2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty

check_circleVerified

star star star star_half star_border

6.9

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kathy Torres Spring Lake, NC

They did not fix my microwave oven, but they did buy me out to get a new one for $12.53.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Kathy Torres. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Feb. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

J Gentry Mesa, AZ

Disappointed with the company not the service people that were sent out.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thank you for your feedback we are sorry to hear about the issues you had with the independent service provider. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message on our Facebook Page or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.

Feb. 4th, 2021

star star star star star_border

Dave Lamb Tucson, AZ

Dispatched quickly, sent Wildcat Plumbing, which was a great company to work with to make repairs.

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

John Clark Jacksonville, FL

I wish there was a Zero. Terrible service! Over a month and still working a broke refrigerator! Keep changing parts. Never hire this insurance company. They are Crap!

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Issiaka Culpeper, VA

I contacted 2-10 about a leak issue on Friday, but someone came on Thursday, so you better not have a big issue. And the service fee ($189) is outrageous.

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Frank Houston, TX

Bought a structured warranty, when got roof leak . Call them they say roof is not a structural of the house , so not cover . They just want take the money .

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Phillip Hendersonville, TN

They are relatively quite deceptive in terms of coverage. We got insured, when the appliance failed, they denied coverage stating it as being preexisting.

3 years ago

star star star star star

Debbie Kingsburg, CA

Excellent staff in knowledge of there warranties. Helpful caring and fast.

3 years ago

star star star star star_border

Chris Wright Clinton, IN

Wished the coverage paid more I still paid more then 2-10 insurance did not think that was fair.

3 years ago

star star star star star

Courtney Willner Omaha, NE

Always prompt, professional, courteous, and very clear communication.

3 years ago

star star star star star

Meghan Omaha, NE

Online info is easy to use and navigate through. Thanks for helping us out!

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

SUZANNE L HUENINK

Three weeks later I'm still without a dryer And no one is calling me I got the run around when i called Horrible service You cashedthe check... when will i have a dryer

4 years ago

star star star star star

Diane Kent, OH

Very fast response. Repair done in a timely manner. Very professional.

4 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Clay Denver, CO

Nearly impossible to get in touch with, unreliable on reimbursements

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Clay, we're sorry to hear you feel that way. If you are still in need of assistance, please send us a private message with your service address, and we'd be happy to review your claim and help you get this resolved.

Oct. 5th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Blanca Luna Tucson, AZ

I have a pending service request open since June and no follow up as of yet

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Blanca, we're sorry to hear about your unresolved service request. If you will send us a private message with your service address, we'll be happy to help get your claim resolved.

Oct. 6th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Cody Gantz Weaver, AL

No calls, no communication over anything, lack of care for clients

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Andrew Realon Springfield, VA

Bad customer service, terrible phone system and wait times

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

andres.garcia Atlanta, GA

Bad experiences and no follow up to issues.

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Charity Drewry Matthews, NC

Incredibly slow on responding to requests and actually getting things done.

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kris Gilbert Warrenton, VA

They are very slow at getting you help and don't pay for hardly anything

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Alex Newberry, FL

Doesn't pay claims, liars, no one follows up, long wait times

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Christopher Brennan Virginia Beach, VA

It took over three and a half weeks to get my hot water heater fixed.

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Cynthia Nelson Mesa, AZ

Process More stressful than ever, and on hold for very long time

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi there Cynthia, thanks for your review. We’re really sorry about the long hold time you dealt with on our phone system. We hate waiting on hold, too, and we really hate making you wait. If you’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss. Thanks for trusting us to protect your home. We’ll do our best to make it more convenient for you next time.

Mar. 25th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Ashlee Gainesville, GA

Very poor customer service and Terrible experience all together!

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Ashlee, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homewarrantyreview or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 25th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous Schenectady, NY

Cause they’re garbage. They really have no customer service ethic.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 25th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Jane Doe Braselton, GA

They put on a band-aid. Not correct the problem.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Jane, we’re sorry that our service earned us the poor rating you gave. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Hatcher Disputanta, VA

Barely cover anything, plumbing company they sent was terrible

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Hatcher, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Curtis Adams Parkville, MD

They use low level vendors. Can never get thru to customer service

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Curtis, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Robbie Denver, CO

Customer service is terrible. Responsiveness to client needs is terrible.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Robbie, we’re sorry that our service earned us the poor rating you gave. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’d like, someone from our escalation team can contact you. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Sherry Payne Covington, GA

Service company that was sent out did not know what he was doing

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Sherry, we’re sorry and disappointed about the poor experience you had with the independent service contractor we dispatched. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right, and we hope you’ll give us another shot at resolving your issue and keeping you as a customer.

Feb. 24th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Alexis Rodriguez Reyes Jacksonville, FL

Contractors some times don't want to do any work.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Alexis Rodriquez Reyes, we’re sorry and disappointed about the poor experience you had with the independent service contractor we dispatched. We’ve looped our contractor relations team in about this issue. If you’d like, they can contact you shortly. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another shot at resolving your issue and keeping you as a customer.

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Cecil West Palm Beach, FL

Plumbing company not trained. $75.00 and gave 1 advise.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Cecil, we’re sorry and disappointed about the poor experience you had with the independent service contractor we dispatched. We’ve looped our contractor relations team in about this issue. If you’d like, they can contact you shortly. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another shot at resolving your issue and keeping you as a customer.

Feb. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dee Bazile Humble, TX

The warranty does not cover what was relayed from my builder.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Dee Bazile, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Feb. 8th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Nelson Meredith Brooklyn, NY

The bigest ripoff don't fall for it their always have an excuses to disapprove service and you get stuck with their service fee not refundable.

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Julie O Burns Ardmore, TN

The worst service ever. Sends out shady contractors refuses claims . Try your home owners insurance. Some offer warranties

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Danielle Atwater, CA

Still have electrical issue. No one ever called once the claim was filed. Terrible experience. Requesting refund for the renewal premium!

3 years ago

star star star star star_border

Guadalupe Castaneda Albuquerque, NM

Customer service was good and it didn’t take long to get everything done.

3 years ago

star star star star star_border

F. Rivera The Bronx, NY

Sometimes service providers take more than 24 hours to respond to an emergency!

3 years ago

star star star star_border star_border

Ron Zachow

Need to have Services closer to home, so we don't have to wait days to get assistance

3 years ago

star star star star star

C V Moorestown, NJ

Good claim payment history. Easy website

3 years ago

star star star star star

Edward Tripp Rochester, NY

I have used several times and received great service.

3 years ago

star star star star_border star_border

Cheryl Joordens Sacramento, CA

The vendor for the air conditioner has not completed the work and it has been over a month

3 years ago

star star star star star

vincent Vancouver, WA

Convenient and easy to use . Always a good experience

3 years ago

star star star star star

Michele Vandergrift, PA

Always there Extremely Courteous and polite

3 years ago

star star star star star_border

Armando Diaz Lathrop, CA

They are quick to solve your problem and easy to get a hold of

3 years ago

star star star star star

Whit Moss Point, MS

Great company. Very professional. Great customer service.

3 years ago

star star star star star_border

Steve Ferguson Sylvania, OH

Had to call service company to make appt but after that everything went smooth

3 years ago

star star star star star_border

Nicole Hagerty Youngstown, OH

The online portion is more user friendly than talking to the actual people.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jennifer Washington, DC

I was without A/C for over 2 weeks in 95+ degree weather. It actually never got fixed. We ended up fixing it ourselves.

4 years ago

star star star star star_border

Karen Udom Dayton, OH

Pleased with the convenience of getting someone out to our house for service.

4 years ago