback. Friendly reminder that all credit updates can be found 24/7 on your user dashboard. However, if you need help navigating or still have questions about your account, our software support team is happy to help at (855) 973-0718 during normal business hours. We hope to hear from you soon, Linda. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star_border star_border star_border star_border

Peggy Reid

Been paying for over a year nothing has changed not feeling positive about it was expecting changes by now

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Peggy. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s hard to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Peggy. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 19th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star_border star_border

Robert

Been with them almost a year and I've only had 1 thing taken off my credit.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Robert. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, individual score results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718 to chat through software solutions that may be able to help. We hope to hear back from you soon. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star star

Yvonne

It was pretty accurate. They're just a good company.

9 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Yvonne! Thanks a ton for your awesome feedback. We're so glad to hear about your positive experience using the ScoreShuttle software and wish you a galaxy full of continued credit success! - To the Moon, ScoreShuttle Software Support.

Jul. 22nd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Nicole’s zarcozze Macomb, MI

I was referring by freedom debit n talk to customer service that explains to me that they will charge me $129 every 6 month not monthly?? I thought they will fix my credit but it’s only sending letter to other credit card to File dispute that’s all ! Next time let your req explain to customers that you are honest n accurate with info that give to customers I’ll closed my account ASAP , thank you for your dishonesty??

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Nick. We're sorry to hear about your experience. Please keep in mind that in order to achieve the best credit success possible, we advise using the ScoreShuttle software for at least 6 to 8 months. This timeline allows you to use ScoreShuttle to dispute any report errors you may have clicked, to capacity – while giving you the opportunity to put Credit Camp’s score-boosting tasks into action. To access these tools, there is a monthly fee of $129 which drops down to $59 after 6 months. This charge also covers other premium features such as 24/7 credit monitoring, ID theft protection, and much more. We do apologize for any inconsistent messages you may have received. If you'd like to further chat through your personal experience and potential options, please give us a call at (855) 221-0523 during normal business hours. Otherwise, best wishes on your credit enhancing journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support.

Nov. 19th, 2019

star star star star star

Stacey Hesperia, CA

I feel that score shuttle really care about their customers. Emerson made sure that he helped me to the best of his ability. Thank you for caring l.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Stacey! Thank you for choosing ScoreShuttle! We're so happy you've enjoyed working with our software support team, and that they were able to provide you with the information you were looking for. We wish you the best of luck on your credit-enhancing journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support.

Nov. 5th, 2019

star star star star star

Heather Deiana Hot Springs, AR

I can’t say enough good things about scoreshuttle, I wouldn’t have known a lot of great info that should be taught in schools.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Heather - thank you for the kind words! We are ecstatic to see that your scores are up over 100 points in 6 short months. Thank you for putting your trust in our team and we hope to continue to teach the credit wisdom and break the credit myths as we continue down this journey together. Onward and upwards!

Jul. 24th, 2019

star star star star star

Richard Gray Clyde, NC

Great folks to work with in my experience. If you do as they instruct your credit will go up. My jumped over 50 points in just 2 months.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Thanks for the review Richard. It's great to see you are already experiencing some significant results in such a short period of time! Keep sticking to the program and please don't keep us a secret!

Feb. 4th, 2019

check_circle

Verified Customer

star star_border star_border star_border star_border

Derrick

They haven't helped me yet and I am going to stop their services because they don’t work.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Derrick. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Derrick. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star_border star_border star_border

Francisco Cajina

Because after one years I steal having issues that they suppose to fix

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Francisco. Thank you for your helpful feedback. We strive to make the ScoreShuttle software as user-friendly as possible. However, if you ever need help navigating, our friendly software support team is here to help. Please give us a call at (855) 973-0718 if have any questions or are still having software issues. Until then, best wishes on a successful credit mission. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 12th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star_border star_border star_border

konstantina gogonis

I have paid off all my creditors but one I don't see any changes in my scores

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Konstantina. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, individual score results vary based on a variety of personal factors. This includes what’s listed on your unique credit report, personal financial activity, and individual use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of your specific issue. Please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718 to further discuss your account. We hope to hear back from you soon. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star_border star_border star_border star_border

Michael Carlsbad, NM

Absolutely sucks. Customer service sucks. Don’t lie about what you say you are going to do.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Michael. We apologize for any miscommunication you may have experienced. Although score results will vary based on a variety of individual factors, including what's listed on your unique credit report, ScoreShuttle strives to be as clear and transparent as possible regarding expectations and explanations as to how you can use the many software tools inside ScoreShuttle to achieve your personal credit goals. If you would like to further discuss the issues you may be having, please give our software support team a call at (855) 973-0718 to chat through some options. Until then, thank you for your feedback and best wishes on your credit mission. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 14th, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star star_border star_border

