American Residential Warranty Logo

American Residential Warranty

check_circleVerified

star star star star star_border

6.0

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star star star star

Bill West Jordan, UT

They got our dryer fixed and working very quick . We didn’t have to wAit longer for them to get the part. They went and got it and it was all done the same day.

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Bill, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Dec. 20th, 2019

star star star star star_border

Jackie Joy Bainbridge, GA

Because of my home location, I had to find a repairman on my own, but ARW reimbursed me in a timely manner. I think if they can’t locate a repair facility the $55 fee should be waived.

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Jackie, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Dec. 16th, 2019

star star star star star

Walter Burgess Wilmington, NC

I’ve used them twice this year and the service fee is much lower than the other companies. Couple that with great customer service... having this seems like a no brainer.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Walter, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Nov. 13th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Tyrone simon Fayetteville, NC

BEWARE! RIP OFF ALERT!!!!! This company lied from day1. It was only discovered when I utilized the services. 1. I was told if a repair could not be fix after the 3rd attempt, it would be replaced. Their Agreement has verbiage to that effect, but when I requested replacement (after the 4th attempt to repair the item), I was meet with excuse after excuse and long hold time on the phone. I was informed about the Arbitration process, where once you sign a contract with this company, you give up your rights to have your case heard by a judge or jury (again, this information is comes after you sign the contract). End result, I am out over $1K with this company, broke Ice Maker, and damaged wooden floors. WARNING, DON'T LEARN THE HARD WAY LIKE MYSELF! TO ALL MY MILITARY BROTHERS AND SISTERS, PLEASE STAY AWAY FROM THIS COMPANY OR YOU MAY IT!

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Juan McMinnville, OR

My refrigerator went out 4 months ago they say they will fix or replace it on their comercial, but in reality they dont they give you a fraction of the replacement cost if its unfixable like mine and got a check for $375.00 because they also deduct the cost of the service call to the total they give. Also my water heater went out and i have no hot water i called a week ago and no service yet they say they cant find a repair company in the area and that it would be 3 to 4 days more for their resolution team to call with some alternative way to service it. Dont buy this crapy service companies policy i would recomend Sears warranty or even American Home Shield they are cheaper monthly and i have friends that have them and no issues when having service. I would give a negative star rating if it was possible.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Juan, We apologize for any inconvenience you may have experienced. We would greatly appreciate the opportunity to turn your experience around and look into this issue. Please send us a direct message with any details from the claim such as claim number, approximate date of claim placed, etc. as we would be more than happy to initiate a full review. We look forward to hearing from you. Sincerely, American Residential Warranty

Oct. 31st, 2019

star star star star star_border

Chantilla E. White Indianapolis, IN

Out of approximately three service calls we had two good ones and one poor one. The poor one was for replacing a defective garbage disposal. It took approximately two to three weeks to get the job done.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Chantilla, Thank you for the kind review. We apologize for any inconvenience you may have experienced. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Oct. 18th, 2019

star star star star star

Rodrick Hicks Soddy, TN

We had a bad leak under our sink in our bathroom. We called ARW, they were very professional and helpful. They had a plumber out the very next day. Couldn’t be happier.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Rodrick, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Oct. 17th, 2019

star star star star star_border

Murt Philadelphia, PA

For the most part my experience with ARW has been 4 star. On one occasion I had to wait 2 months for a replacement washer, but when my heater needed repair they were right on time and sent someone out the same day.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Murt, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Oct. 15th, 2019

star star star star star

Ms. Walker Upper Marlboro, MD

The repair person arrived when he said he would. He left the areas he worked in clean, he was polite & professional. He explained the work performed .

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Ms. Walker, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Sep. 30th, 2019

star star star star star

J. Kiely Downers Grove, IL

We needed our dryer repaired. The technician had the parts and the repair was made. We've had no additional problems. The dryer has been working fine since the repair.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello J. Kiely, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Sep. 9th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Vince Palm Springs, CA

I put in a claim 3 weeks ago with ARW, regarding my pools heater. After going back-and-forth and back-and-forth between the ARW And the company they recommended . I just keep getting the run around . Finally today, after I contacted the Better Business Bureau I got a response from them denying my claim. They said that my pool heater was damaged by chemicals. My pool is a salt water pool, and other than salt being put in there have been no other chemicals put into the pool. I contacted the manufacturer of the pools heater and they told me the average life expectancy of their Pool heater is 7 to 10 years. My pool is now 10 years old. They said that the pools valves and gaskets will deteriorate after time, just because the fact that it's water. And water does cause rust As well as deterioration . Now, i just contacted my pool builder, and his company also does the pool maintenance on my pool. They said that it was no fault of my own that the heater has failed.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Vincent, From our records, it looks like you have been in communication with a customer care manager. Please expect a follow-up call within 24-48 hours, if there are any questions in the meantime please feel free to reach out. Sincerely, American Residential Warranty

