Hubzu is an online real estate company that specializes in setting up prospective homeowners with a potential property. Hubzu was originally known as GoHoming, a company that was founded in 2009. The company changed its branding in 2012. Hubzu works much like eBay or other online auctioning sites. Buyers sign up for a free Hubzu account and get free access to many different online listings from coast-to-coast. 

Hubzu has a very transparent process for bidding. A buyer can place a bid on the home and see what the highest bidder is currently offering. Also, the buyer can make an outright offer on a home using Hubzu's website. If you "win" an auction, the buyer and seller can set a closing date, draft an agreement, and provide the down payment and earnest money deposit, proof of financial ability to pay for the home if paying cash, or copy of the loan agreement from the loan servicer. Afterwards, the buyer can arrange a move-in date after funds for the home have been procured. 

Hubzu primarily has foreclosed properties, or bank-owned homes, on its website. Hubzu also finds townhouses, condominiums, and single-family dwellings available from short sale situations and independent sellers. 

Top Ranked Companies

company logo
2.6
starstarstar_halfstar_borderstar_border
(89)
company logo
Zillow chevron_right
3.9
starstarstarstar_halfstar_border
(23)
company logo
Realtor.com chevron_right
3.3
starstarstarstar_halfstar_border
(12)

The Good

  • FAQ Section
  • "How Hubzu Works"
  • Auto Bid Feature
  • Site Map

FAQ Section

Hubzu has an extensive FAQ section on its website that answers common questions people have who are new to buying a home online for the first time. The FAQ page includes essential information about the company itself, registration questions, finance concerns, bid and auction details, as well as short sales and foreclosure sales. When having questions with these topics or others concerning them, Hubzu provides significant details in order to better help the buyer understand the process and make a buying decision.

“How Hubzu Works”

In addition to the FAQ page, Hubzu also has a section called “How Hubzu Works” that has a step-by-step process on how to close a deal with Hubzu. It includes steps on how to find a home and arrange a tour, how to submit an offer/bid, how to go about signing the contract, and how to finalize and close the deal. Hubzu explains that real estate agents can register with Hubzu and submit bids on behalf of their clients. If a sale goes through, qualified agents are paid commission on the bid amount in cooperation with the listing agent or broker. 

Auto Bid Feature

In many online auction sites in the online real estate industry, you have to "sit and watch" the auction unfold. With Hubzu, the Auto Bid feature makes it simple to automate the bidding process. The bidder can set bid limits when another bidder posts a higher bid. If you don't want to go over a certain price, you can set up a "ceiling" amount to stop the bidding process on your end once a high price has been achieved on a property. 

The bidding process is also pretty easy to follow for the seller. The seller can approve or reject a bid based upon both the closing price and the financing source. This makes Hubzu friendly for the seller who might want to take a cash bid over a mortgage loan financed bid. 

There is an additional feature that Hubzu designed to protect the integrity of the bidding process. The process of bidding a high price at the end of an auction is known as "sniping." If someone tries to "snipe" a property, Hubzu automatically adds fifteen minutes to the auction if a new bid is received. Hubzu advises clients to keep track of email alerts as a bidding process ends to ensure that they are always aware of bid updates.

Site Map

Hubzu has a Site Map that allows you to search listings for housing in all 50 states as well as individual cities within each. After clicking on the city you want, the listings display a picture and description of the house, including the current bid, the time remaining in the bid, the square footage of the house, and whether or not it is bank-owned.

The Bad

  • Photos
  • The "Fallout"

Photos

A drawback about Hubzu is the amount of photos that are displayed on the website. Some listings have as few as one or two photos of the exterior of the home, especially when the homes are foreclosures, and in some instances, short sales. A few previewed properties only have one or two photos provided of the exterior of the home, and interior photos often don't include pictures of the houses when furnished. It would be nice if Hubzu upped its minimum number of photos required for a listing. Other free real estate websites often feature upwards of twenty images of the exterior and interior of the home that also include furnished photos.

