2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty

star star star star star_border

7.4

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

A Houston, TX

Customer service is horrible and they don't try to accomdate the actual customer

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

We’re sorry and embarrassed that you didn’t receive the assistance you expected. We'd like a chance to make it right. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message on our Facebook Page or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.

Feb. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Semere Wilmington, DE

Not happy. I needed their services for the dry wall in the kitchen and nobody fixed it and it has been over two weeks.

2 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Semere. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Leonard Hay Winston Salem, NC

I had a gas leak but it was repaired via my warranty.

2 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey there Leonard Hay, we’re so happy that you had a great experience with the 2-10 Home Buyers Warranty staff. They’re always working hard to help you protect your home, and we’re glad you rated them so highly. They deserve it! Thanks for your continuing business.

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Debbie Eatonton, GA

Customer service is great but the coverage is terrible. I think it is a waste of money. I am not impressed.

2 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Debbie, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Feb. 9th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Siby M Brandon, FL

Their web site wont work for service request. Phone nobody answers or even answer after holding one hour transfer to some other department and hand up. Disorganized company in my experience, or was trying to avoid claims.

1 year ago

star star star star star

Richard Delaquis Alexandria, VA

"The technician was prepared with a new component as the old one failed and was rusted tight.".

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Glen Fuquay-Varina, NC

Garbage. Have a warranty where a garage spring is specifically covered. The garage spring broke and they denied the claim stating "there must have been a pre-existing condition". Do not use this company.

3 years ago

star star star star star

George Blackwood, NJ

I love them. They are easy to gain access to and they provide excellent Customer service

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Bhawani Gautam Pittsburgh, PA

The warranty is just a name sake and look at the kind of professionals they have contracted with. Didn’t fix my HEATING problem, just recommended a filter change and took $100

4 years ago

star star star star star

Chrissie New Castle, DE

Very friendly service and extremely helpful in the event of dealing with my claim

4 years ago

star star star star star

Linda Pond Indianapolis, IN

.. Never had any problems love to work with them. They are very friendly and helpful.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

charles davis Sanger, CA

Three week wait for simple Dryer repair. although they did refund my service fee $75. 1 week wait to repair air cond in the summer, if you are looking for prompt service keep looking. we are looking to change.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Kenneth Coy Evansville, IN

-10 THATS NINUS 10. OUR REPAIRS WHERE NEVER DONE ON OUR WASHER. HOW LONG DOES IT TAKE TO GET PARTS FOR A WASHER? wE HAVE BEEN WATING 3 MONTHS FOR THE REPAIRMAN TO RETURN WITH THE PARTS AND MAKE REPAIRS.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Joy Mullica Hill, NJ

Horrible company. Save your money. I have a double oven. One does not work and can not be repaired. Haven’t heard from anyone about how this issue will be resolved. The holidays are coming and I’m down an oven.

4 years ago

star star star star star

Jason Saint Charles, MO

No real complaints at the moment. They answer their phones and send people out to fix my problem.

4 years ago

star star star star star

Gerri Hand Clementon, NJ

It was wonderful. All I had to do was make the initial call and they handled the rest.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Corinne Mitchell Sacramento, CA

I called several weeks ago to get service for our refridgerator and no one has contacted us! The woman I spoke with was very nice and took our request and assisted us and was very professional, but no contractor has called

4 years ago

star star star star star

Diana Indianapolis, IN

Very pleasant to work with. Very courteous & knowledgeable & caring about your situation

4 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Patricia E McCoy Riverdale, GA

They don't answer calls, have the worst contractors

5 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Patricia E McCoy, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Efrain Ortiz

Called never got no where. No solutions to customer problems, agents don't listen to customers at all.

6 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Efrain Ortiz, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Casey Tucson, AZ

Worse customer service experience I have ever had

6 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Casey, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Mohammad Ajgor Woodbridge, VA

Very poor and unprofessional customer service.

6 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Mohammad, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 21st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Justin Kern Orlando, FL

Terrible service providers that never fix the issues

6 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Justin, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jul. 21st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Larry Beck Humble, TX

Because, of claims management and customer service policies

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Larry, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 30th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Sarah Caraway Asheville, NC

Have left my refrigerator not working over 2 months

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Sarah, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Meredith McKinney Woodbridge, VA

Awful customer service. I will NOT renew with 2-10.

