Alder Logo

Alder

check_circleVerified

star star star_half star_border star_border
461 User Reviews

5.3

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star_border star_border star_border star_border

C Kirby Dallas, GA

This is the worst alarm company ever. My wife & I just sent 45 minutes on the phone getting the run around. Our story is just like every other bad review on this website. The customer service rep hung up the phone in my face. Please don’t ever do business with this company. I am going to my lawyer with this issue. PS Alder we have your bogus door to door sales rep on camera lying about the terms of your service.

1 year ago

star star_border star_border star_border star_border

Tim Louisville, KY

I have had to call numerous times and have asked to speak with a manager. It seams like i continue to get the run around about talking to a manager. This place has poor customer service. I have request to get a copy of my original contract weeks ago and i have not received it. I was also told that i have to pay over Thousand dollars to cancel the service. I am beyond upset with this company. It would be nice for someone to call me.

1 year ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Tim. Thanks for your review. Sorry that you have had this experience! If you haven't reached a resolution over the phone yet, you can reach us at and the proper dept can reach back out to you. Thanks again.

Nov. 8th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

TRACY GALLO Hammond, LA

I wish I could give this company no stars. When I first signed up the rep told me that I could cancel at anytime with no penalties. When I called today to cancel customer service tells me I can't cancel that I have 60 months to be with them. Stay clear of these people no one should be forced to stay 5 years with any company. Very deceiving company and I can't wait to be done with them. This company and the reps are very deceiving and I would love to be added to a class action suit for them. The worst company I have ever worked with.

1 year ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Tracy. Thanks for your review. I checked your account and verified the welcome survey video that you did agree to 60 months, but feel free to email me any details you have about what your sales rep promised you: .

Oct. 7th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Shannon Birmingham, AL

Zero stars would be more suitable for this lying, deceiving,rude company. Their sales rep lied and said i had 60 days to decide if i wanted to keep their service, 1 month later I decided I didn't want their service and they refused to let me cancel. I complained to a manager who also refused to help me. They told me in order to get out of the contract pay 5 years worth of service or find someone else to take over the contract. They try to MAKE you keep their service against your own will. I can't wait to join the class action lawsuit against them. Please don't waste your time and money

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Shannon. Thanks for your review. Please feel free to contact me at so we can come to a resolution about this. We're happy to help. --Scott

Oct. 14th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Vasthi Perez Pasadena, TX

Had to rate 1 because zero or negative was not an option. This company has been awful to work with. They are not responsive and just plain don't care. I have been trying for months to get them to cancel my service since our contract with them has ended. Each time I call they just put me on hold for over 20 minutes and then drop the call. I have emailed, faxed and even confirmed they receive my cancellation notice within the time required. They now have collectors calling us and sending us delinquency notices with threats. They are the worst! Can wait to be rid of them!!!!

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for leaving a review. We appreciate hearing from you, and we're glad you've told us of this experience, so that we can work for a resolution. Please feel free to contact me at with your Alder account number or phone number. Thanks. --Scott.

Oct. 7th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Judith Macon, MS

This company continues to bully me daily. I told the account collector that an account manager was supposed to be sending me documents to cancel my system. He demanded that I unfreeze my bank account and pay up. It would probably take months for Alder to cancel and in the meantime, I owed them. So, I am still being jerked around with this company.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. I checked your account, and one of our agents sent you the notice of cancellation for both of your accounts. Please call 844-442-5337 Ext 917 if you do not see them in the next few days.

