2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty

check_circleVerified

star star star star_half star_border

6.9

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Helen Gleason Wayne, PA

I wish my hvac rebate were more but it was paid promptly!

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thank you so much for the 4-star rating. Everyone at 2-10 Home Buyers Warranty values your continuing business!

Jun. 21st, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Limin Chen Cypress, TX

Reasonable price. Good service. Online system need improve.

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Lisa Mullings Virginia Beach, VA

Response time has been slow compared to previous years.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Lisa, we’re glad you had a positive experience overall, but we want to apologize for the slow response time you mentioned. We're working hard to resolve any delays as our call volumes increase and we'll do our best to make sure you have a quicker response next time. We appreciate your feedback and support!

Jul. 14th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Chris Buckley San Antonio, TX

Current work request has been an ABSOLUTE disaster!! 7 weeks and still no resolution. Ridiculous!

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Chris. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Mar. 18th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Claylan Coursey Lubbock, TX

Their plan for assisting and communication is growing more difficult to follow. Poor communication!

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi there Claylan, thanks for your review. We’re really sorry about the long hold time you dealt with on our phone system. We hate waiting on hold, too, and we really hate making you wait. If you’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss. Thanks for trusting us to protect your home. We’ll do our best to make it more convenient for you next time.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Sheila S Jacksonville, FL

Poor selection of contractors. They tend to not be professional or top quality.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Sheila, we’re sorry and disappointed about the poor experience you had with the independent service contractor we dispatched. We’ve looped our contractor relations team in about this issue. If you’d like, they can contact you shortly. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another shot at resolving your issue and keeping you as a customer.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Amy Suffolk, VA

Poor coverage, long phone hold times. difficult to use your own contractor

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Amy, we’re terribly sorry that the service request process was so frustrating. We hate letting our clients down. If you’d like, someone from our escalation team can contact you to discuss next steps. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We hope you’ll give us another chance to make this right.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Daita Serghi Fairfax, VA

timely service, large network of contractors

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey there Daita Serghi, we’re so happy to read that you had a great experience with our services. Our goal at 2-10 Home Buyers Warranty is to make the service request process as easy for you as possible. We’re glad we could help you!

Mar. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Sara Wuthrich Godfrey, IL

Terrible Customer Service, inaccurate/contradicting information given to us by different CSR’s.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Sara, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Mar. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Julie Louisville, KY

I had to have replace hvac system and they would not help in any way after 13 years with the company.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Julie, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Stefano Cazzaniga Greensboro, NC

Every single time I run into issues the delay the repairs and cause me extra costs and huge waste of time

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Stefano Cazzaniga, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Barbara Apex, NC

The objective was to come to my home and find ways to not work within the warranty and extort at $100.00 service fee

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Barbara, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Julia Bella Vista, AR

All the repairmen sent were competent and respectful.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Julia, we’re happy that your service request went smoothly. At 2-10 Home Buyers Warranty, we take pride in making the service request process as smooth as possible. Thanks for your continuing business!

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

A Houston, TX

Customer service is horrible and they don't try to accomdate the actual customer

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

We’re sorry and embarrassed that you didn’t receive the assistance you expected. We'd like a chance to make it right. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message on our Facebook Page or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.

Feb. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Semere Wilmington, DE

Not happy. I needed their services for the dry wall in the kitchen and nobody fixed it and it has been over two weeks.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Semere. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Leonard Hay Winston Salem, NC

I had a gas leak but it was repaired via my warranty.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey there Leonard Hay, we’re so happy that you had a great experience with the 2-10 Home Buyers Warranty staff. They’re always working hard to help you protect your home, and we’re glad you rated them so highly. They deserve it! Thanks for your continuing business.

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Debbie Eatonton, GA

Customer service is great but the coverage is terrible. I think it is a waste of money. I am not impressed.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Debbie, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Feb. 9th, 2021

check_circle

Review Source

star star star star star

Aaron Walton Columbia, SC

Great responsive times and low wait times the majority of the time.

7 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Aaron, we're glad to hear you feel that way! Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 16th, 2022

star star_border star_border star_border star_border

Siby M Brandon, FL

Their web site wont work for service request. Phone nobody answers or even answer after holding one hour transfer to some other department and hand up. Disorganized company in my experience, or was trying to avoid claims.

1 year ago

star star star star star

Richard Delaquis Alexandria, VA

"The technician was prepared with a new component as the old one failed and was rusted tight.".

2 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Glen Fuquay-Varina, NC

Garbage. Have a warranty where a garage spring is specifically covered. The garage spring broke and they denied the claim stating "there must have been a pre-existing condition". Do not use this company.

3 years ago

star star star star star

George Blackwood, NJ

I love them. They are easy to gain access to and they provide excellent Customer service

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Bhawani Gautam Pittsburgh, PA

The warranty is just a name sake and look at the kind of professionals they have contracted with. Didn’t fix my HEATING problem, just recommended a filter change and took $100

3 years ago

star star star star star

Chrissie New Castle, DE

Very friendly service and extremely helpful in the event of dealing with my claim

3 years ago

star star star star star

Linda Pond Indianapolis, IN

.. Never had any problems love to work with them. They are very friendly and helpful.

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

charles davis Sanger, CA

Three week wait for simple Dryer repair. although they did refund my service fee $75. 1 week wait to repair air cond in the summer, if you are looking for prompt service keep looking. we are looking to change.

