ScoreShuttle Logo

ScoreShuttle

check_circleVerified

star star star star_half star_border
174 User Reviews

9.2

Overall Score

LAST UPDATED: June 20th, 2022

ScoreShuttle is a growing credit and dispute management software. Users can use the company's technology to review their credit reports and scores from all three major credit bureaus (Experian, TransUnion, and Equifax).

ScoreShuttle also allows users to dispute credit inaccuracies and monitor their credit data online. Additionally, ScoreShuttle provides users with a variety of educational tools as well as credit, identity, and dark web monitoring. 

Users can obtain technical support from ScoreShuttle via the live chat feature, online messaging system, and/or phone call.

thumb_up

The Good

  • Three-Bureau Credit Reports and Scores
  • Online Dispute Technology
  • Credit, Identity, and Dark Web Monitoring
  • Credit Education Tools
  • Free Sign-Up Option

Three-Bureau Credit Reports and Scores

ScoreShuttle gives users access to their credit reports and credit scores from all three major credit bureaus including Experian, TransUnion, and Equifax. 

Online Dispute Technology

Unlike some other companies in the credit monitoring industry, ScoreShuttle gives users access to online dispute technology. 

Through ScoreShuttle’s Dispute Hub, users can easily dispute the credit report errors they notice. Users can then track and manage their dispute progress by logging into their online accounts. 

Credit, Identity, and Dark Web Monitoring

As mentioned above, ScoreShuttle offers credit monitoring, identity monitoring, and dark web monitoring. If any suspicious activity is detected via monitoring, ScoreShuttle users will receive real-time alerts. 

Credit Education Tools

ScoreShuttle provides users with access to an education center where they can learn more about credit and financial wellness. The software offers resources such as blogs, guides, and video tutorials. 

Free Sign-Up Option

Those interested in ScoreShuttle can sign up for free. Users who sign up for free will receive access to their one-bureau credit score.

ScoreShuttle offers a variety of advanced products that users can obtain if they upgrade their accounts. 

thumb_down

The Bad

  • Limited Online Information

Limited Online Information

Although ScoreShuttle provides some helpful online information about its products, the company's website does lack some important information regarding its artificial intelligence software, contracts, refund policy for unsatisfied customers, and more.

gavel

The Bottom Line

ScoreShuttle offers options to access three-bureau credit reports and scores, online dispute technology, and credit, identity, and dark web monitoring. The software also offers various credit education tools and allows users to start for free. 

While the software’s website does lack some important information, ScoreShuttle does provide quality user support via Live Chat, phone calls, and online messaging. 

We encourage all consumers to conduct their own research, consider their options, and read ScoreShuttle reviews before choosing credit management software. 

View Best Credit Repair Companies

Disclaimer: Reviews and responses on or before June 2021 were written prior to ScoreShuttle's upgrade to the digital DIY software model currently in use.

Was this content helpful?
thumb_up Yes thumb_down No

We'll Introduce You!

Call our recommended rep over at ScoreShuttle below.

1-(877) 265-8193

Star Rating

3.7

star star star star_half star_border

174 Reviews

Review Breakdown

5 grade

49%

4 grade

16%

3 grade

10%

2 grade

9%

1 grade

16%

Sentiment Criteria

Value

star star star star_half star_border

Quality

star star star star_half star_border

Service

star star star star star_border

Trustworthiness

star star star star star_border
cancel

Filter by:

arrow_drop_down

Sort by:

arrow_drop_down
info
star star_border star_border star_border star_border

MEL Cleveland, OH

If you want to check your credit score for $100 plus a month. Then yes it’s a good service. If you want to dispute and remove negative error on your credit report as they say they are doing, NO. You will just keep paying and paying and paying… I feel it’s a scam. I’ve paid up to 10 months and nothings changed. NOT AMAZING!!!!!it’s TERRIBLE…WRONG…LYING…STEALING!!!!!