Kim V Rochester, MN

Lack of communication regarding status of accounts

8 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Kim. We appreciate your feedback and would love the opportunity to help make things better. The credit bureaus typically update their reports every 30-days. If a change has been made to any of your 3-bureau credit reports, it would be reflected on your ScoreShuttle dashboard shortly after this timeframe has passed. If you still have questions or need help finding this information on your account, our software support team is available M-F during normal business hours. You can reach us via our online chat, by email at [email protected], or by phone at (855) 973-0718. We hope this helps and are standing by if you'd like to chat further. Otherwise, best wishes on your credit mission! To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 1st, 2020

check_circle

Verified Customer

star star_border star_border star_border star_border

cecil hammers Hemphill, TX

they lied about and scam me does,nt use the correct credit Bureau. beat me out of 1200 dollars

8 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Cecil. We apologize for any miscommunication you may have experienced. ScoreShuttle strives to be as clear and transparent as possible regarding any fees associated with the use of our software's many credit-enhancing tools. To address your concerns about the bureaus, ScoreShuttle only displays information issued directly from Experian, TransUnion, and Equifax. If you notice an error on one of your reports, you can use ScoreShuttle to dispute it from your user dashboard. Hopefully this helps, but if you are still having report issues or would like to further discuss the issues you are having, please give us a call at (855) 973-0718 for further assistance. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 1st, 2020

check_circle

Verified Customer

star star star_border star_border star_border

Jesus

no credit repair keeps their words, only good at swiping your bank account.

8 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Jesus. We're sorry to hear about your software experience. ScoreShuttle offers a variety of online tools you can use to increase your credit scores and are happy to help answer any questions you may have in order to achieve the absolute best results possible. Please give us a call at (855) 973-0718 to chat through these software options and hopefully resolve any issues you may be having. Thanks again, Jesus. We hope to hear back from you soon. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 1st, 2020

check_circle

Verified Customer

star star_border star_border star_border star_border

Valentine Euclid, OH

They must stop outsourcing their customer service. And their reporting was not accurate.

8 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Valentine. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your experience and do apologize for any software support issues you may have experienced. ScoreShuttle strives to bring on the best and brightest team members to answer all of your software questions. However, if you experienced anything less than 5-star support, we'd love for you to give us a call at (855) 973-0718 to hopefully resolve any concerns. As far a reporting goes, all credit report and score information comes directly from the 3 major credit bureaus - not ScoreShuttle. If you notice an inaccuracy on any of your 3-bureau credit reports, the ScoreShuttle software gives you the tools to dispute it from your user dashboard in a single click. For more ways you can use ScoreShuttle to potentially improve your credit and to further discuss any issues you may be having, please give us a call. Until then, best wishes on your credit journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Aug. 25th, 2020

star star star star star

Avarlon Bobb Freeport, NY

What the initially offered they accomplished with flying colors. I am extremely pleased with their services.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Avarlon, Thank you for choosing ScoreShuttle and for your positive feedback. We're so glad our software support team was able to provide you with the information you were looking for and answer your questions. We wish you the best of luck on your credit journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 14th, 2019

star star star star star

Lorena Nevarez Newark, CA

Best customer service!! Thank you "Matt "for your help and for explaining very well on how your company can help me.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Lorena, Thank you for choosing ScoreShuttle. We're so glad you've had a great experience with our software support team and that they were able to answer all your questions. We wish you the best of luck and score success on your credit endeavors. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 7th, 2019

star star star star star

Jeffrey Family Largo, FL

In under 3 months my credit scores bumped up by over 100 pts EACH! I strobgly recommend Score Shuttle!!

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Jeffrey Family, That's an amazing result! We are ecstatic to hear that your family can not utilize your new credit to qualify for the financial vehicles you had hoped. We wish you the best of luck in your future endeavors! Cheers, ScoreShuttle Member Success Team

Aug. 16th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Rebecca Bondima The Bronx, NY

If i could give them one star i would. They prey on vulnerable people that just to simply repair their credit. They tell you you can do it as little as 3 months then it turns to almost a year and your credit still looks like crap. Then they tell u its your fault. They make it impossible to cancel . SAVE YOUR TIME AND MONEY!

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Rebecca, we are sorry to hear of your negative experience with our company. It appears that when you did cancel your account, you had been with us for about 5 months and your scores were up anywhere from 28-36 points, and at one point had increased 45-55 points prior to some utilization challenges on your open revolving accounts. It's always important to remember that on average, a full credit restoration process will take about 6-10 months. Some of our clients do see results more quickly, and others a bit longer, it will always depend on your individual credit report as some are more complicated than others. We hope that if you decide to address your report again in the future you will give our team another shot.

May. 22nd, 2019

star star star star star_border

Christine peertamsingh Albany, NY

Very understanding been completely honest about my status this far I get monthly updates about my scores,and it's very pleasant ppl

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Thank you for the kind review Christine! We appreciate your business and can't wait to see how high your score may go!

Jan. 25th, 2019

check_circle

Verified Customer

star star_border star_border star_border star_border

Ronald G Budnar

because after 18 months, not much has changed according to my credit report.

7 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Ronald. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual credit results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 12th, 2020

We're on a mission to empower consumers to make the best decisions and connect confidently with companies that deserve their business.

© 2021 BestCompany.com LLC - All rights reserved Privacy Policy | Terms | Do Not Sell My Personal Information