Best Company Guarantee MobileHelp Logo

MobileHelp

check_circleVerified

star star star star star_half
13,152 User Reviews

9.3

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star star star star

Al Kaminsky Lancaster, CA

Your people were great, and very informative. Thank you very much

5 years ago

star star star star star

O. Henry Schultz Seguin, TX

I have had the system for a year now and very happy with it and their service.

5 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Joseph Gurin Montclair, NJ

Haven't had the chance to set up and no one onboarded me

11 months ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Joseph, We received your review and we would be happy to further assist you with updating the account. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we would like to ensure that you are receiving nothing less. Our records show that we have attempted to contact you for the onboarding, but we are sorry if you missed our call. What would be the best number for us to reach you on? You can also reach our Customer Service team directly by dialing 877-827-6207 Option 3. We look forward to speaking with you soon.

Sep. 7th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

John Bukovi Vancouver, WA

We still have not recieved the equipment

11 months ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi John, We received your review and we apologize for any shipping delays you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and upon reviewing our records we're glad to see that you were able to speak with our Customer Service team for assistance in resolving this issue. Please let us know if you have any questions, you can reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 3 for Customer Service. Thank you for being the most valued part of our MobileHelp family.

Aug. 26th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Elwin W. Cole Westbrook, ME

too sensitive for your life style. when it went off couldn't stop it.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Elwin, We received your review and we apologize for any inconvenience this may have caused you. This seems to be referring to the Fall Detection pendant. Our Technical Support team is happy to help review the equipment and advise of best practices for avoiding false alarms; or any equipment alternatives that may better fit your lifestyle. What would be the best number for us to reach you on? You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 1. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we would like to ensure that you receive nothing less. We look forward to speaking with you soon.

Aug. 11th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Linda Cade Saint Petersburg, FL

It was impossible to wear pendant alarms w/o them going off.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Linda, We received your review and we apologize for any inconvenience you have experienced with the false alarms. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we would like to ensure that you receive nothing less. Our Technical Support team would be happy to review the equipment with you to help advise on best practices for avoiding false alarms. What would be the best number for us to reach you on? We can also be reached directly by dialing 877-827-6207 Option 1 for Technical Support. We look forward to speaking with you soon.

Jul. 14th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Sara Cyr Indio, CA

Have to charge too often, bulky equipment

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Sara, We received your review and we apologize for any inconvenience you have experienced with the equipment. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we would like to ensure that you are receiving nothing less. Our Technical Support team would be happy to review your account with you and advise on any equipment alternatives that may better fit your lifestyle. What would be the best number for us to reach you on? Please let us know if you have any questions, our Technical Support team can be reached directly by dialing 877-827-6207 Option 1. We look forward to speaking with you soon.

Jun. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Frank Mccravey Goodlettsville, TN

Bulky, have to charge to much , to many units

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Frank, We see you recently spoke with our Technical Support team. We are happy we were able to speak with you regarding your account and your concerns about the equipment. Please let us know if you have any additional questions, our Technical Support team can be reached by dialing 877-827-6207 Option 1. Thank you for being a valued part of the MobileHelp family.

Apr. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous Oakland Gardens, NY

can't get a straight answer from technical help...no help at all

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hello, We received your review and we would like to apologize for any inconvenience you have experienced. We would like to contact you to further assist with any unresolved issues. What would be the best number for us to reach you on? At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we want to make sure you receive nothing less. You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 1 for Technical Support. We look forward to speaking with you soon.

Apr. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Lynn Foggle East Longmeadow, MA

0

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Lynn, We received your review and we would like to contact you to further assist with any unresolved issues. What would be the best number for us to reach you on? At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we want to make sure you received nothing less. You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 3. We look forward to speaking with you soon.

Apr. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Bonnie Hook Sparks, NV

I haven't need to use it yet. Having trouble using the lock on the door.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Bonnie, We received your review and we're sorry to hear that you were having trouble opening the lock box. But we're glad to see that see you recently spoke with our Technical Support team. We are happy we were able to speak with you regarding your account and that everything has been resolved. Thank you for being a valued part of the MobileHelp family and please let us know if any further assistance is needed. You can reach us by dialing 877-827-6207 Option 1 for Technical Support.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Janet maestre Berkeley, CA

The phone numbers to get the questions answered Never work

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Janet, We see you recently spoke with our Customer Service team. We are happy we were able to speak with you regarding your account and that everything has been resolved. You can reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 3 . Thank you for being a valued part of the MobileHelp family.