3 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Mel. Thank you for your feedback. As a friendly reminder, ScoreShuttle is a DIY software, not a credit repair service. If you wish to dispute a reporting error, ScoreShuttle gives you the power and tools to do so from your dashboard in just a few clicks. For help navigating to this feature or to further discuss your account, please call software support at (858) 973-0718. We hope to hear from you soon, Mel. - ScoreShuttle Software Support

Mar. 25th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Christian O'Neill

When signing up I was told my inquiries would take 4-6 months to be resolved , I adamantly re-instated no longer then 6 month, if so I would rather just settle with the card companies. After being lied to 8 months went by and I saw no change on my 3 inquiries on 3 different credit bureaus besides 1 on Experian and only Experian , still 8 more left to go , and we are pushing a year now with little to no progress. After expressing my disinterest , there was nothing but an apology, and no solution.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Christian. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report and how the credit bureaus chose to respond to any dispute you may have activated. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please please give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Christian. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kimberly Peterson Farmington, MN

I've been paying them $100 a month since August and I haven't had anything removed. I'm the one who keeps calling and messaging them on status

5 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Kimberly. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, individual results vary based on a variety of personal factors - including what’s listed on your unique credit reports as well as your personal use of ScoreShuttle. Our software support team has been notified of your inquiry and will reach out to you soon to discuss. If you need immediate assistance, please call (855) 973-0718 during normal business hours. Thanks, Kimberly. - ScoreShuttle Software Support

Feb. 3rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Bryan Liberty, NC

They claim that you pay a one time fee. Then come back months later and claim you are in their club and try to charge you again for nothing.

5 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Bryan. We apologize for any miscommunication you may have experienced. ScoreShuttle strives to be as clear and transparent as possible regarding expectations and any fees associated with the use of our software’s credit tools. Software subscriptions are at-will and you can cancel at any time. However, we do recommend at least 6 to 8 months of use to achieve maximum productivity. To further discuss your account, along with possible solitons to turn things around, please give our software support team a call at (855) 973-0718 during normal business hours. Thanks, Bryan. - ScoreShuttle Software Support

Feb. 3rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Williams

I have not seen any results that they are doing to assist my credit score. they promised to send the letters to me to view I have yet to see one letter. I feel that I am wasting my money

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Williams. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, all credit updates can be found 24/7 by logging into your user dashboard. Additionally, individual results may vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Williams. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 10th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Yanela Opa-locka, FL

This is by far the worst company I have dealt with. The first day I spoke to a rep named Matthew, he seemed nice at first but he is a true nightmare. They have the worst customer service. When I found out that all they do is send out letters and do not help me, I immediately call them to get more details. The rep I spoke to laughed at me and talked to me as if I’m an idiot for not understanding. The second time I spoke with Matthew and asked him to cancel their services. He was rude and just plain nasty to me. He was talking over me and yelling and hanged up the phone on me. The third time I spoke to “senior “ rep, I guess, he did not apologize for the other reps and he kept talking over me. They give you a horrible time to cancel their services, they make their clients feel stupid like we are supposed to know everything before we even call them. If we call is for a reason, duh. Never again! They took $100 from me and won’t refunded.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Yanela. We are so sorry to hear about your experience. Our dedicated support team is here to answer all of your software questions as thoroughly as possible. We'd love to hear back from you to try and solve this issue. If you'd like to chat through your personal experience and potential options, give us a call back at (855) 221-0523. Otherwise, best wishes on your credit-enhancing journey. - Sincerely, ScoreShuttle Software Support.