Oct. 1st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

MONA DABIDEEN Fort Lauderdale, FL

I HAVE HAD ALDER FOR 21/2 YEARS THEY TRIED TO SEND ME A CONTRACT FOR 5 YEARS WHICH I CHANGED IMMIDIATELY THEY TRANSFERRED MY E SIG TO A CONTRACT WHICH WAS ILEGAL THEN MY ALARM WENT OFF FOR 2DAYS BEFORE IT WAS TURNEDOFF AFTER THE POLICE CAME SINCE THEY HAVE BILLED ME EVEN I HAD NO SERVICE THEN TREATENED TO TURN ME TO THIRD PARTY UNALBLE TOTALK WITH THEM THEY ARE DISHONEST COMPANY MONADABIDEEN

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Mona. Thanks for leaving a review, and for letting us know your concerns. Please feel free to contact us at if you have any further concerns or questions.

Sep. 30th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Janet Alabaster, AL

I tried to cancel my contract at the end of the term. Requested 4 times during the same conversation that I wanted it cancelled. They kept offering better deals which I kept turning down and told her again to cancel. I called back the next day to verify account was canceled. Stayed on hold for over one hour and still no response. Finally hung up and am sending a letter. NEVER again will I do business with this company.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Janet. Thanks for your review. Feel free to reach out to me at with your Alder account number so I can make sure we get this resolved for you. Or, you can call 844-442-5337 Ext 752 and speak to a resolutions agent.

Aug. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Welsey F. Columbus, OH

I have been over 3 hours trying to get support to help me install my new system as the glass break system is not connecting and therefor i am unable to get the protection as promised and they claim to have 24/7 support but no one is answering but the call center and they transfer me back to the alder system. WILL be canceling first thing in the morning.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for leaving a review. I'm sorry you've had this experience. Please feel free to reach out to me at or, call 844-442-5337 Ext 752 to reach a resolutions agent directly. --Scott

Aug. 13th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Garry Grand Prairie, TX

Called 10 days out from end of contract to cancel. was told by customer service rep that it would cancel on 7/11/2019 will no more ACH payments taken out. New payment taken out on 7/11/2019 for $53.98. Just called Customer service and was told our service had not been canceled. They also will not refund payment. They also refused to let me talk to a supervisor. They are e-mailing me a form they say I haven't filled out to cancel account. If they had told me about this form 10 days ago i would had it done. Sorry service!!!!!

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Garry, thanks for your review. I appreciate your honest feedback. If this concern still has not been resolved, please reach out to us at 844-442-5337 Ext 752 or . We do need a signed notice of cancellation before we close the account. An agent at Ext 752 can make sure things get squared away for you. -Scott

Jul. 30th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Pam Reseda, CA

I would not recommend this company to anyone. I just tried to cancel my plan and they are telling that after my 5 YEAR contract that I was locked into another 5 years because I did not contact them at the time of 5 years. I did not receive any type of notification that it was coming up and to offer if I wanted to renew or not. I will find a way out of it one way or another as this is a scam to get peoples money.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. We're happy to review your account with you and see what we can do for you. Feel free to email us at , or call 844-442-5337 Ext 752. Thanks again for your patience.

May. 21st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

M. White Huntsville, AL

No star I see Im not the only one on the 5yrs screwing. I have paid on time for 5 year now I'm being played with trying to cancel I faxed a cancelation letter Monday as they asked call to see if they received it guess what no fax received called back Wednesday still no fax but now I find out my written letter is no good they have to send a form in order to cancel. Called Monday and not until Wednesday they tell me about the form then they play as though no one new better. It should not be this hard to cancel after your contract is up.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. Sorry things have gone this way. Feel free to contact us at so that we can come to a better understanding of your frustrations and fix things with you.

May. 16th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

BEWARE!!! DeSoto, TX

SCAM!!! I sent end my written cancellation notice as stated on my original documents. This was done two months prior to cancellation. I still received an unauthorized charge. I emailed, called over 20 times to be told I was on a month to month and would be sent a cancellation form which never came! Lol scam! at the end I contacted the BBB , my credit card company, had to cancel my card completely! And disconnect the system myself , removed the sign!! Yes all that!!! PLEASE BEWARE AND INFORM OTHERS!!!