Mar. 3rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Tonya Walker Pooler, GA

No one called to confirm why the device was unplugged!

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Tonya, We received your review and we apologize for any inconvenience you have experienced. We do recommend testing the equipment at least once a month to make sure everything is plugged in and working. We are also always happy to help with the equipment if any assistance is needed. Please let us know if there is anything we can do to provide you with coverage and help keep you safe again in the future. You can reach us directly by dialing 877-827-6207.

Feb. 22nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Humberto V Corona Los Angeles, CA

Because I ordered it in Dec 24 2020 and I'm still waiting for it

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Humberto, We received your review and we are so sorry to hear that you have still not received your order. We would like to contact you to further assist with your account. What would be the best number for us to reach you on? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 1. We look forward to speaking with you soon.

Feb. 12th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Kimberly Moreno

An not very impressed with the main base system at all

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Kimberly, We received your review and would like to contact you to resolve any issues. Our Technical Support team would be happy to review the equipment with you. What is the best number for us to reach you? You can also reach Technical Support directly by dialing 877-827-6207 Option 1. We look forward to speaking with you soon.

Dec. 27th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Psttir

My.issue was not resolved agent disconnected me

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi, We received your review and would like to contact you to resolve any issues. What is the best number for us to reach you? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon. You can also reach our Customer Service team directly by dialing 877-827-6207 Option 3. We look forward to speaking with you soon.

Dec. 13th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Harry Hunter

Personaly for me at this it is not cost effective

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

We would love to speak to you and go over your plan. Perhaps we can find a better plan that fits your budget. Give us a call - 877-827-6207.

Aug. 12th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Joyce Leitschh Staunton, IL

it was always going off accidentally and I couln't have that

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Joyce, We would be happy to look into this further with you, however, we are unable to locate an account under your name. Please give us a call at 877-827-6207.

Aug. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Fred Menifee, CA

Had an Emergency and had to call 911 when the MobileHelp would not connect

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

We are sorry to hear about your experience with your system and would love the opportunity to review the alarm in question and speak to you further. Please give our Technical Support Team a call at 877-827-6207, Option 1.

Aug. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous Broken Arrow, OK

I got a different story about payment with each person I talked to.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

We would love to talk to you to discuss this in more detail. Please give us a call at 877-827-6207.

Jun. 26th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dennis Dumais Gorham, ME

wrist band caused rash on arm, called to return was given a hard time

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Thank you for your feedback. We see that you have already spoken to Customer Care and they have resolved your issue. If you need any further assistance, please contact us at 877-827-6207.

Jun. 25th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Mary Caponero Saint Petersburg, FL

The few requests i made were never attended to.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Mary! We reviewed your account and see that our Technical Support Team reached out to you several times, but were only able to leave your voicemails. We would be more than happy to assist you, please contact our Technical Support Team at 877-827-6207, Option 1. We look forward to speaking to you soon!

Jun. 26th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Robert Reynolds

device does not work, was to be sent a replacement ut one has not arrived

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Robert, We are happy to see that you received your replacement device on 04/01/2020 and that you have spoken to Technical Support in regards to this new equipment that you received. If you need any further assistance, please contact us at 877-827-6207. Thank you for being a valued part of the MobileHelp family!

Apr. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

ruth golb

information regarding usage prior to purchasing is not adequate

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Ruth. We are sorry to hear that you didn't receive the information you wanted prior to purchase. We do see that you have spoken to Customer Care at this has been resolved. If you need any further assistance, please contact us at 877-827-6207.

Apr. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Richard Eaton

too complicated to operate have not been using it since I got it

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Richard, We are sorry to hear that you are having difficulty using the system. We have created a ticket for Technical Support to reach out to you. You can also reach them by dialing 877-827-6207, Option 1. We look forward to speaking to you!

Apr. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Emanuel

I just got it working now...it was difficult to put together

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Emanuel, We are sorry to hear that you had a difficult time setting up the equipment. Our equipment is sent active, the only thing you need to do is plug it into an electrical outlet and then test the system. It's a plug & play type setup. If you ever need assistance with your equipment, please contact Technical Support at 877-827-6207, Option 1, M-F 8am-8pm EST & Sat/Sun 9am-6pm EST.

