ScoreShuttle Logo

ScoreShuttle

star star star star_half star_border

7.3

Overall Score

cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star_border star_border star_border star_border

Yanela Opa-locka, FL

This is by far the worst company I have dealt with. The first day I spoke to a rep named Matthew, he seemed nice at first but he is a true nightmare. They have the worst customer service. When I found out that all they do is send out letters and do not help me, I immediately call them to get more details. The rep I spoke to laughed at me and talked to me as if I’m an idiot for not understanding. The second time I spoke with Matthew and asked him to cancel their services. He was rude and just plain nasty to me. He was talking over me and yelling and hanged up the phone on me. The third time I spoke to “senior “ rep, I guess, he did not apologize for the other reps and he kept talking over me. They give you a horrible time to cancel their services, they make their clients feel stupid like we are supposed to know everything before we even call them. If we call is for a reason, duh. Never again! They took $100 from me and won’t refunded.

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Yanela. We are so sorry to hear about your experience. Our dedicated support team is here to answer all of your software questions as thoroughly as possible. We'd love to hear back from you to try and solve this issue. If you'd like to chat through your personal experience and potential options, give us a call back at (855) 221-0523. Otherwise, best wishes on your credit-enhancing journey. - Sincerely, ScoreShuttle Software Support.

Sep. 23rd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Maria Sanchez Rodriguez Providence, RI

If I could give them -5 stars I will!! Not only did they fail to inform my situation didn't qualify for their services they still lied to me over and over again. I called to cancel before my payment was due and they still took the money out of my account and won't give me a refund. This service sounds pretty on paper but all they do is send letters pretending to be you for 8 months and youre supposed to expect for everything to go away. The person's name is Jun L by the way, who laughed at me for not understanding beforehand that they weren't by best options- btu again why didn't anyone tell me prior to me signing up that I might be a better fit may be at a later time. all I wanted was my money back and they made it impossible- Jun L even said hes the owner of the company to not pass me along to another person to process my refund- all im saying is that score shuttle sucks and it sounds like a scam that makes it very hard to cancel and to get a refund. and im pretty sure they delete the bad reviews because 4.5 stars is not accurate.

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Maria, We are so sorry to hear about your experience using the ScoreShuttle software. Unfortunately, credit score improvement doesn't happen overnight. Depending on the amount and severity of derogatory items and/or errors listed, it can take anywhere from 6 to 8 months or more of disputing and positive credit-building activity to experience results. If you'd like to chat through your personal experience and potential options, give us a call back at (855) 221-0523. Otherwise, best wishes on your credit enhancing journey. - Sincerely, ScoreShuttle Software Support

Sep. 10th, 2019

star star star star star

Mariam Oklahoma City, OK

It is amazing I'm so satisfied and so happy. It took just a month to dispute the charges I had. I'm really very happy with the service.i would definitely recommend it to all

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Mariam, Phenomenal results and we were happy to be part of the solution. Thank you for putting your trust in us here at ScoreShuttle and please continue to share your experience with others. Best of luck on your continued journey. Cheers, ScoreShuttle Member Success

Jul. 11th, 2019

star star star star star_border

Arus Young Troy, MI

To this point i am very satisfied with scoreshuttle they are very engaging and receptive to there clients. I have saw a few things deleted from my report in under a month. Thanks again

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Arus, Thank you for the kind words and it's great to see you having successful results in the first few months of the program. We look forward to continuing to earn your trust and your business on this credit journey! Cheers, ScoreShuttle

Jun. 24th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Ken Phoenix, AZ

So they set you up on automatic debits so be aware if you tell them what date you think you can make a payment you are agreeing to have automatic payments made if you sign the contract why over the phone without review of paperwork it’s more being agree to then what is stated I sign up two weeks ago had a very abrupt emergency situation occur not knowing an autodebit would strike call them immediately and not one person not one person could reverse knowing the hardship I was going thru do your homework I recommend if they have no heart and can’t reverse a transaction for you all this within same day mind you not I don’t think they really fighting for you in your best interest to there best if they don’t care about your life how can they fight for you I’m filing a lawsuit by the way so please just do your work

