2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty

check_circleVerified

star star star star star_border

6.9

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star star_border star_border star_border

Melissa Waterford, NY

It would be better if they allowed the customer to find a contractor. Long wait time with the one they assigned to the job which most recently led to 10 days without heat, for a repair that took less than 20 minutes

4 years ago

star star star star star

Dennis Southampton, PA

You were great with communication. You called me often to update me on the process and explained each step clearly.

4 years ago

star star star_border star_border star_border

Doris Brunswick, GA

1 year with purchase of new home. Yes, had to use it. Service was fine. Now time for renewal. $800 for a year. Very high. Shop around. I got Choice for half that....same coverage.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Kathy Orlowski Maryland Heights, MO

2-10 has been very unreachable, no followups, and do not seem to make customers number one concern. Our issue has been dragging on for over 3 weeks. Our contractor on the other hand, Zeller, has been wonderful in responding and trying to get 2-10 to get us an update

4 years ago

star star star_border star_border star_border

Manish Hasrajani Hillsborough, NJ

They unfairly pass on the cost of the repairs to the customer by letting contractor charge for uncovered/unwanted procedures in the repair. Contractors use those uncovered charges to recover the underpaid labor cost.

4 years ago

star star star_border star_border star_border

Douglas Lindley Dayton, OH

Service is good if the problem is remedied on the first visit. If 2-10 has to make a decision on the repair recommendation, it takes forever, is poorly communicated , with little regard for the clients inconvenience.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jenny Davis Milton, TN

This company has been unable to follow through and after months of phone calls my HVAC unit is still not working properly. This home warranty was purchased with my new home. It is a joke. Better to have no warranty service than use this company.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Bridget Jimenez Spotsylvania, VA

Insurance scam at best, legally tricking and misleading homeowners. Contracts are highly questionable. We contracted with 2-10 in May of 2017, and have regretted it ever since discovering an electical problem in our home. They are smart mouthed, dishonest and you will be very sorry if you throw your money away on this scam of a company.

4 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Efrain Ortiz

Called never got no where. No solutions to customer problems, agents don't listen to customers at all.

4 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Efrain Ortiz, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Casey Tucson, AZ

Worse customer service experience I have ever had

4 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Casey, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Mohammad Ajgor Woodbridge, VA

Very poor and unprofessional customer service.

4 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Mohammad, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 21st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Justin Kern Orlando, FL

Terrible service providers that never fix the issues

4 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Justin, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 21st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Larry Beck Humble, TX

Because, of claims management and customer service policies

5 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Larry, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 30th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Sarah Caraway Asheville, NC

Have left my refrigerator not working over 2 months

5 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Sarah, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Meredith McKinney Woodbridge, VA

Awful customer service. I will NOT renew with 2-10.

5 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Meredith, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kerry de la Vega Huntersville, NC

No way to contact 2-10 by phone. Sure would make it easier

5 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kerry, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Judith Zickl Ponte Vedra Beach, FL

Still waiting for repair reported 04-29-22

5 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Judith, we're sorry to hear about the delay you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Nick Schilligo

Long hold times, delays in their process, customer services is not good

6 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Nick, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

May. 26th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

D. J. Barton II Atlanta, GA

Given run around on repairs for two months, then repairs never completed!

6 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

We're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

May. 18th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

McKay Stein

Hard to get ahold of. Vendors unreliable, and not clear on what is covered.

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi McKay, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Steven Fairwell

Still waiting on my claim to be completed. It's been 6 months

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Steven, we're sorry to hear about the issues you've experienced. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Mike starbird

They changed the terms in the middle of our policy

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Mike, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kathy Pickett

Service and response is not good. Do Not return phone calls.

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kathy, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Rick Edgell Richmond, TX

Not very responsive. No concern for their customers.

8 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Rick, we're sorry to hear you feel that way. If there is anything we can assist you with, please give us a call and we'll be happy to help. Thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Daughn Silar Cincinnati, OH

Hard to get contractors at times in the past.

8 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Daughn, thank you for your your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 14th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Breana Montgomery, AL

Customer service line is long. My item is still not fixed. I want someone to call me.

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Breana, we're sorry to hear your item is not fixed. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Feb. 23rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Charles Martin Denver, CO

Would like a lower rate. I'm on a fixed income

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Charles, thank you for your feedback and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Diane Murfreesboro, TN

Terrible wait times on the phone and poor customer service and awful resources.