Mar. 24th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Lewis Rothstein

still learning full use but satisfied so far

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Lewis, We are happy to hear that you are satisfied! Is there anything we can do to earn a higher rating?

Mar. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Carol Gogarty PS I am still waiting for my money back.

Too expensive I returned it by mail. I am still waiting for the money refund.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Carol, We have plans as low as $19.95 per month. If in the future this is something that may fit your budget we hope that you will keep us in mind and give us a call! :) Thank you for being a valued part of the MobileHelp family!

Feb. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Lynn Bibler Shell Rock, IA

Service only good if you have ATT cell service, which we do not.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Lynn, We received your review and would like to contact you to see if we can help find a system that better suits your needs. Our systems do not require you to have cell services with AT&T, but simply AT&T cellular coverage in your area. We also have a landline based system. What is the best number for us to reach you? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon. You can also reach our Customer Service team by dialing (877) 827-6207 Option 3. Representatives are available Monday - Friday from 8AM to 8PM and Saturday from 9AM to 6PM EST.

Feb. 3rd, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Arie Visser

Pendant doesn''t work. This is the second one too.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Arie, We are sorry to hear about your experience, as this is not typical. We have created a ticket for Technical Support to reach out to you. We look forward to resolving any issues that have occurred. Thank you for being a valued part of the Mobile Help family!

Sep. 12th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

joyce Traugot

kept going off for no reason STILL WAITING FOR MY REFUND. Where is my refund?

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Joyce! We are sorry to hear that you cancelled your services. We have reviewed your account and see that you were refunded on 08/15/2019. If you need any further assistance with this, please contact Customer Care at 877-827-6207. Kind Regards, MobileHelp

Sep. 7th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Bob

Equipment too heavy, larger than what I could wear.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Bob! We would like to discuss this with you further. Our standard neck pendant weighs about .5 ounce and our fall button is about 1 ounce. What system do you have? We look forward to speaking to you! :) Sincerely, MobileHelp

Sep. 7th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

L

I'm sure your device is great but my mother could not hear the speaker.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

We are sorry to hear that your mom had difficulty hearing the speaker. If there is anything we can do, please let us know! :) Kind Regards, MobileHelp

Sep. 7th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Sandy Redmond, OR

Poor education. Still don't know how to use it. GreatCall better.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Sandy, we would be happy to help you understand your system. What is your best contact phone number? You can also reach us at 877-827-6207. We look forward to speaking to you. Kind Regards, MobileHelp

Aug. 30th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Wolfgang Doepping

When my mom hit the fall button the Mobil help Sent emergency to wrong address

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Wolfgang, We are sorry to hear about your experience. Our Classic system is our home only system that works off the address we have on file. Upon review of your account, we see that your home address has been updated. We are happy that this issue has been resolved. Thank you for being a valued part of the MobileHelp family! Kind Regards, MobileHelp

May. 21st, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Jim Barentine Fort Worth, TX

Wont work with at*t. Charging me for a product that won't work in my location

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Jim! Our systems only work where there is AT&T cellular coverage. We always check the coverage map before placing an order, however, other things can also affect connection, such as in your case with having a metal roof. Since things like this are out of our control, we always offer our risk free 30 day trial, so if for any reason the system does not work for you, you can cancel and return the equipment within the first 30 days for a FULL refund. We do see that you have already spoken to Technical Support and a request for cancellation has been put in on your account. If you need any further assistance, please contact us at 877-827-6207.

May. 7th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous

I haven't had any customer help or anyone inquire about my system.

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi, We received your review and would like to contact you to resolve any issues. What is the best number for us to reach you on? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon. Kind Regards, MobileHelp

Mar. 3rd, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Raymond Wells

device is too sensitive - gets set off with the slightest of motions

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Raymond, We are sorry to hear that you are unhappy with the Fall Detection Pendant. We have created a ticket for Technical Support to reach out to you, to make sure your Fall Detection Pendant is working correctly and to provide ways to limit false alarms. You can also reach Technical Support at 877-827-6207, Option 1. We look forward to speaking to you and resolving any issues you are having with your system. Sincerely, MobileHelp

Feb. 27th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

S. Capezza Canton, CT

Inability to connect easily while outside my home.

