2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty

star star star star star_border

7.4

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star_border star_border star_border star_border

Danielle Atwater, CA

Still have electrical issue. No one ever called once the claim was filed. Terrible experience. Requesting refund for the renewal premium!

4 years ago

star star star star star_border

Guadalupe Castaneda Albuquerque, NM

Customer service was good and it didn’t take long to get everything done.

4 years ago

star star star star star_border

F. Rivera The Bronx, NY

Sometimes service providers take more than 24 hours to respond to an emergency!

4 years ago

star star star star_border star_border

Ron Zachow

Need to have Services closer to home, so we don't have to wait days to get assistance

4 years ago

star star star star star

C V Moorestown, NJ

Good claim payment history. Easy website

4 years ago

star star star star star

Edward Tripp Rochester, NY

I have used several times and received great service.

4 years ago

star star star star_border star_border

Cheryl Joordens Sacramento, CA

The vendor for the air conditioner has not completed the work and it has been over a month

4 years ago

star star star star star

vincent Vancouver, WA

Convenient and easy to use . Always a good experience

4 years ago

star star star star star

Michele Vandergrift, PA

Always there Extremely Courteous and polite

4 years ago

star star star star star_border

Armando Diaz Lathrop, CA

They are quick to solve your problem and easy to get a hold of

4 years ago

star star star star star

Whit Moss Point, MS

Great company. Very professional. Great customer service.

4 years ago

star star star star star_border

Steve Ferguson Sylvania, OH

Had to call service company to make appt but after that everything went smooth

4 years ago

star star star star star_border

Nicole Hagerty Youngstown, OH

The online portion is more user friendly than talking to the actual people.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jennifer Washington, DC

I was without A/C for over 2 weeks in 95+ degree weather. It actually never got fixed. We ended up fixing it ourselves.

4 years ago

star star star star star_border

Karen Udom Dayton, OH

Pleased with the convenience of getting someone out to our house for service.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Don

No response from assigned contractor- no follow- up by company- beware - if you want service this is not the company to go with

5 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Austin Jacksonville, FL

There's no customer support at all from 2-10.

5 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Austin, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Stephanie Piper Omaha, NE

Can't get through to customer service. Ever.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Stephanie, thank you for sharing. We are aware, and apologize, for our extended hold times. We are working tirelessly to resolve this issue. We highly recommend using our homeowner portal to place claims, check status updates, etc. We appreciate your patience and understanding while we work through this and hope you’ll take advantage of the self-service options available through our homeowner portal found at 2-10 .com/sign-in/”

Feb. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Bethany R Jones Phoenix, AZ

Available contractors are insufficient! We have 2 properties covered in 2 different states and we have yet to have a smooth experience where the needed repair is covered and repaired in a timely manner. We have had to use out of network contractors several times, requiring a huge amount of time and effort on our part for scheduling and requesting reimbursement. Additionally, the customer service experience has been terrible. I was hung up on by a "supervisor". Reps are impatient, not helpful, push off responsibility, and are not invested in the customer outcome. Too many cooks in the kitchen.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Bethany, thank you for your response and your honest feedback. We put a lot of time and energy into improving our customer experience and your feedback is a huge help. What you described is not the experience we aim to provide. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. If you have any outstanding issues, feel free to send us a private message with your service address and we'll be happy to assist in any way we can.

Oct. 6th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

CONNIE SUMMERS Colbert, GA

give you runaround and don't want to pay

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Connie, we're sorry to hear you feel this way. If you experiencing and outstanding issue, please send us a private message with your service address and we'll gladly help get it resolved in any way we can.

Oct. 6th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Sheila Warewilson Stockbridge, GA

Poor customer service would not recommend 2-10 to anyone

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Craig Zampa Brighton, MI

Unclear processes, slow follow up, poor coverage.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

We’re sorry and embarrassed that you didn’t receive the assistance you expected. We’re already working to fix the issue and make it right. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We understand you’re upset, and we want to try to fix it. You’ve trusted us to protect your home, and we want to earn that trust back.

Mar. 11th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Christina Warden Tacoma, WA

Not timely with repairs, not communicative of our options

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Christina , we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Delois Gainey Wilmington, NC

Too long of wait for repairs, disappointed

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Delois, we’re sorry that our service earned us the poor rating you gave. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Catherine Dayton, OH

Poor or unresponsive customer service and copay is too high

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Catherine, we’re sorry and embarrassed that you didn’t receive the assistance you expected. If you’d like, someone from our escalation team can contact you at your convenience. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We understand you’re upset, and we want to try to fix it. You’ve trusted us to protect your home, and we want to earn that trust back.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Smith Jacksonville Beach, FL

Nothing is ever covered! They pick lazy companies

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Smith, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Gayle Manning Fernandina Beach, FL

Very difficult to work with and hard to talk to anyone no

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Gayle Manning, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerwarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Shannon Morgen Lawrenceville, GA

VERY unsatisfied. 1 customer service, not worth the money.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Shannon Morgen, we’re sorry that our service earned us the poor rating you gave. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 8th, 2021

star star star star star_border

KT Omaha, NE

Pretty easy to use online but covered items are not clear.

4 years ago

star star star star star_border

Arthur H Perris, CA

keep the customer informed, shorter service window

4 years ago

star star star_border star_border star_border

Alma Bejarano Fresno, CA

I really appreciate the helpful and courteous assistance every time I call in to request a repair.

4 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

lozeerose San Antonio, TX

2-10 was always prompt and good to work with.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Lozeerose, we're glad to hear you feel that way! Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Dec. 21st, 2021

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dylan Findlay South Jordan, UT

Not impressed by this home warranty. It did not cover anything and then they wanted me to pay a ton of money to renew it. Total waste of money!

4 years ago

star star star_border star_border star_border

Deborah Bastien Guyton, GA

Complete waste of time. They only cover the structure nothing else.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Deborah, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Apr. 15th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

jon knutson Isanti, MN

fraud out of date vendors that are not approved. I think this whole service is not as advertised

4 years ago

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Leslie West Jordan, UT

Not impressed by the amount of things this warranty DIDN’T cover. Not worth the money.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

edward kubas Pennsville, NJ

NOT AS HELPFUL AS I THOUGHT IT WOULD BE....NOT AS ALL HELPFUL

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Samantha Gardner Phenix City, AL

It was great plan until they decided not to renew our service agreement.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Brooke Bridgeton, MO

They don’t resolve complaints. I would give 0 stars if I could.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Janet Adams Hartselle, AL

Very unorganized, and won't stand behind their warranty.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Janet, we're sorry to see we earned this poor rating from you. We're not sure what lead to this rating, but either way, we'd like to apologize for the poor experience. If you're interested in discussing the details of your experience, or if we can do anything to help, please send us a private message at facebook. com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to assist in any way we can.

Dec. 15th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

shanna sorto Anderson, IN

Lack of communication, lack of compation

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Alicia Jasper, IN

Terrible service, do not waste your money.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Stephen Downingtown, PA

No claims have been a covered service to date.

4 years ago