LawDepot Logo

LawDepot

check_circleVerified

star star star star_half star_border
160 User Reviews

7.8

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star star star star

Debi Schadecker Riverhead, NY

I needed help printing my document and Monique helped me right away and emailed it. Very efficient and curtious.

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Ernest Hall Conyers, GA

I printed one document and 6 months later i see this monthly subscription cost of $33. They stated they send you notice (didnt see one). $200 for 1 document. Definitely stay away from the free trial....Im sure I cancelled right after I got the document I needed.

2 years ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Ernest, I see that you signed up for the Trial Subscription we stated that this was a 1 Week Free Trial twice through the check out process. We informed you of the date and time to cancel your account on the bottom of your receipt. We also sent you a confirmation email on Oct 9/18 when you started your account this stated in bold print the time and date to cancel by as well as the cancellation instructions. We followed this up on Oct 16/18 with a reminder that you were now paying for a full account. We would have been happy to talk to you at any time about your billing. Regards, Cynthia Customer Support Manager

Mar. 5th, 2019

star star star star star

roger j haaksma Frankfort, IL

Lady that assisted me with form and billing (Monique) was extremely helpful and I'm glad she is good at her job.

2 years ago

star star star star star

Bess Bolkema Chandler, AZ

Monique was a great help! She was able to help me with all the steps even when my computer was not cooperating.

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Joe Keunen Bullhead City, AZ

You would think as "legal help" they could at least be truthful, but alas they are true scam artists. It is the old scam of "free" documents; you cant cancel today but you have to cancel at specific time in the future or you will be billed into perpetuity. Deceptive practices at best. Do not use ever!!!!

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Lori Campbell Inglewood, CA

NOT 100% Free forms. They have you go through the whole form and THEN tell you all that info you just entered was a waste if you don't give them your CC info. DO NOT use this site if you think it's free in any way, shape or form. Scam

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Paul David Phillips Lakewood, OH

This company has a very deception on line business process. They offer free form but then require you provide a creit card and starting billing you a week later. Then when you realize the charges are reoccuring they are not willing to provide refunds.

3 years ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Lori, When you select the Trial Subscription we do state that it is free for 1 week and will be $33/month after the trial ends you can cancel anytime with no obligations. When you enter your credit card information we again tell you that it is free for 1 week it will be $33/month after the trial end and you must cancel. We tell you the date and time to cancel at the bottom of your receipt, we also sent you an email right after you signed up with the date and time and how to cancel your account. We did refund 4 of your charges for you as a courtesy. Regards, Cynthia Customer Support Manager

May. 24th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Jo Grapevine, TX

I signed for a 1-week trial.. and of course they trick me with "automatic renew" and started to charge $33 every quarter regardless if I used the services or not.. Easy way to make free money.. of course they are lawyers and they are used to this... I don't recommend this business to my worse enemies..

3 years ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Jo, Hello Jo, I am sorry that you were charged we did let you know the date and time to cancel by have you contacted us to see if we can help you out. You can reach me by phone toll free at 1 866.608.1020 Ext 337 or by email at Regards, Cynthia

Jan. 4th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Todd Kachinski Kottmeier Saint Paul, MN

Very deceitful. You waste your time filling out the document to realize at the end, that they want your billing information. If it is not a big deal to them, than why hide it on the last page you fill out? Do not waste your time.

5 years ago

star star star star star

Dolores Beley Sidney, BC

Perfect, concise, efficient help. Went above and beyond.

5 months ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Dolores, Thank you for your feedback. We appreciate you using our site for all your legal document needs. Regards, Divine Customer Support

Mar. 26th, 2021

star star star star star

Andrew Hall ,

Lauren was patient and professional yesterday.

6 months ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Andrew, We appreciate your 5 star review. We will surely pass your feedback to Lauren. Regards, Divine Customer Support

Feb. 25th, 2021

star star star star star

Shauna Miller Billings, MT

The service is great, and HONEST!! Thank you.

7 months ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Shauna, Thank you for your feedback. We appreciate you visiting our site. Regards, Divine Customer Support

Feb. 12th, 2021

star star star star star

Ted Pickenbrock Denver, CO

Monique was very helpful, patient and kind!

8 months ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Ted, We appreciate your feedback. We are happy to know Monique was able to assist you with your concern. Regards, Divine Customer Support

Jan. 8th, 2021

star star star star star

Eagle Eye Searches LLC Roslyn, NY

Amazing and clear directions! You are a rare gem!!!!