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. Sorry this has been your experience! Please feel free to email us at with your Alder account number or phone number so that we can work to resolve this for you.

May. 10th, 2019

star star star_border star_border star_border

Craig Daniel Powder Springs, GA

We have used alder for the past 2 years and their customer service just sucks. We had called them on 2 separate occasions and they were supposed to be sending someone to my house to fix the issues but they never showed up or even called. That is very unprofessional.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. I apologize that there have been service issues for you. Please let us know any other concerns you have at , and then we can work towards a resolution for you.

Apr. 10th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Linda South Bay, FL

This company does not come out to service their equipment. They will schedule you for weeks away and on the day that they're suppose to show up, they won't. The only thing that this company is good for is debuting money from their customers accounts. They pushed their way into homes to make the sales with all kinds of promises and when you need them to make a service call they won't. I will refuse to do business with these people they tell too many lies. Don't waste your money with these people.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. Sorry for this experience you've had! Please contact us at so that we can rectify these issues and come to a resolution! Thanks again. -Scott

Apr. 10th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

major rip off California City, CA

I had Alder security starting in 2013 and I knew the contract was for 5 years. Just recently (March 2019) I called to cancel service and they told me that I couldn't because my contract autorenewed in 2018 for 60 months. They tell me they can't do anything about it. I did check the contract and it does have a 60 month renewal in the fine print ,but what contracts autorenew for 5 years! Now I'm stuck paying $54.99 a month for another 5 years.That seems really sneaky to me.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. Sorry for the frustration! Please feel free to reach out to us at so we can check over your account and answer any questions you have. --Scott

Mar. 26th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

J Monticello, AR

Alder stinks!! I’m stuck in a 5 year contract, which the salesman told me was only a year, and I’m paying a ridiculous price for a system that does not function correctly! I hate the company and the alarm!!!! I do not recommend to anyway. If you are thinking of using this company, DON’T DO IT!!!! The salesman sales you a load of bull! They tell you one thing and do an entirely different thing. Unfortunately, you’re tied up in something that you don’t want to be in because you signed. Don’t fall for the three day cancellation , it is literally signing your money away!

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your honest review! Sorry to hear this--please feel free to contact us at with your Alder account number or phone number so that we can come to a resolution. Or, you can call 844-442-5337 Ext 730. Thanks again! --Scott

Mar. 6th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Jeannie salle Airway Heights, WA

This is the biggest scam we have ever seen. They come in your home and make promises they dont keep. They stole from us and then sent another rep to say sorry, that guy was fired. They never brought all the equipment but charged our account every month. The equipment we did get almost never worked. Couldn't get anything resolved. They call everyday 3 to 4 times and harass us for more money. They have threatened us, most of them barely speak English.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review, Jeannie. Please let us know any other concerns you have by contacting us at with your Alder account number or phone number. Then, we can come to a resolution. Thanks again for your time! --Scott

Mar. 12th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Charles Martin Madison, AL

Just found out they took over company I had purchased agreement with. lightning took out system and no one called to see if we were okay. I had to call them but being on a Sunday no one monitors their equipment on Sundays so by the way all you thieves out there knock out their system on a Sunday wait about one hour for the battery to go dead and the house is yours. Cancel as fast as you can from this place and get rid of their sign out front.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. Sorry for this happening! Please feel free to email us at if you have any further concerns we need to know about. We're happy to make sure your system is working properly.