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Ken, We are sorry to hear that you had an unfortunate experience with our team. The challenge we experienced with your particular case was a refund was requested but when asked when you would like to reschedule the payment, you were not able to offer us a date in the future for the work that had been completed. We pride ourselves on our ability to work with our clients for the best possible outcome, but it is a partnership. We hope that when things settle down, you will give us another try to finish what we set out to do. Until then, we wish you the best of luck. Best, ScoreShuttle Member Success

Jun. 3rd, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Raye Akron, OH

I was told when I signed up that within a few months to have one thing to remove from my credit report. It's been 7 months and no results.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Raye. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, dispute results and timelines are ultimately up to how/when each credit bureau chooses to respond. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of your specific issue. To further discuss your account, and what potentially could be causing a delay, please give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Raye. - ScoreShuttle Software Support

Feb. 25th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Marilyn Faye VeasleyGagner Florence, SC

because they are true to their word on helping dispute my charge off accounts.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Marilyn! Thank you for choosing ScoreShuttle. We are so happy to hear that you were able to use ScoreShuttle to successfully dispute errors on your credit report(s). We appreciate you taking the time to write this review and wish you the absolute best on your credit journey! - ScoreShuttle Software Support

Feb. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Kyle R Hodges Caledonia, MI

They delivered on their promise and increased my credit rating.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Congratulations on your credit success, Kyle! It’s awesome to hear that you were able to use the credit tools in ScoreShuttle to achieve your goals. Thank you for your review and best wishes on your future credit endeavors. – High five, ScoreShuttle Software Support

Feb. 3rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Ruth Lanzo Deltona, FL

Was a good experience but I think we need a better communication.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Ruth! Thank you for your positive review and helpful feedback. ScoreShuttle is passionate about making our software as user-friendly as possible and are in the process of upgrading our notification systems now. As a friendly reminder, all credit tools and updates are available 24/7 by logging into your dashboard. If you ever need help navigating, our software support team is happy to help. Just give us a call at (855) 973-0718 during normal business hours. Until then, best wishes on your future credit endeavors. – Cheers, ScoreShuttle Software Support

Feb. 3rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Victoria Pollard New Orleans, LA

The program is working great, I recommend this to anyone who needs it.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Thank you so much for your stellar feedback, Victoria! It's wonderful to hear that you were able to use ScoreShuttle's many credit tools to your satisfaction :). Cheers to a happy credit journey so far. – High five, ScoreShuttle Software Support

Feb. 2nd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Natalie

They helped me tremendously! They have done what I couldn't on my own

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Woohoo! Congratulations on your credit success, Natalie! It’s awesome to hear that you’ve been able to use the many tools inside of the ScoreShuttle software to achieve your credit goals thus far :). Wishing you a galaxy full of continued score success. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 2nd, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Case

I haven’t seen much improvement since COVID 19 has happened my score has even gone down since this has happened .

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Case. First and foremost, we'd like to wish you the utmost health and safety during these unusual times. And thank you for your software feedback. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Case – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

William

This company has not met my expectations. I hired them to help rebuild my credit and they have not really helped the way they said they would.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi William. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, William. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Danielle

Waste of money. They didn’t help me at all. They told me they were going to boost my score in three months and I have paid for six months and my score is up little.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Danielle. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Danielle. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Joanne Declue

They help you with working on my credit. Very nice staff. Understanding.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Joanne! Thank you for your stellar software review! This one made our software support team smile :). If a new software question ever pops up, we’re just a call or online chat away. Until then, thanks again for choosing ScoreShuttle, Joanna - and cheers to a galaxy full of future score success. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Christian Villegas