Sep. 12th, 2019

star star star star star

Roy A. James Avon, OH

then transaction on my water went smooth with American Warranty would and will recommend them to family and friends. The monthly premium is very reasonable as well.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Roy, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Sep. 6th, 2019

star star star star star

Latisha New Orleans, LA

My experience with American Residential has been great so far. Recently I had to get my microwave repaired and I was very pleased with the service they provided.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Latisha, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Aug. 20th, 2019

star star star star star

Robert Sharpsburg, GA

Upstairs Air conditioning system went out. System lasted 22 years. American Residential helped pay towards the cost of a new system. Technician who installed new system was excellent and honest. Works great.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Robert, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Aug. 14th, 2019

star star star star star

Vicky luster Birmingham, AL

My washer went out I call they got someone out here immediately I got a check cause they couldn’t fix my washer it was sooner than I thought it will be

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Vicky, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Aug. 12th, 2019

star star star star star

Grace welsek Bergenfield, NJ

Great response time.They sent out 2 great repair men for2 different things One was for ice maker in refrigerator and the other one was clog in kitchen sink

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Grace, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Jul. 31st, 2019

star star star star star

Sonia Bivens Newark, NJ

I have been a Customer for about (2) years now , I am very satisfied with the service, I've used plumbing and electrical, everyone was great!, Great Job and Great Service.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Sonia, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you are satisfied with the services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we look forward to continuing to serve you for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Jul. 11th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Jialin Dai Fontana, CA

I purchased this warranty based on the review. But I am so disappointed with this company. Looks it is trying to get all of my money. I paid the full year at once time. And I claimed one service with my water heater pipe leaky. And then after one month, I called to get another service with water heater no hot water. They set an appointment for me for the next four days. But on the appointment day, nobody showed up until I called, they told me they made a big mistake to send a different state company to me. Then they said they would make another appointment in two days. They did not care whether we had hot water use at all. Then they also told me that since I can only use $300 to fix the water heater, with the first $295 fixing the pipe, I only have $5 to use for the next time. I do not understand about it since I paid $55 trade fee every time. So I canceled the plan. But I only got $22 back( I paid $595 for the full year)after three months using with this home warranty. They told me that the $295 fixing fee should be paid by me and trade call fee and three months fee and $49 cancellation fee should be paid by me which I only got $22 back. I never met this kind of company. It is not my fault to cancel the warranty. They are not doing service right and also has the strange policy which fools the people. I have very bad experience with this company and would tell everyone about the situation. Do not use this company at all.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Jialin, We are looking into this matter here at the corporate office and will be working on an amicable resolution and will be providing you an update as soon as possible. We apologize for any inconvenience you may have experienced. We will be in touch soon. Sincerely, American Residential Warranty

Jul. 3rd, 2019

star star star star star_border

John S

It is wonderful to have an honest, reliable organization that you can depend on in a time of need. We have called several times over the years and received prompt, efficient service and highly recommend.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello John, Thank you for your kind review. We are pleased to hear that you are satisfied with the services that have been provided. Please do not hesitate to reach out to us should any future need arise as we look forward to continuing to provide service for your home warranty needs for many more years to come ! Best Regards, American Residential Warranty

Jun. 26th, 2019

star star star star star

Lauren Smith Monterey, CA

I researched different companies. ARW had the best price for the coverage I was looking for. I had a couple of minor issues in the beginning but all was worked out.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Lauren, Thank you for the kind review ! We are pleased to hear that you are satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we look forward in continuing to provide service for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Jun. 24th, 2019

star star star star star_border

Cyndi Upper Marlboro, MD

My overall experience with American Residential Warranty has been very good. I've been very satisfied with the services they have provided in the past. I highly recommend their services.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Cyndi, Thank you for your kind review. We are glad to hear that you are satisfied with our services. Please do not hesitate reaching out to us should any future need arise as we look forward in continuing to provide service for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Jun. 21st, 2019

star star star star star

Cass

This was our first claim but I was very pleased with the responsiveness and customer service. The service call was exceptional and everything was fixed in one appointment.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Cass, Thank you for your kind review. We are please to hear that you are satisfied with our service. Please do not hesitate to reach out to us in the future if there is anything you need. We look forward in continuing to provide you service for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