Jun. 6th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Nelson Greenville, MS

Horrible, they tricked my father into signing a contract in which he is blind with a third grade education they said was a verbal agreement. Then they proceeds to state we could not discontinue we had to pay 90℅ of the contract or get it transfered. Ive asked for a copy of the contract they catch not produce any yet. The system does not work they refuse to stop the payment and they refuse to fix it. I am currently getting paper work with my lawyer to get this matter solved and I will not stop until I get an answer. DO NOT GET ALDER I REPEAT! THEY TRULY DON'T CARE.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review and honesty. We are glad to hear from you, and we apologize you have had this experience so far. Please know we are happy to fix the system and resolve your concerns. Feel free to contact us at with your father's Alder account number or phone number. Thanks again. --Scott

Feb. 8th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Patricia Green Baytown, TX

I called the company due to my husband cancer had to cancel.They said ok so i shipped my equipment back which i did.Well i kept getting 64.59 deducted from my bank account after speaking with the bank they have been still taking out the payment plus they have possession of the equipment.The agent stated they where going to give me the 64.59 back but not the over draft fee.But i did nothing wrong is this how you do ppl.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review, Patricia. Please allow us to make sure we resolve this issue for you. We invite you to email us at with your phone number or Alder account number, and we will respond as quick as we can.

Jan. 24th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Linda. Kuemerle Canton, OH

I already posted a review on Alder on 12/10 ,which was immediately responded to by Alder. I sent back the info to where they requested . Scott said they wanted to address the problem,it is noe 12/ 19 and I have not heard from the company. My complaint was on the poor customer service that they provide. They do not do what they promise, it’s a maze of transfers on phone, followed by untruths. The only people who return your call is the sales people. After they get your order they just don’t care.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review, Linda. I appreciate the time you took to write this review, and I want to ensure we come to a resolution. Please contact us at with your Alder account numbers and/or phone number. I'd like to work with the department that was last helping you so we can resolve your concerns. Thanks again. --Scott

Dec. 10th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Donald LaFlamme Gulfport, MS

We signed a 5-year contract with ADP in August 2014; Alder got the contract about a year later. There's an 82-year-old veteran in the house who sometimes sets off the alarm; when that happened, ADP always checked in to make sure all was well--Alder has never checked in. The contract we signed was apparently only to make sure they get their money, not to make sure we stay protected. Don't waste your money or your hope on this company or its people, better to pay a neighbor to keep an eye out when you're gone.

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. Sorry to hear this, and to hear how you feel about your experience. We'd like to work with you towards a resolution. Please contact us at so we can discuss your concerns in a bit more detail. Thanks again. --Scott

Dec. 10th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Susan Reinhart Boyce, LA

This company in my opinion is a fraud,they set a system up in my home and it never worked,not to mention when I called to cancel and sent in my certificate of cancellation NOTHING was done,in fact they are threatening to turn my account over to a collection agent now. I called just a week after installation to cancel talked to a supervisor and all and still nothing but threats. Please be aware of these people even if you follow the guide lines they still screw you.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review, Susan. I'd like to make sure your concerns get taken care of. Please contact us at so that we can go over the details of your account. -Scott

Oct. 24th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Crystal Norris Gadsden, AL

My door was kicked in back in July. Alder did not tell officers to ask for a verbal password! I have been trying to cancel since. My alarm system hasn't worked since due to the key pad being smashed and door sensor being knock completely off. I am still being charged 60 each month for services that I am not using and Alder is continuing to tell me to hold to look in further to my account with no resolution. My next step is a lawyer! This is ridiculous, and I advise NO ONE TO USE THERE services!

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Crystal, thank you for your review. I apologize for what has happened. Please reach out to us at so that we can make sure your concerns are fully resolved. Thanks again. --Scott

Sep. 18th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Charlotte Leach Decatur, AL

I ve been trying to cancel my account. After 4 transfers, 50 minutes, I am told by an account representative: We can only send a cancellation by USPS. No overnight, no email.no credit card payment. I never engage the system. Batteries die and beep. The equipment becomes unusual and beep. It is hot wired into my house and I can only shut it off for a week.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Charlotte. Thank you for your review. Sorry this has been your experience so far! I'd like to make sure we resolve your concerns. Looks like we mailed out a cancellation form for you just earlier today. You can watch for that in the mail, but also, feel free to email us at so we can make sure things get taken care of. Thanks again. --Scott