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Thank you for posting a review and we’re sorry to hear that your experience was not of the quality you expected or that we strive to provide. We would like the opportunity to investigate this further. We have created a ticket for Technical Support to reach out. We look forward to speaking to you.

Feb. 20th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anne And Richard

The device was too sensitive. We had to send it back and cancel.

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Anne & Richard, Thank you for your feedback. We wish we would have been able to speak to you before you mailed back your equipment, so we could have provided ways to limited false alarms with the Fall Detection Pendant or so that you could have switched to a standard neck pendant. We hope you keep us in mind, should you need another system in the future. Kind Regards, MobileHelp

Feb. 7th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Mary Anne Jackson

too many false alarms with fall detection device

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Mary Anne, Thank you for your feedback. If you having trouble with your fall detection pendant, please contact Technical Support at 877-827-6207, Option 1. We look forward to speaking to you. Best Regards, MobileHelp

Jan. 11th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Don't know yet. Beachwood, OH

Don't have any way of evaluating yet. Communication with your company is nil!

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi, We received your review and would like to contact you to resolve any issues. What is the best number for us to reach you? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon. Kind Regards, MobileHelp

Oct. 24th, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Cheryl stone Ballwin, MO

they always make sure if you are ok even if the alarm wen off accidently

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Cheryl, Thank you so much for the kind review. Is there anything we could do better to change your 1-star rating? If so, please tell us! We aim for 5-star service with all of our customers. Best Regards, MobileHelp

Oct. 18th, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

John M

False alarms are even properly taken care of.

3 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi John! Thank you for your review. We want to make sure that you aren't having any issues with false alarms. Please contact Technical Support at 877-827-6207, Option 1. We look forward to speaking to you. Best Regards, MobileHelp

Oct. 4th, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Judi Richmeier Garden City, KS

Twice I have had the alarm go off w/nothing happening. once at 2:00 a.m.

4 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Dear Judi, Thank you for your feedback. Are you wearing a fall detection pendant to bed? If you are, we do not recommend wearing the fall detection pendant to bed as it can create false alarms when sleeping because we move around in our sleep. We would recommend wearing standard help button to bed. If you have any questions or concerns regarding this, please contact Technical Support at 877-827-6207, Option 1. Thank you for being a valued part of the MobileHelp family! Best Regards, MobileHelp

Jul. 31st, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Frank Shippensburg, PA

The device I had went off for no reason.

4 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Frank, We are sorry to hear this. We would be happy to take a look at this false alarm with you. Please contact technical support at 877-827-6207, Option 1 at your earliest convenience. We look forward to speaking to you. Sincerely, MobileHelp

Jul. 26th, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Hard of hearing

Not good for people who are hard of hearing

4 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hello, The system was not designed for deaf or hearing impaired, but you would still be able to use MobileHelp’s medical alert system. If you had an emergency and pressed one of your emergency help buttons, the system would be activated, alerting our central station operators, who would come over the two-way speaker in the base station and mobile device. If you are unable to hear the operators and do not respond, the operators would dispatch help to your location. The operator would also notify a family member or friend letting them know of the situation. When setting your account up, we create a personal profile for you and would notate on file that you are deaf or hearing impaired. Our service also comes with MobileHelp Connect which can text or email contacts designated during an emergency in addition to a phone call from the central station operator. Kind Regards, MobileHelp

Jul. 26th, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous

Absolutely terrible customer service and it wish wash a piece of equipment

4 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi, We received your review and would like to contact you to resolve any issues. What is the best number for us to reach you? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon. Kind Regards, MobileHelp

Jul. 18th, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dennis T. West Des Moines, IA

Very poor-weak speakerphone, poor receiver for cell signals.

4 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Dear Dennis, We apologize for any technical difficulties you may have experienced. Our Technical Support team would be more than happy to look into these concerns with you. Please feel free to reply to this message with the best number for us to reach you on, or contact our Technical Support directly by dialing 877-827-6207, Option 1 and we will be happy to help. We look forward to speaking with you soon. Kind Regards, MobileHelp

Jun. 26th, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Bernard & Martha Griesinger

There are a lot of false alarms, none of them are really genuine.

4 years ago