May. 30th, 2019

star star star star star

Donovan Edwards Hollywood, FL

Their service for the dishwasher and the garbage disposal was very prominent did not have to fight with anyone they were very polite and the problem was resolved in days.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Donovan, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that your issues with the garbage disposal and dishwasher were promptly taken care of. We look forward to continuing to service you for your home warranty needs in the future. Best Regards, American Residential Warranty

May. 8th, 2019

star star star star star

Lena Fayetteville, GA

I had a motor to go out on my upstairs furnace and in 2 days I had a new motor put on by one of your furnace Serviceman. The gentleman was very courteous and professional.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi Lena, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that your furnace was repaired and that your experience with our company was great. If there's anything that we could do, please let us know. We look forward to continuing to provide warranty protection for your home. Sincerely, American Residential Warranty

Apr. 11th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Joe Baust St Louis, MO

Calling to receive service is NEVER smooth. Often the operators have difficulty understanding my problem or understanding what I am saying. For sure they understand how to collect the fee…that is never a problem. Invariably I have had to kick my claim up the corporate chain…painful and time consuming. I had a toilet not working…turned a claim in and used a local, reliable plumber. Then I was told I had a limit of $300 a year for plumbing…”Read your contract” I was told. The very next day I turned in the bill with sufficient justification and info. Received, one month later a request for a more descriptive account of what was done including cost per part, time per part for install. This has happened several times now…this drags out for whatever the reason may be…but is disconcerting. This process is so burdensome at times you want to pull out your hair. Have been with this company for several years…and have stayed with them, but the process for filing claims is becoming more and more egregious. So I kick up things to a higher level…it should not be that difficult. It does not have to be that way. A warranty is a fail-safe for a customer. When a customer spends an inordinate amount of time trying to get things done in a timely way, get a repair person that in one case would have been 12 days, find your own repair person, submit a bill and claim, follow-up to get it paid, are told the claim is insufficient and you need to follow up, obtain a denial, go through the process again…the cost in time and personal worries makes one wonder whether the whole concept is worth it. It does not have to be this way!

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi Joe, Thank you for the kind review. We are pleased that you're satisfied with our company. We work hard to provide the best service to our customers. If there's anything that we could do, please let us know. We look forward to continuing to provide warranty protection for your home. Sincerely, American Residential Warranty

Apr. 2nd, 2019

star star star star star_border

Monique R. Thompson Austin, TX

My experience so far has been good. My questions were answered in a timely manner and I really appreciate that. It would be outstanding if all service organizations practiced this. Keep up the good work. Thank you.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi Monique, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you had such a great experience with our company. If there's anything that we could do, please let us know. We look forward to continuing to provide warranty protection for your home. Sincerely, American Residential Warranty

Mar. 26th, 2019

star star star star star

Frank Benjamin Toms River, NJ

Repair technician new his craft. He worked out a solution to fix my dishwasher that required coming up with a solution to fix a manufacturing defect.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi Frank, We're happy to hear that your dishwasher was fixed to your satisfaction. Please do not hesitate to contact us should you need further assistance in the future. Sincerely, American Residential Warranty

Mar. 14th, 2019

star star star star star

Doris Jeffers Columbus, OH

I found they’ve were true to their word and came at the time agreed upon. My appliance was fixed in a timely manner and am well satisfied with the service.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi Doris , Thank you for the kind review. We are pleased to hear that your issue was repaired and that you're satisfied with our service. If there's anything that we could do, please let us know. We look forward to continuing to provide warranty protection for your home. Sincerely, American Residential Warranty

Mar. 12th, 2019

star star star star star

DAVID RUSS Harrison, MI

YOU NEVER know what can go wrong in your home. As a senior with a handicap it has A been blessing and I used two times already. Promise given and promise kept with ARM

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi David, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that your issues were repaired and that our services had been a blessing for you. If there's anything that we could do, please let us know. We look forward to continuing to provide warranty protection for your home. Sincerely, American Residential Warranty

Mar. 7th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Hannah Nolte Gatesville, TX

We have been with American Home warranty for over a year now. The first time we made a claim for a plumbing issue they said it wasn’t covered. The second time we made a claim for our a/c, they didn’t have any repair techs in the area that contracted with them so they said we could find our own. We did and submitted the repair bid which they approved. We sent the paid bill to them for reimbursement and they told us that because the unit is over 10 years old that they are only obligated to pay 50% of the bill. They never said anything about this until after we had paid the repairman. Very disappointing. Had we known all these things, we would never have gone with this company.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hannah, We are sorry to learn that your are not satisfied with your warranty coverage. Unfortunately, we are unable to locate a customer account with your name in Gatesville. If in fact you are an American Residential Warranty Customer and not with one of the many other warranty companies, we would very much like to review your claim and learn more about what happened. Please reach out to our corporate customer care team and ask them to initiate a review. We will also send you a private message so we can gather more information and hopefully provide an amicable resolution. Kind Regards, American Residential Warranty