The Fallout

The "fallout" process with Hubzu could be a detriment to the seller. There are options available to the seller if he or she experiences fallout with the highest bidder, such as selecting the next highest bid or re-listing the property. It would be better if Hubzu had a system in place to protect the seller if his or her transaction doesn't go through with the bidder.

The Bottom Line

The sparseness of photos listed for many of the featured owners' properties, especially those in foreclosure, is disappointing. However, Hubzu does have a good offering of bank-owned properties and short sale homes across the country and the unique auto-bid feature makes the bidding experience fair for buyers. It is also good that Hubzu accepts buyers' agent involvement, which protects against unprepared or uneducated bidding, reducing fallout.  

View Best Real Estate Search Companies

Disclaimer

As part of our service, we attempt to partner with all the companies that we review, and may get compensated when you click or call them from our site; however, regardless of any current, past, or future financial arrangements, companies listed on Best Company cannot buy their position, nor do we manipulate or inflate a company's ranking for financial gain. A company’s ranking is based on and calculated by an objective set of ranking criteria, as well as user reviews. See our How We Rank page for more information regarding our ranking algorithm.

All user reviews posted on Best Company are subject to screening and approval. We reserve the right to approve or deny any review posted to this site in accordance with our Review Guidelines. Best Company never suppresses user reviews—unless they are being investigated for authenticity, or if they violate our review guidelines. We encourage anyone who suspects a user review to be fraudulent or intentionally inaccurate to please notify our review moderation team.


User Reviews

Star Rating

2.6
starstarstar_halfstar_borderstar_border

89 Reviews

Review Breakdown

5 star
40%
4 star
8%
3 star
1%
2 star
2%
1 star
48%

Sentiment Criteria

Value for your money
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstar_halfstar_borderstar_border
Customer service
starstarstar_halfstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstarstar_halfstar_borderstar_border
search cancel
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Mark Hall
July 30th, 2019 Andover, NJ DETAILS
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

This online auction site is completely bogus. I've bid in several auctions only to be out bid and then two weeks later the same property is re listed on the Hubzu site. Obviously it was a fake bidder trying to drive up the price. I'm actually under contract on a house now that I was out bid on through the Hubzu site. I bid to $62,000 and was out bid. A month later I see the property listed on the local real estate listings. I purchased it there for $49,000 and am waiting to close. The guy I got it from got the property for $25,000!!!! So how could I have bid to $62,000 and the guy actually got it for $25,000? My lawyer has the sales contracts from the seller including all The price info. Hubzu is a scam

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jul 31, 2019

Hi, We are sorry that your experience during the auction did not meet your expectations. Because many bidders may have experience with traditional auction formats, a Hubzu bidder may think they have won the right to purchase the property because they have the highest bid. This is not always the case. Reserve price is one factor that may prevent the highest bidder from winning the property. A reserve price is the minimum the seller is willing to accept for the property in an auction. If an auction ends without the reserve price being met, and no selected bidder is declared a winner, then the seller reserves the right to accept a lower bid, negotiate with a bidder, or propose new terms to the bidders. It is important to note, it is also the sellers right to simply relist the property for auction again. If there is anything else we can do to provide you with more information regarding auctions or assist you in future properties, please don’t hesitate to contact us at Hubzu Customer Care at 855-882-1314. We thank you for the opportunity to respond to your concerns and hope to meet your expectations in the future. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
talla akh
July 3rd, 2019 DETAILS
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

It does not make sense. It does not make sense. I bid on few property's " toal 4" during last month on 2 of them i was highest bidder but i received email from them that seller did not approve me !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I believe most of these reviews are not real. . So shady, not honest about process and fees. do not waste your time.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jul 03, 2019

Hi Talla, We are sorry you were not able to acquire the property you were bidding on. Unfortunately, we cannot work to resolve your issue due to lack of information. Based on what you have said, the property you were bidding on must be under "Special Servicing Conditions." We address this specific topic on our FAQ page, https://www.hubzu.com/about/faq#before-bid-offer. If there is anything else we can do to provide you with more information regarding auctions or assist you in future properties, please don’t hesitate to contact us at Hubzu Customer Care at 855-882-1314. We thank you for the opportunity to respond to your concerns and hope to meet your expectations in the future. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstar_borderstar_borderstar_border
Keith
April 29th, 2019 Bossier City, LA DETAILS
Value for your money
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstarstarstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstarstar_borderstar_borderstar_border