Sep. 23rd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Maria Sanchez Rodriguez Providence, RI

If I could give them -5 stars I will!! Not only did they fail to inform my situation didn't qualify for their services they still lied to me over and over again. I called to cancel before my payment was due and they still took the money out of my account and won't give me a refund. This service sounds pretty on paper but all they do is send letters pretending to be you for 8 months and youre supposed to expect for everything to go away. The person's name is Jun L by the way, who laughed at me for not understanding beforehand that they weren't by best options- btu again why didn't anyone tell me prior to me signing up that I might be a better fit may be at a later time. all I wanted was my money back and they made it impossible- Jun L even said hes the owner of the company to not pass me along to another person to process my refund- all im saying is that score shuttle sucks and it sounds like a scam that makes it very hard to cancel and to get a refund. and im pretty sure they delete the bad reviews because 4.5 stars is not accurate.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Maria, We are so sorry to hear about your experience using the ScoreShuttle software. Unfortunately, credit score improvement doesn't happen overnight. Depending on the amount and severity of derogatory items and/or errors listed, it can take anywhere from 6 to 8 months or more of disputing and positive credit-building activity to experience results. If you'd like to chat through your personal experience and potential options, give us a call back at (855) 221-0523. Otherwise, best wishes on your credit enhancing journey. - Sincerely, ScoreShuttle Software Support

Sep. 10th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Ken Phoenix, AZ

So they set you up on automatic debits so be aware if you tell them what date you think you can make a payment you are agreeing to have automatic payments made if you sign the contract why over the phone without review of paperwork it’s more being agree to then what is stated I sign up two weeks ago had a very abrupt emergency situation occur not knowing an autodebit would strike call them immediately and not one person not one person could reverse knowing the hardship I was going thru do your homework I recommend if they have no heart and can’t reverse a transaction for you all this within same day mind you not I don’t think they really fighting for you in your best interest to there best if they don’t care about your life how can they fight for you I’m filing a lawsuit by the way so please just do your work

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Ken, We are sorry to hear that you had an unfortunate experience with our team. The challenge we experienced with your particular case was a refund was requested but when asked when you would like to reschedule the payment, you were not able to offer us a date in the future for the work that had been completed. We pride ourselves on our ability to work with our clients for the best possible outcome, but it is a partnership. We hope that when things settle down, you will give us another try to finish what we set out to do. Until then, we wish you the best of luck. Best, ScoreShuttle Member Success

Jun. 3rd, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Terry Gehrt Durant, OK

You made everything worse than it already was. I was doing most of the work. You're not needed.

5 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Terry. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit reports, your monthly financial activity, and your personal use of the ScoreShuttle software. If you would like to further discuss your experience, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Terry. -ScoreShuttle Software Support

Feb. 3rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Danielle

Waste of money. They didn’t help me at all. They told me they were going to boost my score in three months and I have paid for six months and my score is up little.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Danielle. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Danielle. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Christian Villegas

I have no idea what is going on with my service. I am paying monthly but don't know what exactly is being done to help my credit. I have not spoken with anyone.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Christian. Thank you for your feedback. Friendly reminder that all credit updates and tools can be found 24/7 on your ScoreShuttle user dashboard. However, if you need help navigating or still have questions about your account, our software support team is happy to help at (855) 973-0718 during normal business hours. We hope to hear from you soon for the opportunity to help turn your software experience around. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 19th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Alexandria Faggard-Taylor ,

I want to cancel my subscription. However, I need to sign in to do so. I can't remember my password. I tried recovering my password but my email can't be found in yalls system. But y'all sure don't have a problem finding my bank information and charging my card, or at least trying to. Thank God my money hasn't hit yet today or y'all would have taken $115.00 from me. Y'all are way to expensive for not doing hardly anything. I want to cancel my subscription.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Alexandria. Thank you for your feedback. We apologize for any technical issues you may be experiencing. If you still need help signing in, our software support team is happy to assist by calling (855) 973-0718 during normal business hours. As far as payment goes, ScoreShuttle strives to be as transparent as possible regarding expectations and any fees associated with the use of our credit and dispute management software. Depending on your unique circumstances, ScoreShuttle also offers several payment assistant options that may be able to help. To further discuss or to process your cancelation request, please call (855) 973-0718. To the moon, ScoreShuttle Software Support

Feb. 17th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Nicole’s zarcozze Macomb, MI

I was referring by freedom debit n talk to customer service that explains to me that they will charge me $129 every 6 month not monthly?? I thought they will fix my credit but it’s only sending letter to other credit card to File dispute that’s all ! Next time let your req explain to customers that you are honest n accurate with info that give to customers I’ll closed my account ASAP , thank you for your dishonesty??