I have no idea what is going on with my service. I am paying monthly but don't know what exactly is being done to help my credit. I have not spoken with anyone.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Christian. Thank you for your feedback. Friendly reminder that all credit updates and tools can be found 24/7 on your ScoreShuttle user dashboard. However, if you need help navigating or still have questions about your account, our software support team is happy to help at (855) 973-0718 during normal business hours. We hope to hear from you soon for the opportunity to help turn your software experience around. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 19th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Dominique Jackson

They have handled my debt and not just taking my money monthly

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Dominique! Thank you so much for your positive feedback! It’s wonderful to hear that you were able to use the software's many financial and credit-management tools to achieve such a monumental accomplishment! Congratulations, Dominique!!! Wishing you a galaxy full of future financial and score success! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Rosie Houston, TX

Regular updates and they seem to be on top of things with our credit score.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Rosie! Thank you for choosing ScoreShuttle! We are so happy to hear that you were able to use ScoreShuttle's DIY toolkit to check your report updates and to achieve your credit goals thus far :)! We appreciate you taking the time to write a review and would like to wish you a galaxy full of future score success! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Terrance Houston, TX

Very great, they’ve done a great job and update me anytime my score goes up.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Terrance! Thank you for your stellar review! Glad to hear that ScoreShuttle's dashboard updates and software support team were there to get you the credit info you were looking for. Wishing you a galaxy full of future credit success! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 16th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Joanne Chester, PA

Like that they have eliminated the debt that I had with their services.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Joanne! Thank you so much for your positive feedback! It’s wonderful to hear that you were able to use the software's many financial and credit-enhancing tools to achieve such a monumental accomplishment! Congratulations, Joanne!!! Wishing you a galaxy full of future financial and score success! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 10th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Tara Kennedy Tulsa, OK

Scam. Already paid $129 and not only have seen zero results, I got a letter from the credit bureau saying they were going to disregard the letters. I called Score Shuttle and they told me it was just a "stall letter." And I would have to keep paying hundreds of dollars to actually MAYBE see anything. I told them no multiple times. There's no way to cancel an account on their website and their reps will sit and argue with you as if you have all the time in the world to go back and forth with them. I'll be disputing these charges with my bank. I don't authorize them to keep charging me.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Tara. We apologize for any miscommunication you may have experienced. ScoreShuttle strives to be as clear and transparent as possible regarding expectations and any fees associated with the use of our software’s credit tools. Software subscriptions are at-will and you can cancel at any time. However, we do recommend at least 6 to 8 months of use to achieve maximum productivity. To further discuss your account, along with possible solutions to turn things around, please give our software support team a call at (855) 973-0718 during normal business hours. Thanks, Tara. - ScoreShuttle Software Support

Jan. 24th, 2023

star star_border star_border star_border star_border

MEL Cleveland, OH

If you want to check your credit score for $100 plus a month. Then yes it’s a good service. If you want to dispute and remove negative error on your credit report as they say they are doing, NO. You will just keep paying and paying and paying… I feel it’s a scam. I’ve paid up to 10 months and nothings changed. NOT AMAZING!!!!!it’s TERRIBLE…WRONG…LYING…STEALING!!!!!

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Mel. Thank you for your feedback. As a friendly reminder, ScoreShuttle is a DIY software, not a credit repair service. If you wish to dispute a reporting error, ScoreShuttle gives you the power and tools to do so from your dashboard in just a few clicks. For help navigating to this feature or to further discuss your account, please call software support at (858) 973-0718. We hope to hear from you soon, Mel. - ScoreShuttle Software Support