I liked the website and the process seemed straightforward. Bid on a house, reserve was not met. Our max bid was way higher than current bid (with auto-bid turned on). Auction ended with no other bidders, reserve not met. Seller did not even try to contact us, Hubzu relisted property for auction at $10K less than previous opening price...what sense does this make, no negotiation, no notice to seller of higher bid potential, no last chance bid to potential buyer, nothing! Just total disregard for current bids and relist the property. Not a great way to conduct business, IMO.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Apr 30, 2019

Hi Keith, We are sorry your experience during the auction did not meet your expectations. Properties may relist with new auctions for a variety of reasons. Some reasons may involve the property listing itself and new information that needs to be included. The most common reason is that there was not a winner on the previous auction. It is important to understand that there is a reserve price. Reserve price is one factor that may prevent the highest bidder from winning the property, it is the minimum amount the seller is willing to accept for the property in an auction. If a bidder disagrees with the reserve, we encourage the bidder to still bid on the property for what they would be willing to pay. Because if an auction ends without the reserve price being met, and no selected bidder is declared a winner, then the seller reserves the right to accept a lower bid, negotiate with a bidder, or propose new terms to the bidders. It is important to note, it is also the sellers right to simply relist the property for auction again. If there is anything else we can do to provide you with more information regarding auctions or assist you in future properties, please don’t hesitate to contact us at [email protected] with your contact information and specific property details or Hubzu Customer Care at 855-882-1314. We thank you for the opportunity to respond to your concerns and hope to meet your expectations in the future. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar_border
Chris Heintz
April 29th, 2019 Bellingham, WA DETAILS
Value for your money
starstarstarstarstar_border
Quality of product or service
starstarstarstarstar_border
Customer service
starstarstarstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstarstarstarstar_border

Bid and Purchased a foreclosure condo in Dec. 2018 and the entire process of bidding, purchasing, escrow and closing was exactly as outlined on their website and went better than expected.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Apr 18, 2019

Hi Chris, We appreciate you sharing your positive experience with us. We are pleased to know that you were satisfied with our service. Feel free to reach out to us at [email protected] for any additional feedback or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

history
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Robert
March 29th, 2019 McDonough, GA DETAILS
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Wow, it is like bidding a purchasing a house in a box. When you take off the lid, hello termites, chinese drywall and mold. These banks don't care, they keep recycling the same houses until they find a fool to overpay for a house they have never walked through for almost full value of the home.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Mar 29, 2019

Hi Robert, We are sorry to read that you have an issue with Hubzu. Properties on Hubzu are sold in “as is” condition without warranties as indicated in the “Disclaimer Section” of the property details page on the Hubzu website. Having said that, it is always ideal to visit the property prior to making a bid. It is also important to note that properties have a reserve price. A reserve price is the minimum amount the seller has in mind to sell the property for. If an auction ends without the reserve price being met, and no selected bidder is declared a winner, then the seller reserves the right to accept a lower bid, negotiate with a bidder, or propose new terms to the bidders. Kindly take note that it is seller’s right to simply re-list the property for auction again. If there is anything else we can do to provide you with more information regarding auctions or assist you in future properties, please don’t hesitate to contact us at [email protected] with your contact information and specific property details or Hubzu Customer Care at 855-882-1314. We thank you for the opportunity to respond to your concerns and hope to meet your expectations in the future. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Michelle
March 13th, 2019 Toledo, OH

Bid on afew houses on hubzu was highest bidder on both they send me an email saying one of the houses someone bid a higher bid after auction was over and the other one said didn't meet reserve price and put it back on market, they could of contacted me and I would of offered reserve price. Will never refer them to anyone