Sep. 14th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Marcus Hanna Wellston, OK

The system installed is not what I was told I would be receiving and the 2 year contract was actually a 5 year. The smoke alarm goes off at random times even if I set it outside in the fresh air ( I live in the country so it really is fresh air). Unfortunately I didn't catch it being a 5 year contract because the sales rep who came to my house told me it was only a 2 year and I trusted him like an idiot. Now if I want to cancel they want 90% of the remaining charges for the service that I don't even use so I am just stuck with it for now. Over all I wouldn't suggest this service to anyone.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Marcus. Thanks for your review. Sorry you feel this way so far! I'd like to help resolve your concerns concerning the agreement length and the smoke detector. Please reach out to us at with your phone number or Alder account number. Thanks again. --Scott

Sep. 4th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Katrina Ruth Longmont, CO

Alder continues to bill us monthly after we cancelled more than a year ago. They have now provided 13 months of refunds because they have not been able to stop the continued billed despite acknowledging that they did receive our cancellation in writing in May2017. This month, again, I received an additional automatic draft for Alder. I have to take time from MY business day to call during their billing department's hours to solve THEIR issue. It is frustrating and seems never ending. Do Not Use this company.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. I apologize for your frustration. We want to make sure we send another month's refund to you as soon as possible. Please call our account resolutions team at 844-442-5337 Ext 752. Thanks again!

Aug. 6th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Debra Hall Lexington, SC

A young man came to my house to see about putting a sign in my yard in order to advertise their business. He talked his way in the door and kept pushing his service. He didn't mention that in order to install the sign we had to sign up for the service to last for 3 years and also put a card on file. He was really pushy when I refused to put my card on file. He then left without giving me any information on how to contact the company for later on questions. In my opinion this is not the way to earn customers.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Debra, thanks for your review. We appreciate your thoughts. But we also apologize this has been your experience so far! Please feel free to reach out to us at with your phone number or account number so that we can resolve any concerns you still may have. Also, our number is 844-442-5337 for your reference. Thanks again.

Jul. 30th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Brittany Monongahela, PA

If I could give 0 stars I would. Our salesperson told us to give him a month’s notice if we ever want to cancel. We haven’t been able to contact him since he sold us our system which was 7 months ago. Customer service is a joke and told us there is nothing they can do about it. Terrible service, I wouldn’t want anyone to get this security system. A waste of money for months because no one will help us cancel our service.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review. I apologize that this has been your experience so far. I'd like to change that and get things rolling more smoothly for you. Please, reach out to us at with your phone number or Alder account number. Thanks again.

Jul. 23rd, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Gwendolyn Hart Kensett, AR

Was considering this company today and I’m glad I did not! The pitch was good but once I looked into it more I decided not to let them install anything! I told them to cancel it immediately and I will follow up and make sure it is and that they do not charge my account for anything. When the guy came to do the install he was unsure about how to do it big red flag!

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Gwendolyn, thanks for your review. Sorry this has been your experience! We'd like to make sure we resolve your concerns as they relate to the installation. Feel free to email us at so that we can get some more details as to what happened. Thanks again. --Scott

Jul. 5th, 2018

star star star star star

David Vernon Dallas, TX

Very professional and respectful. Their presentation was practically perfect and something we already had been considering. After care is quality.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review and feedback, David! Always glad to hear from you. Welcome to the Alder family!

Jun. 5th, 2018

star star star star star

Linda C. King Crossett, AR

Everything went very smoothly. It was presented to us in a very professional manner & we were very impressed with the product.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for leaving a review, Linda. Happy to hear your feedback. Welcome to the Alder family!

Jun. 5th, 2018

star star star star star

Veronica Puente Dallas, TX

Brad was very knowledgeable and explained everything in a details without leaving any unanswered questions. He was awesome to deal.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Veronica--thanks for your review. We're happy that Brad did a great job for you! Let us know if you need anything!