Mar. 25th, 2022

star star_border star_border star_border star_border

Alexandria Faggard-Taylor ,

I want to cancel my subscription. However, I need to sign in to do so. I can't remember my password. I tried recovering my password but my email can't be found in yalls system. But y'all sure don't have a problem finding my bank information and charging my card, or at least trying to. Thank God my money hasn't hit yet today or y'all would have taken $115.00 from me. Y'all are way to expensive for not doing hardly anything. I want to cancel my subscription.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Alexandria. Thank you for your feedback. We apologize for any technical issues you may be experiencing. If you still need help signing in, our software support team is happy to assist by calling (855) 973-0718 during normal business hours. As far as payment goes, ScoreShuttle strives to be as transparent as possible regarding expectations and any fees associated with the use of our credit and dispute management software. Depending on your unique circumstances, ScoreShuttle also offers several payment assistant options that may be able to help. To further discuss or to process your cancelation request, please call (855) 973-0718. To the moon, ScoreShuttle Software Support

Feb. 17th, 2021

star star star star star

Analuisa Rinconne ,

Excellent company with wonderful customer service... my disputes were progressively removed. thanks to score shuttle my points increased.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Woohoo! Thank you for choosing ScoreShuttle, Analuisa! And congratulations on your credit success!!! It’s so great to hear that you were able to use ScoreShuttle's credit and dispute software to achieve your goals. Wishing you a galaxy full of continued credit success. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Feb. 12th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Nicole’s zarcozze Macomb, MI

I was referring by freedom debit n talk to customer service that explains to me that they will charge me $129 every 6 month not monthly?? I thought they will fix my credit but it’s only sending letter to other credit card to File dispute that’s all ! Next time let your req explain to customers that you are honest n accurate with info that give to customers I’ll closed my account ASAP , thank you for your dishonesty??

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Nick. We're sorry to hear about your experience. Please keep in mind that in order to achieve the best credit success possible, we advise using the ScoreShuttle software for at least 6 to 8 months. This timeline allows you to use ScoreShuttle to dispute any report errors you may have clicked, to capacity – while giving you the opportunity to put Credit Camp’s score-boosting tasks into action. To access these tools, there is a monthly fee of $129 which drops down to $59 after 6 months. This charge also covers other premium features such as 24/7 credit monitoring, ID theft protection, and much more. We do apologize for any inconsistent messages you may have received. If you'd like to further chat through your personal experience and potential options, please give us a call at (855) 221-0523 during normal business hours. Otherwise, best wishes on your credit enhancing journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support.

Nov. 19th, 2019

star star star star star

Stacey Hesperia, CA

I feel that score shuttle really care about their customers. Emerson made sure that he helped me to the best of his ability. Thank you for caring l.

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Stacey! Thank you for choosing ScoreShuttle! We're so happy you've enjoyed working with our software support team, and that they were able to provide you with the information you were looking for. We wish you the best of luck on your credit-enhancing journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support.

Nov. 5th, 2019

star star star star star

Heather Deiana Hot Springs, AR

I can’t say enough good things about scoreshuttle, I wouldn’t have known a lot of great info that should be taught in schools.

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Heather - thank you for the kind words! We are ecstatic to see that your scores are up over 100 points in 6 short months. Thank you for putting your trust in our team and we hope to continue to teach the credit wisdom and break the credit myths as we continue down this journey together. Onward and upwards!

Jul. 24th, 2019

star star star star star

Richard Gray Clyde, NC

Great folks to work with in my experience. If you do as they instruct your credit will go up. My jumped over 50 points in just 2 months.

5 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Thanks for the review Richard. It's great to see you are already experiencing some significant results in such a short period of time! Keep sticking to the program and please don't keep us a secret!

Feb. 4th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

John Gould Charleston, SC

There doing a great job. And there very respectful.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi John! Thank you for your stellar review! This one made our software support team smile :). Cheers to a happy and successful credit journey ahead. - ScoreShuttle Software Support

Feb. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Gary Mahorney Sutherlin, OR

Don't communicate with you and you don't know what they are doing with all the money you give them!