Mar. 6th, 2019

star star star star star

Luis pacheco Conyers, GA

Since I've been with this service the customer service has been excellent very very respectful and they help you with whatever you need thank you for your service

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi Luis, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that your issue was repaired. If there's anything that we could do, please let us know. We look forward to continuing to provide warranty protection for your home. Sincerely, American Residential Warranty

Feb. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

REGINNA M HALL Columbia, SC

I started out thinking what a great deal when purchasing this home warranty but I will most likely go back to American Home Shield as soon as my issue is resolved. If it ever gets resolved. I called in a work order for my dryer not working. The company contracted came 3 WEEKS AGO and told me it was the door switch or door latch that was the issue. So I was told it would be in 3 or 4 days... week 1 NO response. I called in o week 2 and Cunningham Appliances said it should be in my Monday ( 3 days after my call.) Then NOTHING. I call back end of week two a d I am told by Cunningham Appliances he spoke with then and it was mailed and I should have it Saturday or Monday. Again nothing. I called American Residential who does call Cunningham Appliances and they tell ARW it's on back order AFTER he just told me the part was in the mail. Really. ARW tells me what Cunningham Appliances told them and I know it's a lie because Cunningham Appliances told me the part was in the mail and had been shipped. I have checked with 3 companies that make this part for my model number dryer and it's in STOCK. This service sucks and I will be calling in a complaint with the BBB and ARW today. After I get my dryer repaired or my $55 back I will cancel and return to American Home Shield.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Reginna, We are very sorry to hear that you are having this experience and would like to do everything we can to get the issues resolved with the dryer claim. Hopefully we can turn this review into a 5 stars. We have escalated this to our claims team and a supervisor will be reaching out to you. Warm Regards, American Residential Warranty

Feb. 8th, 2019

star star star star star

JB Boca Raton, FL

Fixed 3 appliances in the first 2 months of coverage. Saved me over 2 thousand dollars. Thanks to how they handled the claim from beginning to the end!

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi JB, Thank you for sharing value feedback about your experience with ARW. We are glad to hear the policy is saving you money and providing you and your family peace of mind. Please contact us anytime. Sincerely, American Residential Warranty

Feb. 5th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Ashfaq Rehman Burlington, NJ

I called for Plumbing Repair work for my Bathroom and representative asked me the copayment of $55.00 which I had paid on phone. when they send the Plumber he assessed the issue and called American Residential Warranty company for Work Approval then I received the call from ARW that they do not cover this kind of plumbing work so I asked my co-payment refund and they denied to refund my copayment refund. why I pay the copayment for the service which I did not received. it is a worse company and their Customer service is so bad. now I am trying to reach their supervisor to talk about my refund but they transfer me from one place to another. Oh God help me to get my refund Back!!!!!

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Ashfaq Rehman, We apologize about the issue you experienced when filing a claim. Please review the private message we have sent, so that we can review the claim and potentially come to an amicable resolutions. Sincerely, American Residential Warranty

Feb. 5th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

C. KEMP Boca Raton, FL

We are familiar with Home Warranty Co’s and the good ones are worth having - That said, American Res Warranty in FL, were the Absolute Worst! Countless attempts to get a Rep to File a Claim. The 1 Rep we got didn’t listen to our issue, cutting us off by stating, “We don’t cover that issue”. It was ridiculous- We asked for a Supervisor. Waiting 1 year for that Returned Call! Of course we tried to call 37 times, 14 emails to every Dept to NO AVAIL. We tried to get a REFUND & still NO RESPONSE; NO CLAIMS CAN BE FILED; NO Coverage on ANY Claims when FINALLY reaching A REP; followed by, NONSTOP Harassing SALES CALLS BEGIN when the POLICY EXPIRES exceeding 12 PER DAY, ALL WEEK LONG until we threatened with our legal counsel. It was THE MOST RIDICULOUS waste of MONEY & TIME as they are ABSOLUTELY SCAMMERS. NO REFUND on Fraudulent Coverage we paid over $780 for and received NO SERVICE on valid covered items, NO RESPONSE FOR a SUPERVISOR to Review or Simply CALL US BACK. Also, PHONES SHUT DOWN midday when you attempt to call in a claim. The only time you’ll get through is on a SALES CALL.