Jun. 1st, 2018

star star star star star

Earl Brown Newport News, VA

They were very professional and polite. The tech installed my equipment and showed me how to do everything. Highly recommended

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Earl, thank you for leaving a review. We're happy you are satisfied with your Alder system. Let us know if you ever need anything!

May. 14th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Doug Skipper Jonesboro, AR

Alder is a terrible company and uses con men to sell its products. We had to sign a five-year contract and when we moved to an apartment they moved our system and added one year to our contract without our consent. Several times our alarm was triggered but were never contacted. Representatives are very rude and have atendency to lie to customers. Stay away from this criminal enterprise. They will screw you and steal your money.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Doug. Thanks for your review. We always appreciate and value our customers' feedback, and that includes yours. We are sorry that you've had this kind of experience with Alder so far. Please know you can reach out to us at with your phone number or account number so that we can come to a speedy resolutions for these concerns. Thank you again.

Apr. 10th, 2018

star star star star star

Jim allison Tyler, TX

Sales and technical installation were both very professional. I will recommend Alder systems to all my family and friends.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Jim. Thanks for leaving a review! We're grateful to hear from you and hope you enjoy your Alder system!

Jun. 1st, 2018

star star star star star

JOHNNY WATSON Pine Bluff, AR

HE explained everything in full details. That makes things a lot better instead of half doing things. I appreciate that.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Johnny, we appreciate your review and feedback! We are glad that your Alder rep was very thorough in discussing the system with you. Let us know if you ever need anything.

Apr. 4th, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Louise Johnson Warrenton, GA

This is the worst security company. The are targeting the elderly in rural areas. This company is getting elderly people to sign up not knowing they are locked into a contract for five years. There customer service is really bad. You will be a minimum of 20 minutes to speak with someone who can not assist you. My 90 yr old mother has been scammed. She can't afford $50 a month on a fixed income, and she can't cancel. Bad company.

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Hi Louise. Thanks for your review! Honest feedback means a lot to us at Alder. We apologize for the experience you and your mother have had so far. Please feel free to contact us at with your mother's account number or phone number so that we can clear away your concerns and help your mother feel more comfortable with her system.

Apr. 4th, 2018

star star star_border star_border star_border

gladys fields

The salesman said that my price was good for as long as I keep the system, but by the time I agreed to get the system, and signed the contract, it was only good for five years, So does that mean I have to keep them for five-years ?

4 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review, Gladys. If you have specific questions about your agreement or price, feel free to contact us at with your account number or phone number. We'd love to make sure you're satisfied with your Alder system!

Apr. 4th, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Moore

Hate it, costumer service is never available to help. I’m always being hung up on so they never answer questions

9 months ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Gerard Russo

They have been prompt when needed and always available

9 months ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

William

Range of devices to control panel is less than expected

9 months ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

JACQUELINE WILTZ

6 second its not long enough to look at someone breaking into your home

9 months ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Roberts Wichita Falls, TX

would like 24/7 service and that the camera has limited space

9 months ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Kim Trout Lewisberry, PA

good experience. A little overpriced. Have had no problems so far.

9 months ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Johnny Vigil Denver, CO

I txs to have send somebody to fix the setting of were the alarms want off and no response

9 months ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Edward Cuffley Conway, SC

Not very good customer service . Wait times are ridiculous

9 months ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

LaFondra Dallas, TX

They are good in trustworthy good customer service

2 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Thanks for your review! We appreciate your feedback, and we're happy that you feel this way!

Apr. 10th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Stella V Carpenter

Great customer service, Always polite and very helpful

3 years ago

Alder Logo

Reply from Alder

Stella, thanks for your review!

Jul. 23rd, 2018

We're on a mission to empower consumers to make the best decisions and connect confidently with companies that deserve their business.

© 2021 BestCompany.com LLC - All rights reserved Privacy Policy | Terms | Do Not Sell My Personal Information