Best Company Guarantee MobileHelp Logo

MobileHelp

check_circleVerified

star star star star star_half
11,807 User Reviews

9.5

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star star star star

Paula Laney

Customer care really DID care. I called several companies and yours was the most curious.

2 years ago

star star star star star

Stanley Potter Mesa, AZ

It is easy to use.I hardly notice that I am wearing the pendant or the main unit on my belt.

2 years ago

star star star star star

Troy Chang San Diego, CA

It was east to order. Arrived quickly. Everyone I talked with was knowledgeable. Easy to set up.

2 years ago

star star star star star

Lisa

Clear and helpful. I felt confident I understood what product I was getting and how it worked.

2 years ago

star star star star star

Aleeta Osmond Gainesville, FL

I felt very comfortable getting set up with Mobile Help.. They explained the system clearly for me.

2 years ago

star star star star star

L Forest

An excellent user friendly system and availability of knowledgeable and kind employees

2 years ago

star star star_border star_border star_border

Claire

It is very inconvenient when I go out to carry the GPS button around. It would be alot easier if I could just put it around my neck or attach it some way to my clothing.

2 years ago

star star star star star

Eileeng

So far, have tested the equipment twice and the response was quick and responders were polite

2 years ago

star star star star star

Excellant!

It does do the job i needed it for. If asked by this survey company i would not take the survey!

2 years ago

star star star star star

Lynn Howell, MI

They took care of every thing. I have not had to use it yet but I am confident it will work right.

2 years ago

star star star star star

Time 2 Change Media LLC Nashville, TN

Excellent product, the independent salesman was very helpful and I got my product in a short time.

2 years ago

star star star star star

Sandy

support was clear and easy to use equipment. My only complaint is the pendent is to heavy to use.

3 years ago

star star star star star

Anonymous Spanaway, WA

The representative Sue S. that I talk to was amazing she was super helpful and informative

3 years ago

star star star star star

Anonymous

The ease of obtaining 24 hour assistance by using a simple to use monitor is amazing to me.

3 years ago

star star star star star_border

Janet Grupp Bloomington, IL

Just tested system yesterday. Gentleman answered curiously and everything checked out. Good to know.

4 years ago

star star star star star

Elton Bamford Grosse Pointe, MI

Although we haven't had occasion to use the services, it's reassuring to know it's there if needed.

4 years ago

star star star star star

eric Wappingers Falls, NY

customer service is very helpful. the wait time is real short. sometimes there is no wait time.

4 years ago

star star star star star

Deann Hadley Elmira, OR

I would recommend this service to anyone has health problems or a senior living alone.

4 years ago

star star star star star

DeWayne L. Smith Hamilton, MT

Your service has been outstanding in every way. Keep up the outstanding service.

4 years ago

star star star star star

Juanita Seattle, WA

Responded to a fall. Notification was prompt. Caller was pleasant and helpful.

4 years ago

star star star star star

Carolyn Kramer Camarillo, CA

Though thankfully I have not had occasion to use it it's comforting to know I can if necessary.

4 years ago

star star star star star

Barbara Allen Phoenix, AZ

This is an excellent product. It gave me continuous reassurance. It was also easy to use.

4 years ago

star star star star star_border

KATHY Cortlandt Manor, NY

ONLY ISSUE I HAVE IS AUDIO - REPRESENTATIVE UNABLE TO HEAR MY RESPONSES UNLESS I AM VERY CLOSE TO UNIT

4 years ago

star star star star star

Scott Shabot Boca Raton, FL

test xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Johnhollan Bonnyman, KY

On hold over three minutes emergency caall

6 months ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi John, We received your review and we would like to apologize for any inconvenience that you have experienced. We would like to contact you to further assist with your inquiry. What would be the best number for us to reach you on? At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 3 and we will be more than happy to help. We look forward to speaking with you soon.

Mar. 3rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Kimberly Moreno

An not very impressed with the main base system at all

9 months ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Kimberly, We received your review and would like to contact you to resolve any issues. Our Technical Support team would be happy to review the equipment with you. What is the best number for us to reach you? You can also reach Technical Support directly by dialing 877-827-6207 Option 1. We look forward to speaking with you soon.

Dec. 27th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Psttir

My.issue was not resolved agent disconnected me

9 months ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi, We received your review and would like to contact you to resolve any issues. What is the best number for us to reach you? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon. You can also reach our Customer Service team directly by dialing 877-827-6207 Option 3. We look forward to speaking with you soon.

Dec. 13th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Steve Easley

She was not very receptive, when I told her I wasn’t feeling well.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Steve. We are sorry to hear about your experience. We have forwarded your feedback to our Leadership Team for review. Thank you for taking the time to send us this message.

Aug. 21st, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Gary Bird Hatfield, AR

Connection takes to long and i don’t need it now anyway

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Gary. We see that you have already spoken to customer care and they have resolved your issues. If you need any further assistance, please contact us at 877-827-6207.

Aug. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Mary Beth Davison Mentor, OH

Having trouble with the GPS on the call button

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

We are sorry to hear that you were having trouble with your GPS unit, however, we do see that you have spoken to our Technical Support Team and they have resolved your concerns. If you need any further assistance, please contact us at 877-827-6207.

Aug. 11th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

betty stroll pass Monroe, CT

i do not care for the bright lights on the unit.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Betty, We are sorry to hear that the lights on the base station bother you. Perhaps, moving the base station to a different location in your home will help create a solution to your concern. If you would like to discuss this further, we would be happy to go over different areas that would be suitable to put your base station. Please give us a call at 877-827-6207, Option 1. Thank you for being a valued part of the MobileHelp family!