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Gary. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, you can log in to your ScoreShuttle dashboard 24/7 to review your credit reports/scores, check for updates, and utilize the software’s many credit-management tools to achieve your goals. Hopefully, this helps. But if you still have questions or would like to further discuss your account, please call software support at (855) 973-0718. Thanks, Gary. We hope to hear back from you soon – ScoreShuttle Software Support

Feb. 3rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Bryan Liberty, NC

They claim that you pay a one time fee. Then come back months later and claim you are in their club and try to charge you again for nothing.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Bryan. We apologize for any miscommunication you may have experienced. ScoreShuttle strives to be as clear and transparent as possible regarding expectations and any fees associated with the use of our software’s credit tools. Software subscriptions are at-will and you can cancel at any time. However, we do recommend at least 6 to 8 months of use to achieve maximum productivity. To further discuss your account, along with possible solitons to turn things around, please give our software support team a call at (855) 973-0718 during normal business hours. Thanks, Bryan. - ScoreShuttle Software Support

Feb. 3rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kimberly Peterson Farmington, MN

I've been paying them $100 a month since August and I haven't had anything removed. I'm the one who keeps calling and messaging them on status

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Kimberly. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, individual results vary based on a variety of personal factors - including what’s listed on your unique credit reports as well as your personal use of ScoreShuttle. Our software support team has been notified of your inquiry and will reach out to you soon to discuss. If you need immediate assistance, please call (855) 973-0718 during normal business hours. Thanks, Kimberly. - ScoreShuttle Software Support

Feb. 3rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Rosmery Velasquez

Great service! My score has improved in 6 months

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Woohoo! Congratulations on your score success, Rosmery! It’s awesome to hear that you’ve been able to use the many tools inside of the ScoreShuttle software to achieve your credit goals thus far :). Wishing you a galaxy full of continued credit success. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 2nd, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Brian

They were able to help me increase my credit score. I check every month.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Woohoo! Congratulations on your credit success, Brian! It’s awesome to hear that you were able to use the many tools inside of the ScoreShuttle software to achieve your goals. Wishing you a galaxy full of continued score success! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Myckerlson

First of all they did not help me. I closed my account yesterday. They act they are helping out but after that, they don’t. Didn’t see a change.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Myckerlson. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Myckerlson. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Gerri

It should be cheaper but they have done extremely well. I recommend them.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Gerri. Thank you for choosing ScoreShuttle! We are happy to hear that you were able to use ScoreShuttle's DIY software to achieve your credit goals thus far. As far as payment goes, there is a complimentary price drop after 6-months of use. Hopefully, this helps, but if you still have questions or concerns, please give our software support team a call at (855) 973-0718. Until then, best of luck on the remainder of your credit mission! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Harold

some things came back on my credit and it is taking a while to get some accounts off

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Harold. Thank you for your feedback. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report as well as how the credit bureaus choose to respond to any disputes you may have activated. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Ariel Cleveland, OH

Everything is impressive; they get back to you quickly and they’re pretty flexible. They update you pretty often.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Ariel. Thank you for the positive feedback! Glad to hear that our software updates and support team were there when you needed them! Wishing you a galaxy full of future credit success! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 14th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Linda Grand Rapids, MN

They have helped me a lot with my bills and to know what is going on. It is good.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Linda! Thank you so much for your positive feedback! It’s wonderful to hear that you were able to use the software's many financial and credit-enhancing tools to stay up-to-date and to achieve such a monumental accomplishment! Cheers to a successful credit mission! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 14th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Jason Saint Louis, MO

They’re willing to help and they’re courteous and nice but I haven’t noticed any differences or anything special.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Jason. Thank you for your review and positive feedback regarding our friendly software support team. To address your other concern, although individual score results will vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, we advise at least 6 to 8 months of software use to achieve the best score results possible. This timeline allows you to use ScoreShuttle to dispute any report errors you may have clicked to capacity – while giving you the opportunity to put Credit Camp’s score-boosting tips into action. Hopefully, this helps. But if you still have questions regarding which tools you can use to achieve the credit goals you’re after, please give our software support team a call at (855) 973-0718 and we’ll be happy to help you navigate. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 16th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Maria Houston, TX