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Mar 13, 2019

Hi Michelle, We are sorry that you were not able to acquire the property you were bidding on. Properties on Hubzu do indeed have a reserve price. If an auction ends without the reserve price being met, and no selected bidder is declared a winner, then the seller reserves the right to accept a lower bid, negotiate with a bidder, or propose new terms to the bidders. It is important to note, it is also the seller’s right to simply relist the property for auction again. We address this specific topic on our FAQ page: https://www.hubzu.com/about/faq#auctions. If there is anything else we can do to provide you with more information regarding auctions or assist you in future properties, please don’t hesitate to contact us at [email protected] with your contact information and specific property details or Hubzu Customer Care at 855-882-1314. We thank you for the opportunity to respond to your concerns and hope to meet your expectations in the future. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Kimberly Keisling
January 10th, 2019 Eureka, CA

Always prompt and complete customer service.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jan 10, 2019

Hi Kimberly! Thank you for sharing your experience with us. Please do reach out to us [email protected] if you have any additional feedback or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Erica89
January 2nd, 2019 DETAILS
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

I think most of these reviews are not real. They don’t deserve any stars. So shady, not honest about process and fees. The worst experience.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jan 03, 2019

Hi Erica, Thank you for sharing your experience with us. Could you please provide us your details as well as the address of the property so that we can speak with you regarding your experience? You may forward your information to [email protected] Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Mo
January 2nd, 2019 Little Rock, AR

1st no knowledgable customer service. 2nd i did bid on a property for $77k . I was only bidder. I thought i got the house but no the house went back for bidding for guest how much $55k. It does not make a sense at all.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jan 03, 2019

Hi, Your feedback is important to us. Could you please provide us your details so that we can speak with you regarding your experience? You may forward your information to [email protected] Thanks Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
co coo
November 21st, 2018 Edison, NJ DETAILS
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstarstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

imagine if you are a winner. contract trow out on web ask you to sign, happy, right? wrong! they don't provide entrance key or lock code for you. how can you enter the property? how inspector can do his job? how township worker can access the property to check, then give you the co, cco etc.? all Hubzu does is to pushing you to sign. closing in 2 weeks. hey, township request to inform them minimum 1 month before issuing a temporally cco. with out tcco, can't closing, you know that. so how possible to get it done in 2 weeks? Hubzu, hope you know the local law better where / who you deal with in business. you can't be over the law. to push people to act on your demand (to sign contract) or they lost that $1000 deposit winning bid. feeling like Hubzu just posting a fake info on web to get your bidding fees. should i use your document to open a case in family court to get my deposit back. you didn't do you work!

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Nov 26, 2018

Hi, Thank you for sharing your experience with us. Could you please provide us your details as well as the address of the property so that we can speak with you regarding your experience? You may forward your information to [email protected] Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Katrina Blalock
November 15th, 2018 Lake City, FL

I was not familiar with Hubzu and how to submit a bid on a .property so I called a customer care representative. They were so helpful and helped me sign in, find the property and helped me be able to submit the bid. I could not have been more pleased.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Nov 15, 2018

Hi Katrina, Thank you for sharing your positive experience with us. We are happy to know that you were satisfied with our service. Feel free to reach out to us at [email protected] for additional feedback or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
COHEN AGENCY, INC.
November 8th, 2018 Torrington, CT

EASY TO OBTAIN CONTACT INFOR FOR ACCESS TO PROPERTIES. VERY HELPFUL AND POLITE REPRESENTATIVES AT THE CUSTOMER SERVICE CENTER.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Nov 09, 2018

Hi, We appreciate you sharing your positive experience with us. Feel free to reach out to us at [email protected] for any additional feedback or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Katherine
October 15th, 2018 West Helena, AR

Wonderful Customer Service Experience. Concerns addressed promptly.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Oct 16, 2018

Hi Katherine, We appreciate you sharing your positive experience with us. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Scott
October 11th, 2018 Hot Springs, AR

They are quick with the answers and really like the chat buttons.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Oct 11, 2018

Hi Scott, We appreciate you sharing your experience with us. We are glad to know that you are satisfied with our service. Feel free to reach out to us at customera[email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Pat Goodwin
October 11th, 2018 Evans, GA