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Kenneth Coy Evansville, IN

-10 THATS NINUS 10. OUR REPAIRS WHERE NEVER DONE ON OUR WASHER. HOW LONG DOES IT TAKE TO GET PARTS FOR A WASHER? wE HAVE BEEN WATING 3 MONTHS FOR THE REPAIRMAN TO RETURN WITH THE PARTS AND MAKE REPAIRS.

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Joy Mullica Hill, NJ

Horrible company. Save your money. I have a double oven. One does not work and can not be repaired. Haven’t heard from anyone about how this issue will be resolved. The holidays are coming and I’m down an oven.

3 years ago

star star star star star

Jason Saint Charles, MO

No real complaints at the moment. They answer their phones and send people out to fix my problem.

3 years ago

star star star star star

Gerri Hand Clementon, NJ

It was wonderful. All I had to do was make the initial call and they handled the rest.

3 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Corinne Mitchell Sacramento, CA

I called several weeks ago to get service for our refridgerator and no one has contacted us! The woman I spoke with was very nice and took our request and assisted us and was very professional, but no contractor has called

3 years ago

star star star star star

Diana Indianapolis, IN

Very pleasant to work with. Very courteous & knowledgeable & caring about your situation

3 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

James Wiley Atlanta, GA

Slow reimbursements and limited services

6 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi James, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 23rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Julie Johnston Tucson, AZ

Horrible unavailable useless "customer" service

6 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Julie, we're sorry to see we earned a poor rating from you. We're not sure what lead to this rating but we're happy to learn. If you're interested in discussing the details surrounding this review, or if we can do anything to repair your experience, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to assist in any way we can.

Mar. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Stephanie Piper Omaha, NE

Can't get through to customer service. Ever.

8 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Stephanie, thank you for sharing. We are aware, and apologize, for our extended hold times. We are working tirelessly to resolve this issue. We highly recommend using our homeowner portal to place claims, check status updates, etc. We appreciate your patience and understanding while we work through this and hope you’ll take advantage of the self-service options available through our homeowner portal found at 2-10 .com/sign-in/”

Feb. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Humphreys Munai Dallas, GA

Slow to respond and failure to document all interactions costing me money

9 months ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Humphreys, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you described is not the experience we aim to provide. We would like to investigate your experience and see if there is anything we can do to repair our reputation with you. You put your trust in us and we want to earn that trust back. If you're willing, please send us a private message at facebook. com/210HomeBuyersWarranty

Dec. 15th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dallas

My air conditioner quit on me and they never showed up so I can ever find someone to get out here.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Dallas, we're sorry to hear about your air conditioner. If you're ever in need of assistance, please know that we're here to help. If you need additional help, you can send us a private message on Facebook and we'll be happy to assist in any way we can. Thank you for your feedback and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Sep. 24th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

yassine bahammou Lorton, VA

It took 30 days to replace a water heater which is a crucial piece of appliance

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Joan Mierzwa Columbus, GA

I'm still waiting for a refund from them on lock replacement/new home. I've called many times.

1 year ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Collin Newberry Birmingham, AL

We are over 2 months after our claim was filed, and our appliance has not been replaced.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Collin. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Mar. 25th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

DEBORAH KENNEDY Vero Beach, FL

I made a service call for my washer machine and the service company never called me.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Deborah Kennedy. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Corrie Brown Newark, DE

when you need them to cover something they don't cover the full amount that needs to be done.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Corrie, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

McFadden Waldorf, MD

It is not worth the money. You pay the service fee and still have to pay out of pocket

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello McFadden, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Blake Gibson Jacksonville, FL

Subs sent out were below par; took month for finalization; 2-10 wouldn’t honor warranty

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Blake, we’re sorry and disappointed about the poor experience you had with the independent service contractor we dispatched. We’ve looped our contractor relations team in about this issue. If you’d like, they can contact you shortly. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another shot at resolving your issue and keeping you as a customer.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

DAVID B Dacula, GA

Poor seevice, i had multiple assurances if someone calling me back but didn’t hallen.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello David, thanks for letting us know about the problem you’re having. We can notify our escalation team. They can contact you promptly, if you’d like. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We apologize for the stress and frustration we’ve caused you over the past [LENGTH OF TIME].

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anthony White Tucson, AZ

2 claims so far with over a month since initial service request and no solution at all

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Anthony. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Shelley Glen Carbon, IL

Response time is awful especially when a furnace goes out when it's cold outside .

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Shelley, we’re really sorry about how long it took for us to address your service request. We hate letting our clients down. Someone from our escalation team can contact you to discuss next steps if you’d like. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. Our goal is to make the service request experience easy for you. We hope you’ll give us that chance again.

Mar. 5th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Stephanie Round Hill, VA

Gave me a runaround. Tries to get out of paying for services. Refused services.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Stephanie, we’re terribly sorry that the service request process was so frustrating. We hate letting our clients down. If you’d like, someone from our escalation team can contact you to discuss next steps. Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We hope you’ll give us another chance to make this right.

Mar. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Eric Ciliberti Boca Raton, FL

Coverage is poor. They wouldn’t fully reimburse the cost of our new water heater.

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Eric, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Mar. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Sydney L Showers Concord, NC

Important service not covered. Foundation repair

1 year ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Sydney, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible. If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it. We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Feb. 23rd, 2021