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Nick. We're sorry to hear about your experience. Please keep in mind that in order to achieve the best credit success possible, we advise using the ScoreShuttle software for at least 6 to 8 months. This timeline allows you to use ScoreShuttle to dispute any report errors you may have clicked, to capacity – while giving you the opportunity to put Credit Camp’s score-boosting tasks into action. To access these tools, there is a monthly fee of $129 which drops down to $59 after 6 months. This charge also covers other premium features such as 24/7 credit monitoring, ID theft protection, and much more. We do apologize for any inconsistent messages you may have received. If you'd like to further chat through your personal experience and potential options, please give us a call at (855) 221-0523 during normal business hours. Otherwise, best wishes on your credit enhancing journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support.

Nov. 19th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Myckerlson

First of all they did not help me. I closed my account yesterday. They act they are helping out but after that, they don’t. Didn’t see a change.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Myckerlson. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Myckerlson. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 9th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Hakeem Muhammad Santa Monica, CA

I've paid Score Shuttle as a customer for over a year to improve my credit score, nothing changed my score actually got worse and I still get calls from Score Shuttle trying to SCAM ME FOR MORE MONEY!!! I'M NOT PAYING ONE MORE PENNY

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Hakeem. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Hakeem. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 10th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Rebecca Bondima The Bronx, NY

If i could give them one star i would. They prey on vulnerable people that just to simply repair their credit. They tell you you can do it as little as 3 months then it turns to almost a year and your credit still looks like crap. Then they tell u its your fault. They make it impossible to cancel . SAVE YOUR TIME AND MONEY!

3 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Rebecca, we are sorry to hear of your negative experience with our company. It appears that when you did cancel your account, you had been with us for about 5 months and your scores were up anywhere from 28-36 points, and at one point had increased 45-55 points prior to some utilization challenges on your open revolving accounts. It's always important to remember that on average, a full credit restoration process will take about 6-10 months. Some of our clients do see results more quickly, and others a bit longer, it will always depend on your individual credit report as some are more complicated than others. We hope that if you decide to address your report again in the future you will give our team another shot.

May. 22nd, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Michael Gibson Desoto, TX

My credit rating has not really improved.

5 months ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Michael. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, individual results vary based on a variety of personal factors. These include what’s listed on your unique credit reports, your financial activity, as well as your personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of your specific experience. To further discuss, please give our support team a call at (855) 973-0718 to chat through software solutions that may be able to help. We hope to hear back from you soon, Michael. – ScoreShuttle Software Support

Feb. 3rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Jully

Didn’t get any help at all. My credit lowered. I have called several times and they he doesn’t come to the phone.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Jully. Thank you for your feedback. We are sorry we missed your call. If you still have questions about your account or how you can best use the ScoreShuttle software to achieve your goals, please give our software support team a call at (855) 973-0718 Monday-Friday during normal business hours. We hope to hear back from you soon, Jully. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Nov. 9th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Linda

I would like to speak with someone as I have no contact from them and I never receive any information.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Linda. Thank you for your feedback. Friendly reminder that all credit updates can be found 24/7 on your user dashboard. However, if you need help navigating or still have questions about your account, our software support team is happy to help at (855) 973-0718 during normal business hours. We hope to hear from you soon, Linda. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Peggy Reid

Been paying for over a year nothing has changed not feeling positive about it was expecting changes by now

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Peggy. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s hard to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Peggy. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 19th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Derrick

They haven't helped me yet and I am going to stop their services because they don’t work.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Derrick. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Derrick. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 29th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Michael Carlsbad, NM