Site very easy to use. Technical Support was able to resolve my login issues quickly.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Oct 11, 2018

Hi Pat, Thank you for sharing your positive experience with us. We are glad to know that the website was to your liking. Don't hesitate to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Ron
October 8th, 2018 Voorheesville, NY

I'm not really sure at this point. After bidding receive two emails that property was sold to high bid, than received a email that said that it had to be cleared by seller and most likely they would be in contact with us about our bid. Confusing, Hubzu unable to clarify. We'll see????

starstarstarstarstar
Tammy Pulley
October 2nd, 2018 Glasgow, KY

Eric and all of the team in customer service is great. Very helpful and made this an easy process for me and my client.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Oct 03, 2018

Hi Tammy! Thank you for sharing your positive experience. We are glad to know that you were pleased with the service that Eric provided. Don't hesitate to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Esther Lafontaine
September 13th, 2018 Rochester, NY

My experience with Hubzu is very positive. The customer care is courteous and efficient with a human answering the phone.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Sep 13, 2018

Hi Esther! We appreciate you sharing your positive experience with us. We're glad to know that we have met your expectations. You may reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Saima Ahmed
September 12th, 2018 Somerset, NJ DETAILS
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Fraudulant business activity. Customer srrvice rep had no clue of my questions

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Sep 13, 2018

Hi Saima, Your feedback is important to us. Could you please provide us your contact details so that we can speak with you regarding your experience? You may forward your information to [email protected] Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Bobby horton
September 12th, 2018 Shreveport, LA

As a New member the Hubzu website and process is very easy and efficient.Properties are easy to find, the property photos show the actual condition of the property, Hubzu associates were helpful, informed and professional. Overall its an awesome experience.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Sep 13, 2018

Hi Bobby, Thank you for sharing your positive feedback! We are glad to know that you were satisfied with the service. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Shane
September 4th, 2018 Frankfort, KY DETAILS
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

it's a shame the rating starts out with one star, they deserve less than that. I was the high bidder on a property in the zip code 40601, with about 3 hours left in the bidding process it automatically changed to 15 hours left. Now the auction would be finalized about 5 a.m., so I set my alarm to be prepared for the final minutes. Magically, they decided to finalize the bidding process with the normal time. I missed out on my property, they missed out on my true final number for no reason. Contacted customer service they could not explain how / why the website changed the time but yet finalized the deal. Idiots, will never use this process again. The big loser here, is the seller who has no idea that this pathetic site can't get it right.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Sep 07, 2018

Hi Shane, We are sorry you were not able to acquire the property you were bidding on. The scenario you describe is not something that should occur on our site. We have looked into the technical records and the auction details on the property for which you were bidding. The date and timestamps of this property’s auction did not change according to our records. With all of the many computer interfaces, cookies, and hardware used today, we recommend our bidders refresh their auction page on a regular basis, as well as log into their Hubzu account during the auction to ensure there are no new notifications or updates. If there is anything else we can do to provide you with more details on your auction or assist you in future properties, please don’t hesitate to contact us at [email protected] or Hubzu Customer Care at 855-882-1314. We thank you for the opportunity to respond to your concerns and hope you will give us another try in the future. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Gail Richardson
August 16th, 2018 Calvert City, KY

I had questions about a property ant the Hubzu rep answered them quickly. I was very pleased with their service.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Aug 21, 2018

Hi Gail, Thank you for sharing your positive experience with us. Don't hesitate to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Vicki Yates
August 9th, 2018 Cocoa, FL

Thanks for great customer service . Your curtesy and patience is much appreciated!