No difference at all. They don’t call me to say how my score is. My credit is awful.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Maria. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, all report updates and credit tools can be found 24/7 on your user dashboard. Since individual score results vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report as well as your own personal use of the ScoreShuttle software, it’s tough to say what may be the cause of this issue. That being said, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718 to see if we can point you to the best tools available to achieve your credit goals. We hope to hear back from you soon. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 17th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Wayne Gardena, CA

Haven’t seen a big improvement yet with score shuttle. I don’t know what they are doing.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Wayne. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, individual score results do vary based on a variety of personal factors. This includes what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718 to chat through some solutions that may be able to help you achieve the results you're after. We hope to hear back from you soon. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Dean Moodus, CT

I was hoping for a more rapid rise in my credit score and I haven’t really seen that.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Dean. Thank you so much for your feedback. In order to achieve the highest score results possible, we advise using the ScoreShuttle software for at least 6 to 8 months. This timeline allows you to use ScoreShuttle to dispute any report errors you may have clicked to capacity – while giving you the opportunity to put Credit Camp’s score-boosting tips into action. Hopefully, this helps. But if you still have questions regarding which tools you can use to potentially achieve better results, please give our software support team a call at (855) 973-0718 and we’ll be happy to help you navigate! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 10th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

John Atlanta, GA

Every time I call, they have been ready to help and they do their services well.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi John! Thank you so much for your review. It's wonderful to hear that our software support team was there to answer your questions. We hope you're enjoying using the many score-boosting tools in ScoreShuttle to achieve your goals! If future questions do come up, please give us a call at (855) 973-0718 and we'll be happy to help you navigate. Thanks again for choosing ScoreShuttle, John, and best wishes on your credit journey! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 11th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Beatrice Montgomery, AL

They are good people to work with and they try to help you.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Thanks a ton for your review, Beatrice! Our team is on a mission to provide you with the absolute best software support in the galaxy. That being said, we are so happy to hear and see these 5-stars! Thanks again for trusting ScoreShuttle and cheers to a stellar credit journey! - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 11th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Darryle Mason, TN

They keep you updated on this thing and let you know what your credit is.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Darryle! Thank you so much for choosing ScoreShuttle! It’s awesome to hear that our user-friendly dashboard and software support team were able to keep you updated on your credit endeavors! Thanks for your review, Darryle. Wishing you the best of luck on continued score success! – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 14th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Yvonne

It was pretty accurate. They're just a good company.

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Yvonne! Thanks a ton for your awesome feedback. We're so glad to hear about your positive experience using the ScoreShuttle software and wish you a galaxy full of continued credit success! - To the Moon, ScoreShuttle Software Support.

Jul. 22nd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Hakeem Muhammad Santa Monica, CA

I've paid Score Shuttle as a customer for over a year to improve my credit score, nothing changed my score actually got worse and I still get calls from Score Shuttle trying to SCAM ME FOR MORE MONEY!!! I'M NOT PAYING ONE MORE PENNY

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Hakeem. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Hakeem. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 10th, 2020

star star star star star

Avarlon Bobb Freeport, NY

What the initially offered they accomplished with flying colors. I am extremely pleased with their services.

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Avarlon, Thank you for choosing ScoreShuttle and for your positive feedback. We're so glad our software support team was able to provide you with the information you were looking for and answer your questions. We wish you the best of luck on your credit journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 14th, 2019

star star star star star

Lorena Nevarez Newark, CA

Best customer service!! Thank you "Matt "for your help and for explaining very well on how your company can help me.

4 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Lorena, Thank you for choosing ScoreShuttle. We're so glad you've had a great experience with our software support team and that they were able to answer all your questions. We wish you the best of luck and score success on your credit endeavors. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 7th, 2019