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Meredith, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kerry de la Vega Huntersville, NC

No way to contact 2-10 by phone. Sure would make it easier

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kerry, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Judith Zickl Ponte Vedra Beach, FL

Still waiting for repair reported 04-29-22

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Judith, we're sorry to hear about the delay you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Jun. 22nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

McKay Stein

Hard to get ahold of. Vendors unreliable, and not clear on what is covered.

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi McKay, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Steven Fairwell

Still waiting on my claim to be completed. It's been 6 months

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Steven, we're sorry to hear about the issues you've experienced. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Mike starbird

They changed the terms in the middle of our policy

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Mike, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kathy Pickett

Service and response is not good. Do Not return phone calls.

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kathy, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Rick Edgell Richmond, TX

Not very responsive. No concern for their customers.

10 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Rick, we're sorry to hear you feel that way. If there is anything we can assist you with, please give us a call and we'll be happy to help. Thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Daughn Silar Cincinnati, OH

Hard to get contractors at times in the past.

10 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Daughn, thank you for your your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 14th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Robert R Barlow Southport, NC

Bad commutations. poor service and bad customer service reps.

11 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Robert, we're sorry to hear you feel that way. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

John Tucson, AZ

They declined the repair when my house flooded with water and rain on my floor.

5 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi John, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Aug. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anita Rice Mesa, AZ

No heat in my house while i had a 90-year-old guest. They made no effort to expedite their help.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Anita, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you described is not the experience we aim to provide. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thank you for your feedback and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Gordon Hecht Ormond Beach, FL

Terrible communication and unable to resolve claims

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Gordon, we're sorry to hear you feel that way. What you described is not the service we aim to provide. We'll do our best to provide a better experience next time. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Peter Stroup Golden, CO

their contractors due not follow up as required

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Peter, we're sorry to hear about the issues you've experienced with our independent contractors. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jan. 24th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Saundra Dendy Carson, CA

Submitted Several requests never received call from vendors

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Saundra, we're sorry to hear you're still waiting for contact. We're here to help. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty with your service address, and we'd be happy to review your claim and help you get this resolved.

Jan. 24th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Tim Vail, AZ

I really dislike that every call has a minimum charge

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Tim, thank you for your feedback. We put a lot of time and energy into improving our customer experience and your feedback is a huge help. Thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Dec. 29th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Barbaros Selnur Erdal Ponte Vedra, FL

I am still waiting on repairs to be completed for more than 2 months now

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Barbaros, thank you for your response. We're sorry to hear you're still waiting for a resolution, we're here to help. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook. com/210HomeBuyersWarranty with your service address, and we'd be happy to review your claim and help you get this resolved.

Oct. 21st, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Abdul Rashid High Point, NC

The contractors did a bad job and 2-10 took their side instead of the customer

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Abdul, we're sorry to see we earned a poor rating from you. If you're interested in discussing the details of your experience, or if we can do anything to help, please send us a private message, here or on Facebook, and we'll be happy to assist in any way we can.

Oct. 11th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dallas

My air conditioner quit on me and they never showed up so I can ever find someone to get out here.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Dallas, we're sorry to hear about your air conditioner. If you're ever in need of assistance, please know that we're here to help. If you need additional help, you can send us a private message on Facebook and we'll be happy to assist in any way we can. Thank you for your feedback and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Sep. 24th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

yassine bahammou Lorton, VA

It took 30 days to replace a water heater which is a crucial piece of appliance

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Joan Mierzwa Columbus, GA

I'm still waiting for a refund from them on lock replacement/new home. I've called many times.

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Collin Newberry Birmingham, AL

We are over 2 months after our claim was filed, and our appliance has not been replaced.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Collin. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Mar. 25th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

DEBORAH KENNEDY Vero Beach, FL

I made a service call for my washer machine and the service company never called me.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Deborah Kennedy. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Corrie Brown Newark, DE

when you need them to cover something they don't cover the full amount that needs to be done.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Corrie, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

McFadden Waldorf, MD

It is not worth the money. You pay the service fee and still have to pay out of pocket

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello McFadden, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Mar. 10th, 2021