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Aug 10, 2018

Hi Vicki! Thank you for your positive feedback. Words like these motivates us to enhance the customer service that we provide. Don't hesitate to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
gwen eschete
August 9th, 2018 Westwego, LA

Great customer service! Called to confirm I understood the process. The rep was on the mark, answered my questions factually, in a clear and concise manner. She was A+.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Aug 10, 2018

Hi Gwen, We appreciate you sharing your positive experience with us. We are glad to know that we have met your expectations in providing you a clear understanding of the process. Feel free to reach out to us at [email protected] if you have other concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
PATIENCE KPLIVI
August 8th, 2018 Alexandria, VA

They always help if even the home is not on the site yet ready for bidding. They give you exact date when it will be available

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Aug 09, 2018

Hi Patience! Thank you for sharing your positive experience with us. We are glad to know that we have met your expectations. Feel free to reach out to us at [email protected] if you have any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Dan Zack
July 30th, 2018 Elyria, OH

The bid process was fair, and after your bid is the winning bid, the paperwork process was very easy. The customer service is a plus as well. We did need some direction on how to doc u sign. The Representative for the home we bid on, walked us through the process, explained what to do, and was very patient with the realtor and the buyer. We would recommend Hubzu to our friends and relatives.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jul 31, 2018

Hi Dan! Thank you for sharing your positive feedback with us. We are glad to know that the paperwork process went smooth for you. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar_border
Kathleen McSorley
July 26th, 2018 Ogdensburg, NY

It was easy to schedule an appointment with Hubzu. Although I could not initially contact the listing agent of the property, I was able to schedule immediately with a representative of the company.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jul 26, 2018

Hi Kathleen, Thank you for sharing your positive experience with us. We are glad to know that you were easily able to schedule an appointment with us. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar_border
Beverly
July 19th, 2018 Monticello, NY

Great customer experience. All my questions were answered timely and professionally. Rep has a clear understanding of the product/ services the company offers.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jul 20, 2018

Hi Beverly, Thank you for sharing your positive experience with us. We are happy that we have met your expectations. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
cyrus shahrzad
July 10th, 2018 Emerson, NJ

The very best place to find your dream home without spending all your resources!

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jul 11, 2018

Hi Cyrus! Thank you for sharing your positive experience with us. Words like these motivates us to improve our website. Feel free to reach out to us at [email protected] Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Jan Amis
July 5th, 2018 New Port Richey, FL

My experience as a Realtor using Hubzu to help my clients buy property has always been a good experience. They are clear with the instructions on how the process works . The Buyer Premium charged on top of the sale is clear so buyers know what to expect with costs. I do wish it was a lower percentage though. Customer Care is very courteous, knowledgeable and prompt with replies to questions and have been very helpful whenever I need them and they even follow up with more information later to be sure I get all the information I need. Good company! :)

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jul 06, 2018

Hi Jan, We appreciate you sharing your positive experience with us. Any feedback coming from customers like you motivates us to enhance the customer service that we provide. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar_border
Reginald Frazier
July 2nd, 2018 Richton Park, IL

The customer service at Hubza just blew me away. They were knowledgeable and very helpful. They couldn't help me with my issue, but refered my to someone who could.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jul 02, 2018

Hi Reginald, Thank you for your feedback. We are glad to know that you were satisfied with the assistance that you received. Don't hesitate to contact us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Wendemu Tesema
June 12th, 2018 Columbia, SC DETAILS
Value for your money
starstarstarstarstar
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

Very good customer service so far I have very good experiences with this company please keep it up!!!

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jun 08, 2018

Hi Wendemu! Thank you for your feedback. We appreciate you sharing your positive experience with us. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

history
starstarstarstarstar
Jacqueline
June 7th, 2018 Jacksonville, FL

I called about foreclosed properties and how to make a bid on them. The representative give me a complete overview of the situation and how it could be resolved.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jun 08, 2018

Hi Jacqueline, Thanks you for your feedback. We are glad that we have met your expectations. You may reach out to us anytime at [email protected] Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Andrew Gutman
June 7th, 2018 Rockville Centre, NY

The customer service representative I dealt with from Hubzu on June 5, 2018 was extremely knowledgeable, intelligent, polite and helpful.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jun 08, 2018

Hi Andrew, We appreciate you sharing your experience with us. This will motivate us to enhance the customer service that we provide. Don't hesitate to reach out to us at [email protected] if you have other concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Samuel Reed Gallman
June 5th, 2018 Greenville, SC