8 months ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello, We appreciate your feedback. Thank you for visiting our site. Regards, Divine Customer Support

Jan. 8th, 2021

star star star star star

Dennis Dooley Denver, CO

Monique did an awesome job. Very professional and understanding. Thank You Dennis Dooley

1 year ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Dennis, Thank you for your feedback. We are glad Monique was able to help you out. Regards, Divine Customer Support

Apr. 15th, 2020

star star star star star_border

Laurie Caldwell

I couldn’t get it to print. I had to finally call in and get it sent to my inbox before it allowed me to print it.

1 year ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Laurie, We are sorry for the inconvenience. When you click the Print icon, it usually opens in a new tab in your browser, look for the print icon or select the Control and P key to print your document. We do appreciate you calling our Customer Service line to help you out with your concern. Regards, Divine Customer Support

Jan. 28th, 2020

star star star star star

Nicholas B. West Palm Beach, FL

Great trial subscription, and customer service. If I had a business I'd definitely subscribe !!!

1 year ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Nicholas, We appreciate your feedback. Thank you for visiting our site. We are constantly updating our document options, so please visit us again in the future for your document needs. Regards, Divine Customer Support

Jan. 28th, 2020

star star star star star_border

Dawn Brown Philadelphia, PA

I have always been very informed by using this service, it has helped me with different types of socuments

1 year ago

star star_border star_border star_border star_border

Katrin

Used it several times. But haven’t used it for a while, then noticed charge of $40 on cc. Sent them an email- silence... I do not recommend giving them your credit card info.

1 year ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Katrin, For uninterrupted access to your document, valid credit card information is required when you sign up for a 7 days Free Trial subscription. If you cancel before the trial period is over, your credit card will not be charged. Please note that the trial period is specific down to the hour of the day. For example, if you signed up for the trial offer on July 10th at 10am, you have until the seventh day at 10am to cancel the offer. We appreciate your feedback and we'll continue to work on our web site to improve all areas of service. Regards, Divine Customer Support

Jan. 28th, 2020

star star star star star

joe j Murrieta, CA

great customer service ad tools. Ms Janet M was very polite and through with us. Thank you

2 years ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Jamie, I am sorry to hear that you had a bad experience with our customer service team. I would like to clarify that you agreed to the terms of use of the account going to a monthly billing when you selected the Start Subscription button. We did inform you twice through the check that it was a 1 Week Free Trial and would $33/month after the trial ends. You can cancel anytime with no obligations. We also printed the date and time to cancel your account on the bottom of your receipt. Immediately after you signed up, we sent you an email recapping your order details and the date and time to cancel in bold print. We followed that up with an email stating that you now had full access to your account once the trial ended. Regards, Cynthia Customer Support Manager

Jul. 10th, 2019

star star star star star

Mary Reed Boston, MA

Fast and excellent tech support. Monique is patient and professional. Thank you again Monique.

2 years ago

star star star star star

Virginia Ochoa

Very easy to use. Had no trouble completing the document I needed. And Monique was very helpful !

2 years ago

star star star_border star_border star_border

Chuck berrie Hartly, DE

forms where hard to find and download. when I cancelled the rep said I would get a one month credit in 2 to 3 days. ovwere a week and still waiting.

2 years ago

star star star star star

michael Scarsdale, NY

Very easy navigating the lease section. Plenty of room for adding personal additions

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Baky S Chicago, IL

Far from being as good as advertised. Their documents library is extremely limited. The Phone customer service is horrendous. There are several option that are fare better! I would not recommend it at all.

2 years ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello, I am sorry for the customer service you received on the phone with our customer service department. What type of documents are you looking for? Cynthia Customer Support

Dec. 6th, 2018

star star star star star_border

Roy B. Jackson Granbury, TX

Monique H was excellent in her directions, answers to my questions, and explanations. Outstanding service person.

2 years ago

star star star star star

Noreen O'Donnell Holbrook, NY

This website is available through many public libraries at no charge. Check with your library.

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Teresa Barnard Spokane, WA

SCAM!!!! Pd for 5 year licence for only 1 type of document. I thought I was purchasing access to all docs. Website was not clear enough. Customer service treated me like I was stupid.

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Victoria parks Tampa, FL

Trash Company customer service reps do not want to talk to you if you are canceling they are very rude they talk over you and do not handle the call correctly poor customer service skills do not waste your time nor money

3 years ago

star star star star star

John Irwin

I dealt with Janet M. She was very customer service oriented. She did everything she promised.