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Diane, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kishor patel Naples, FL

Cannot get work done have multiple issues since first week of dec still none been taken care off

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kishor, we're sorry to hear your issues haven't been resolved. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anita Rice Mesa, AZ

No heat in my house while i had a 90-year-old guest. They made no effort to expedite their help.

10 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Anita, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you described is not the experience we aim to provide. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thank you for your feedback and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Gordon Hecht Ormond Beach, FL

Terrible communication and unable to resolve claims

10 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Gordon, we're sorry to hear you feel that way. What you described is not the service we aim to provide. We'll do our best to provide a better experience next time. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Peter Stroup Golden, CO

their contractors due not follow up as required

10 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Peter, we're sorry to hear about the issues you've experienced with our independent contractors. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jan. 24th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Saundra Dendy Carson, CA

Submitted Several requests never received call from vendors

10 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Saundra, we're sorry to hear you're still waiting for contact. We're here to help. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty with your service address, and we'd be happy to review your claim and help you get this resolved.

Jan. 24th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Tim Vail, AZ

I really dislike that every call has a minimum charge

10 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Tim, thank you for your feedback. We put a lot of time and energy into improving our customer experience and your feedback is a huge help. Thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Dec. 29th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

L Chesapeake, VA

I've had several appliances repaired.

5 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi L, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 9th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dina Evans Fredericksburg, VA

I have escalated a claim twice with no response. When I call, it's impossible to get a representative on the line.

8 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Dina, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Mar. 7th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Andrew Richmond, VA

They change their coverage without informing customers and then automatically renew the contract

8 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Andrew, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Mar. 7th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Kara Yulee, FL

I love the coverage, but when I need customer service no one ever answers

8 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kara, thank you for sharing. We are aware, and apologize, for our extended hold times. We are working tirelessly to resolve this issue. We highly recommend using our homeowner portal to place claims, check status updates, etc. We appreciate your patience and understanding while we work through this and hope you’ll take advantage of the self-service options available through our homeowner portal found at 2-10 .com/sign-in/

Mar. 7th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Rose sprague Aurora, CO

100$ replacement for appliance after 100$ co-pay ! Seriously ? Not good at all

8 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Rose, we're sorry to hear how you feel about your recent experience. If you feel we did not honor our coverage, please give us a call and we will review your claim with you. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time.

Mar. 7th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Robin Postwaite Rochester, NY

Home buyers communicates will with its members.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Robin, thanks for the great review, and more importantly, thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty!

Nov. 24th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Tina M Jones Columbia, SC

Too expensive... not east to use your own provider and reimburse

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Tina, thank you for your response and your honest feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Nov. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Dr Lili Hodis Santa Monica, CA

Good workmanship. But can't get through to you by phone

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thank you for your honest feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home

Nov. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Damian M Stone Mountain, GA

Too long to replace microwave oven. About 2 months to be exact

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Damian, thank you for your response and your honest feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Oct. 21st, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Fikru Silver Spring, MD

They covered the service but not in a timely manner

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Fikru, thank you for your response and your honest feedback. We put a lot of time and energy into improving our customer experience and your feedback is a huge help. Thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Oct. 11th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Craig Smidt Los Angeles, CA

Worst service I have ever received. 3 Service Contractors later and I still have not gotten my fridge fixed

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Craig, thank you for your response and your honest feedback. We put a lot of time and energy into improving our customer experience and your feedback is a huge help. We're sorry to hear your fridge is still not fixed. We know how frustrating that can be and we're here to help. If you are still in need of assistance, please send us a private message, here or on Facebook, with your service address and we'd be happy to review your claim and help you get this resolved.

Oct. 11th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Mary Ann Marchesano Sicklerville, NJ

Most times they suggest a good Contractor

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Mary Ann, thanks for the review, and more importantly, thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty!

Oct. 11th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Ashli Britt Palm Coast, FL

They made it easy for me during my claim

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Ashli, we're glad we were able to make it easy! Thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Sep. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Stan Ewing Carrollton, TX

speed of service. good customer service.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Stan, thank you for the review! We appreciate your support.

Sep. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

She fic Norcross, GA

I can never get in touch with anyone and i dont like that they send different contractors to your house

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

We appreciate your feedback, we are experiencing higher than normal call times. We understand your time is valuable so we appreciate your patience.

Jun. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Carla Galien O'fallon, IL

Actually getting items repaired takes forever! It took 9 days to get a new hot water heater.

1 year ago