I am realtor working on behalf of my buyer client. I often dread dealing with third parties to get information on a listing. However, I was pleasantly surprised with my initial Hubzu experience. I would describe the Hubzu agent as friendly, competent, and honest. Look forward to doing business with them in the future.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jun 06, 2018

Hi Samuel, We appreciate you sharing your positive experience with us. Any feedback coming from customers like you motivates us to enhance the customer service that we provide. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns or questions. We look forward to doing business with you in the future. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
susan
June 4th, 2018 Hacienda Heights, CA

my experience where terrific and be able to won some properties this is a wonderful website

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Jun 05, 2018

Hi Susan, Thank you for sharing your positive experience with us. We are glad to know that we have met your expectations. This will drive us to improve our website even more. Don't hesitate to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Aziz Seyal
May 29th, 2018 Fairfield, CT DETAILS
Value for your money
starstarstarstarstar_border
Quality of product or service
starstarstarstarstar_border
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

I have bought over 10 properties in the last 12 months through Hubzu.com. I have great experience with them and I recommend my friends and clients to use this site for investment properties.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

May 25, 2018

Hi Aziz! Thank you for your feedback. We appreciate you sharing your positive experience with us. This will motivate us to improve our website even more to satisfy customers like you. Don't hesitate to reach out to us at [email protected] if you have any other concerns. We look forward to doing business with you again. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

history
starstarstarstarstar
Jerry K
May 25th, 2018 Chandler, AZ

I recently had two conversations with Hubzu support personnel. Each representative was knowledgeable and eager to address my questions and concerns. They were each very pleasant and understanding to my concerns as I am new to Hubzu. All of my questions/concerns were addressed to my satisfaction.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

May 25, 2018

Hi Jerry, Thank you for your feedback. We appreciate you sharing your positive experience with us. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Guy Meyitang
May 18th, 2018 Brockton, MA

Good customer service. Easy to navigate on their website and placing bids

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

May 22, 2018

Hi Guy, Thank you for your words of encouragement. Any feedback coming from customers like you drives us to enhance the customer service that we provide. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
martin larson
May 18th, 2018 Mansfield, OH

The and most staff was both knowledgble and pleasant. My girl was very patient and most understanding of my situation and help me work thru everyting one step at a time. you need more reps. like her

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

May 22, 2018

Hi Martin, Thank you for your feedback. We appreciate you sharing your positive experience with us. This motivates us to enhance our customers' experiences. Feel free to reach out to us at [email protected] if you have other concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Fayiz Mustafa
May 16th, 2018 Philadelphia, PA

love bidding on this site. very easy and great deals

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

May 16, 2018

Hi Fayiz! Thank you for your feedback. We are glad to know that we have met your expectations. This will drive us to improve our website even more to satisfy customers like you. Don't hesitate to contact us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar_border
bill ryan
May 14th, 2018 Tillson, NY

easy to get answers to my questions ! and also helpful in finding a broker to help me throw seeing and finding mortgage answers !

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

May 14, 2018

Hi Bill! Thank you for your feedback. We appreciate you sharing your positive experience with us. This motivates us to enhance our customers' experiences. Feel free to reach out to us at [email protected] for any concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Barry Bowers
May 9th, 2018 Port Huron, MI

We had a specialist named Arra that was just so sweet and understanding and so very helpful. She spent days upon days and hours of helpful information, just helping me walk through my computer over and over again. It has been a great experience....Thanks Arra

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

May 09, 2018

Hi Barry! Thank you for your feedback. We are glad to know that we have met your expectations and with that, you had a great experience. Feel free to reach out to us at [email protected] if you have other concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Fred
May 7th, 2018 Quincy, MA DETAILS
Value for your money
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Customer service
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Company trustworthiness
starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