Aug. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Trudyelliott Copperas Cove, TX

Microphone is in another room. It can’t be heard where fall can happen. Not at all helpful to me.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Thank you for your feedback. With your system, you don't have to have a conversation to get help, if you press the button for help, and the monitoring center does not make contact with stating you don't need help, help will be sent. Typically, if you can't get to the speaker to tell them you don't need help, you probably need help.

Jun. 11th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous

3 times the thing went off, no voice thru pendent, have to be in room with base station

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

We would be happy to discuss your specific experience in more detail. Please give us a call at 877-827-6207, Option 1. We look forward to speaking to you!

Mar. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Patricia Peters

Pendant keeps setting off alarms. False advertising.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Patricia, We are unable to find an account under the name provided. Please give us a call at 877-827-6207, so that we can address and resolve any issues you are experiencing. We look forward to speaking to you!

Mar. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Myra McIlvain

My husband fell last week and the device did not pick it up.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Myra, We hope your husband is okay! We have created a ticket with Tech Support to reach out to you. You can also reach us at 877-827-6207. We look forward to speaking to you.

Mar. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Steven Pijut

Wearing the device, my mother fell twice, and the device did not register either fall!

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

We are sorry to hear about your experience, however, we are unable to locate an account under your name. Please reply to this message or give us a call at 877-827-6207, so that we can review your account and resolve any issues you have encountered. We look forward to speaking to you soon.

Mar. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Juanita Law

I gave it a 1 because,I don't use it. We got it for my sister. Contact her, not me. Victoria Ramos

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Juanita, If your email was provided during the order process, then that would be the reason you received the review directly to you. You can always forward the review to your sister to complete.

Feb. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Paul S

Devices are too big and clunky compared with others.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Thank you for your feeback!

Feb. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Nancy Katulski

Product does not do what they tell you and getting your refund is beyond difficult

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

We are sorry to hear about your experience, however, we do see that you have been in contact with our Accounting Team to resolve the concerns you've had. If you need any further assistance, please don't hesitate to contact us at 877-827-6207.

Feb. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Susan Hawley

The many reps I spoke to all told me different things that didn't check out. See my call history.

1 year ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Susan, thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience. We take pride in providing the best possible customer service, and we are constantly looking for ways to improve. Upon reviewing the account, we see that this issue has been resolved and your account is now closed. If there is anything we can do to further assist you, please do not hesitate to give us a call. You can reach our Customer Service team by dialing (877) 827-6207 Option 3. Representatives are available Monday - Friday from 8AM to 8PM and Saturday from 9AM to 6PM EST.

Feb. 3rd, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Ruth Lane for Delcie Lane

products did not arrive as ordered and then they didn't work well.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Ruth, Thank you for taking the time to send us a message. We reviewed your account and see that you have already spoken to Technical Support and have resolved any issues. If you need any further assistance, please contact us at 877-827-6207. Thank you for being a valued part of the MobileHelp family!

Sep. 12th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Lillian Allen

Takes too long to respond. Maybe I was in panic mode.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Lillian. We would be happy to look at the respond time to the event in question. Please contact our Technical Support Department at 877-827-6207, Option 1 for assistance. We look forward to speaking to you. Kind Regards, MobileHelp

Aug. 30th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Cheryl

I was promised a return label and have not received it

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Cheryl. Was your label emailed or mailed to you? If it was emailed, keep in mind it is sent directly from the carrier either FedEx or USPS and sometimes it will go into your spam folder. If it was mailed to you, it can up to 5-7 business days to arrive. Please contact our Customer Care Department at 877-827-6207 for follow up on your return label. Kind Regards, MobileHelp

Aug. 30th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Anonymous

I cannot turn the alarm off when it comes on in error

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi, We received your review and would like to contact you to resolve any issues. What is the best number for us to reach you? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon. Kind Regards, MobileHelp

Aug. 30th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

NOYB

Did not alert when my grandmother fell. Pressed the button and no one ever answered

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi, We received your review and would like to contact you to resolve any issues. What is the best number for us to reach you? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon. Kind Regards, MobileHelp

Aug. 30th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Rosemary

I have yet to use my button or an emergency

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Rosemary, Thank you for taking the time to send us a message. Is there anything we can do to earn a higher rating? Kind Regards, MobileHelp

Aug. 29th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous

We didn't have good service and could not depend on MobileHelp. It didn't work when we tried it.

2 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

William

When I travel by myself, I take my MobileHelp device with me.

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Awesome! Is there anything we can do to earn a higher rating? Kind Regards, MobileHelp

Aug. 2nd, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Elijah Shaw

poor cellular service, never received refund and was charged for additional month

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Elijan, Thank you for your review. We reviewed your account and see you were given a full refund on 04/22/2019. If you need any further information regarding your refund, please contact us at 877-827-6207. Kind Regards, MobileHelp

May. 21st, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Warren

When I try to call I can never get through

2 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Warren, Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience. We do offer a call back feature when there is a wait time to speak to Customer Care. We can also assist you with most things through our online chat on our website at . Thank you for being a valued part of the MobileHelp family! Best Regards, MobileHelp

May. 21st, 2019

We're on a mission to empower consumers to make the best decisions and connect confidently with companies that deserve their business.

© 2021 BestCompany.com LLC - All rights reserved Privacy Policy | Terms | Do Not Sell My Personal Information