3 years ago

star star star star star

Tom Winter Haven, FL

Knowledgeable, helpful and prompt, very good help. Thank you,

1 year ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Tom, We appreciate your feedback. Thank you for visiting our site. We are constantly updating our document options, so please visit us again in the future for your document needs. Regards, Divine Customer Support

Jan. 28th, 2020

star star star star star

Martha L Brunswick, ME

I made a mistake is ordering the service which was very easy to reverse.

2 years ago

star star star star star

Chelsea Murphy, NC

Very helpful and corrected my mistake for me! Very good service.

2 years ago

star star star star star

Mary Sun City Center, FL

Janet M was great!!! Efficient friendly pleasant knowledgeable

2 years ago

star star star star star

Len K. Roslyn, NY

Everyone I have dealt with is most professional and helpful!

2 years ago

star star star star star

Katarzyna Wilkes-Barre, PA

Monique was very helpful! She satisfied my answers and help me with my refund.

2 years ago

star star star star star

santiago rodriguez Tampa, FL

Representative Ms. C was very pleasant , and prompt . Best wishes. Thank you.

3 years ago

star star star star star_border

sally lambert

Monique was very knowledgeable, helpful & above all informative but not aggressive.

3 years ago

star star star star star

Richard Wheelan King of Prussia, PA

Janet was great! She solved all my “Wonky” problems! Thanks ??????

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Rhonda R. Ocala, FL

I paid LawDepot $18.95 for a Quit Claim form but it has absolutely no options for addressing a percentage of ownership or survivorship. Total waste of my money.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Bioll Lalinde Epping, NH

Why do I need a darn subscription when I need one document? Chances are that I do not need many documents in my life time. This is obviously a rip off.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Willis Magnolia, AR

Lead you to believe it's free. It's not. Waste your time and then ask for money. Free trial for a week but you pay on front end and then try to get your refund. Deceived

6 years ago

star star star star star

Peter Lindley Somerville, MA

Monique H was very cheerful and knowledgeable!

1 year ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Peter, We appreciate your feedback. We are glad to know Monique was able to assist you with your concern. Regards, Divine Customer Support

Sep. 17th, 2020

star star star star star

Brian Field Vancouver, BC

It was very rewarding with LOTS of help, Thanks

1 year ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Brian, Thank you for the review. We appreciate you visiting our site. Regards, Divine Customer Support

Jul. 7th, 2020

star star star star star

Mary Larkin Cañon City, CO

Information was helpful. I would recommend

1 year ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Mary, We appreciate your feedback. Thank you for visiting our site. Regards, Divine Customer Support

Jun. 11th, 2020

star star star star star

Lillian Kemp, TX

Any and all questions was answered very quickly.

1 year ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Lillian, We appreciate your feedback. We are glad we were able to assist you with all of your questions. Regards, Divine Customer Support

Apr. 14th, 2020

star star star star star

Tammie Minalia Tacoma, WA

Quick with a response to my printing problem!

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

David Hensley Asheville, NC

Used one time for lease agreement , Cannot get the billing to stop. B of A has disputed the charge and I have tried several times.

2 years ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello David, I am not sure why you are having trouble cancelling your account. If you call us at 1-855-231-8424 with the email address that you used to start your account we will cancel your account immediately. If you have disputed the charges with your bank we do have to wait for your bank to send us that information for the refund but we can still cancel the account to avoid any further charges. Cynthia Customer Support Manager.

Jul. 2nd, 2019

star star star star star

Jason Dickson

Suited our needs exactly. Great customer service to boot!

2 years ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

I am glad we were able to help

Mar. 27th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Paul Atkinson Chesapeake, VA

Their pricing was very deceptive. When I signed up for the advertised monthly price , I was charged for an entire year.

2 years ago

LawDepot Logo

Reply from LawDepot

Hello Paul, I am sorry for any confusion when you selected the 1 Year Pro License it stated that it was $7.99/month prepaid for 1 year. I also see that you sent in a ticket about this issue in which we responded and refunded your $95.88. Cynthia

Jan. 24th, 2019

We're on a mission to empower consumers to make the best decisions and connect confidently with companies that deserve their business.

© 2021 BestCompany.com LLC - All rights reserved Privacy Policy | Terms | Do Not Sell My Personal Information