3 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi C. Kemp, We apologize for the issues you encountered when filing a claim. We would value the opportunity to look further into your experience. We have sent you a private message so that can learn more. We look forward to speaking with you further. Sincerely, American Residential Warranty

Feb. 5th, 2019

star star star star star

Tom Boca Raton, FL

I bought a warranty from them about 6 months ago. They have always responded quickly to my claims. The price is very competitive and the coverage is the best I have seen.

4 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi Tom, Thank you for taking time to share feedback about your most recent experience. Please feel free to contact us anytime. Sincerely, American Residential Warranty

Feb. 5th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Kim B Marion, IL

Odds are my review won't even be shown. Service is horrible. I have waited almost 3 weeks on a garbage disposal to be replaced.

3 months ago

star star_border star_border star_border star_border

Isabel Vasquez Atlanta, GA

It's a joke company, don't worst your money. Nothing good can be said about the company, I can't said anything good because they only make fun of the customer.

4 months ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Linda Clark

They have taken care of my garage door opener quickly and efficiently!

1 year ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Linda, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Dec. 23rd, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

S. Bovell.

Quality and Costomer service is great. The whole process is customer friendly

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello S.Bovell, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Nov. 24th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Faye Young

They are prompt and helpfuld when you are facing an issue with your house.

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Faye, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Nov. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Ryan Blair Trenton, MI

They started out extremely unwilling to assist me. I was pushed from person to person. Never taking responsibility.

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Ryan, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Aug. 7th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

C Kannapolis, NC

Easy to use, fast service, professional, and reasonably priced

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello C, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Jun. 2nd, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Ron Belt

I called and they jumped right on my problem, and had it fixed right away.

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Ron, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

May. 19th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Everardo Fuentez

Fast service operators doing the jobs and getting the tags out there in time

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Everardo, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

May. 19th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Karen Jensen Mission Viejo, CA

My ice maker leaks. My freezer door is frozen shut and is very difficult to use. Yet I’m told it’s my responsibility to pay for repairs to the door after paying the premium for 10 months without using the warranty and $55 to open this claim! The customer service person, Monica, was rude, slow to respond and very difficult to understand. I felt brushed off rather than assisted. Plus she would not allow me to speak to a supervisor!

1 year ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hi Ms. Jensen, We apologize for the unfortunate experience you describe above. Please forward an email with your policy address and phone number so we may look into your claim and complete a full review. Once we have verified your account, a member of our team will reach out to advise of the status of the review. We hope to have the opportunity to turn your experience around. Sincerely, ARW Home Services

Sep. 20th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Denise Gaskins-Pena MA

They contracted a plumber to fix my disposal. The contractor informed me there were rocks blocking my disposal from working. He couldn't fix it!! They didn't have any other contractors!! I had to wait a month to get my $55 credited and then American Home Warrenty charged me $10 over my regular monthly payment when they had Covid-19 lower prices, WOW. Customer service does not exist.

1 year ago

star star_border star_border star_border star_border

Dan Whitaker Eagle Mountain, UT

Absolutely TERRIBLE. I've been on hold for HOURS over the last 5 days trying to get them what they promised to do and what I pay $200 per month for. They don't answer emails, texts, phones or anything. And they have 11 phone numbers -- I've tried them all multiple times. Just trying to get a water heater replaced. The Service Provider looked at it and they've been trying to get hold of ARW too. HORRIBLE service, horrible response.

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Dan, Our apologies for any inconvenience you may have experienced, our records show you have made contact with the claims office. Please feel free to send us a direct message or reach out to our corporate office as we would be more than happy to assist. Sincerely, American Residential Warranty

Sep. 22nd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Marisol Los Angeles, CA

You guys are the worst home warranty. When I call for claim every time you have to know the model and Serial number of the product and most time you say it’s not in your system. The company’s you send out do not do there job or do not come out to check the product. You guys take advantage of people and don’t give the right Reimbursement back. Cause you say the older the product is the less reimbursement you get back.

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Marisol, We apologize for any inconvenience you may have experienced. We would greatly appreciate the opportunity to turn your experience around and look into this issue. Please send us a direct message with any details from the claim such as claim number, approximate date of claim placed, etc. as we would be more than happy to initiate a full review. We look forward to hearing from you. Sincerely, American Residential Warranty

Jul. 23rd, 2020

star star star star star_border

Antonia Anderson Fayetteville, NC

Easy to contact and set up a time for service. Good communication with the company while claim was being completed. Quick payout of money toward replacement of items.

2 years ago

American Residential Warranty Logo

Reply from American Residential Warranty

Hello Antonia, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty

Jul. 17th, 2020