Absolutely sucks. Customer service sucks. Don’t lie about what you say you are going to do.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Michael. We apologize for any miscommunication you may have experienced. Although score results will vary based on a variety of individual factors, including what's listed on your unique credit report, ScoreShuttle strives to be as clear and transparent as possible regarding expectations and explanations as to how you can use the many software tools inside ScoreShuttle to achieve your personal credit goals. If you would like to further discuss the issues you may be having, please give our software support team a call at (855) 973-0718 to chat through some options. Until then, thank you for your feedback and best wishes on your credit mission. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 14th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

cecil hammers Hemphill, TX

they lied about and scam me does,nt use the correct credit Bureau. beat me out of 1200 dollars

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Cecil. We apologize for any miscommunication you may have experienced. ScoreShuttle strives to be as clear and transparent as possible regarding any fees associated with the use of our software's many credit-enhancing tools. To address your concerns about the bureaus, ScoreShuttle only displays information issued directly from Experian, TransUnion, and Equifax. If you notice an error on one of your reports, you can use ScoreShuttle to dispute it from your user dashboard. Hopefully this helps, but if you are still having report issues or would like to further discuss the issues you are having, please give us a call at (855) 973-0718 for further assistance. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 1st, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Valentine Euclid, OH

They must stop outsourcing their customer service. And their reporting was not accurate.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Valentine. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your experience and do apologize for any software support issues you may have experienced. ScoreShuttle strives to bring on the best and brightest team members to answer all of your software questions. However, if you experienced anything less than 5-star support, we'd love for you to give us a call at (855) 973-0718 to hopefully resolve any concerns. As far a reporting goes, all credit report and score information comes directly from the 3 major credit bureaus - not ScoreShuttle. If you notice an inaccuracy on any of your 3-bureau credit reports, the ScoreShuttle software gives you the tools to dispute it from your user dashboard in a single click. For more ways you can use ScoreShuttle to potentially improve your credit and to further discuss any issues you may be having, please give us a call. Until then, best wishes on your credit journey. - To the moon, ScoreShuttle Software Support

Aug. 25th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Ronald G Budnar

because after 18 months, not much has changed according to my credit report.

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Ronald. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience. As a friendly reminder, individual credit results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Oct. 12th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Sara Bowditch

129$ a month for 5 or 6 months so far and no progress has been made!!

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Sara. Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about your software experience thus far. Individual score results do vary based on a variety of personal factors, including what’s listed on your unique credit report, your monthly financial activity, as well as your own personal use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718 to chat through possible solutions that may be able to help. We hope to hear back from you soon. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 17th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Liset Culver City, CA

Not a good experience at all. In 6 months they just sent letters to Equifax and just disputed 3 items. Not worth it at all for $130 at month.

2 years ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Liset, We are sorry to hear of your unfortunate experience working with ScoreShuttle. It appears that you had worked with us for approximately 5 months and we see that you had mixed results during that time. It does appear that you saw over an 100 point increase in your Transunion score during your time working with ScoreShuttle which we would certainly consider a nice win! It is important to remember that on average, a full credit restoration program takes approximately 6-10 months. We wish we could have continued to work on your file to see out the average time, but we understand your decision to move in a different direction and wish you the best of luck. If you decide you need credit enhancement services again in the future, we hope that you would again put your trust in our team here at ScoreShuttle. Cheers, ScoreShuttle Member Success Team

Aug. 20th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Brian Duenas

No major results and I've been paying for a long time now

1 year ago

ScoreShuttle Logo

Reply from ScoreShuttle

Hi Brian. Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your software experience thus far. As a friendly reminder, individual score results vary based on a variety of personal factors. This includes what may be listed on your unique credit report, personal financial activity, and individual use of the ScoreShuttle software. With this in mind, it’s tough to say what may be the cause of this specific issue. To further discuss your account, please feel free to give our software support team a call at (855) 973-0718. We hope to hear back from you soon, Brian. – To the moon, ScoreShuttle Software Support

Sep. 29th, 2020