FRAUD! Even when you win the auction and meet the reserve they still reject your offer. This has happened to me. It's also clear from spending enough time bidding on Hubzu's site that they have surreptitious "inside" bidders to falsely push prices up to give the appearance of demand for a property and trick inexperienced buyers into overpaying on property. This is a fraudulent company that should be avoided, and further, investigated by officials who oversee the real estate industry.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

May 15, 2018

Hi, Fred. Thank you again for taking time to provide us with feedback about your experience. As mentioned in our previous response, we’d like the opportunity to review your concern and provide you with a suitable resolution. Please send your contact information, and any additional details, to our Customer Advocacy Team at [email protected] We look forward to speaking with you soon. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team Hi Fred, Your feedback is important to us. Rest assured that we will investigate this matter. Could you please provide us with additional details and include your full name, email, address of the property, phone number and the best time to contact you. Once we have all of this, we will aim to contact you in 2 business days. You can send your information to [email protected] Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Ricky Bodaford
May 4th, 2018 Richmond Hill, GA

In my experience, the staff at Hubzu have always proven to be courteous and professional. Pleasure to work with such well trained personnel.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

May 04, 2018

Hi Ricky! We appreciate you sharing your experience with us! Any feedback coming from customers like you, drives us to provide the best customer service and to enhance our customer's experiences. You may reach us at [email protected] if you have any other concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Jerome Sovelove
April 24th, 2018 Marlboro, NJ DETAILS
Value for your money
starstarstarstar_borderstar_border
Quality of product or service
starstarstarstarstar
Customer service
starstarstarstarstar
Company trustworthiness
starstarstarstarstar

All of the individuals involved in our recent transaction were extra attentive to our desire for a smooth, easy transaction. They were all responsive to making the transaction progress efficiently. Their SOP was easy to understand and the purchase of our clients' home went without the slightest glitch.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Apr 24, 2018

Hi Jerome! Thank you for your words of encouragement. Any feedback coming from customers like you motivates us to continue to enhance all of our customer's experiences. Don't hesitate to reach out to us at [email protected] Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
Keri Catino
April 12th, 2018 Rutherford, NJ

Hubzu is easy to use and their customer service team is pleasant to deal with and very helpful. I would definitely recommend Hubzu to anyone looking for an auction home.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Apr 13, 2018

Hi Keri, We appreciate your feedback. Thank you for your words of encouragement. Any feedback coming from customers like you drives to provide the best customer service that we can. You may contact us at [email protected] for any other concerns. We look forward to working with you in the future. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar_border
Lucy Kam
April 6th, 2018 Morris Plains, NJ

The staff is nice and they answer any questions you have about their listings.

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Apr 09, 2018

Hi Lucy, Thank you for feedback. We appreciate you sharing your positive experience with us. Feel free to reach out to us at [email protected] for any other concerns. Thank, Altisource Customer Advocacy Team

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
XIN QIAN
March 19th, 2018 Newark, DE

On there website the auctions rule is made for them. You think you can win the bidding easily fairly is never true. They will extend 15 min after you win the bid to allow more competition happen to maximum there interest. And after you won the bid, they will still play trick on you. I complete there request of updating information and summit it. It ended up they never received and asking you to : Hi xxxxxxx We're sorry you were unable to enter the contact details required to process your offer Please note that the seller will no longer consider your offer. The seller is considering other offers and may decide to relist the property. If you are still interested in this property, click here to place a backup offer. Think about it. You won the bid and updated the info and they still want you to place a backup offer. What idea is that?

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Mar 19, 2018

Hi Xin, We appreciate your feedback. Rest assured that we will look into this. Please allow us 2 business days to contact you with an update. Feel free to contact us at [email protected] for any other concerns. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team

starstarstarstarstar
francis nosce
February 8th, 2018 Alton, IL

I want to commend everyone who took the time to assist me with finding out about the home listings on HUBZU. Outstanding!

Hubzu Logo

Reply from Hubzu

Feb 09, 2018

Hi Francis, Thank you for the words of encouragement. We appreciate you sharing your experience with us. This will drive us to enhance the customer service that we provide. You may reach us at [email protected] if you have any other concerns or questions. Thanks, Altisource Customer Advocacy Team